دی اس

 شرکت خودروسازی دی اس:

شرکت خودروسازی دی اس در حقیقت یک برند برتر از گروه پی اس ای است که در سال ۲۰۰۹ میلادی به عنوان زیر مجموعه برتر، به سیتروئن اضافه شد. مارک دی اس در واقع تاسیس کننده این شرکت خلاق و مبدا است که مدل‌های مختلفی از خودرو را طراحی و وارد بازار نموده است.

شرکت خودروسازی دی اس در واقع بر اساس دستورالعمل‌های گروه پی اس ای عمل می‌کند، اما وجود استانداردهای اختصاصی در تولید، محصولات این برند را از خودروهای سیتروئن مجزا می‌سازد.

گروه پی اس ای در ابتدای شروع به کار خود، از چند زیر مجموعه تشکیل شد که موفقیت چندانی را در کار خود به دنبال نداشت. از این رو این گروه تصمیم به طراحی خودرویی خاص و زیبا گرفت. سیتروئن دی اس، نخستین تولید مرغوب این شرکت در سال های ۱۹۵۵ تا ۱۹۷۵ میلادی بود. از این رو شرکت پی اس ای تصمیم به ایجاد یک برند بر اساس این خودرو گرفت.

شرکت خودروسازی دی اس در سال ۲۰۱۰ میلادی با تولید خودروی سیتروئن دی اس ۳ آغاز به کار نمود. کیفیت بالا در ساخت این محصول سبب شد تا شرکت دی اس در شروع کار خود دچار موفقیت شگرفی شود و آوازه آن به سرعت در جهان گسترده گردد. خودروهای تولیدی در این برند اغلب دارای موتورهای اسپرت می باشند و از این رو برای شرکت در مسابقات رالی بسیار مناسب هستند.

قطعات جانبی دی اس:

شرکت خودروسازی دی اس، با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌ها، انواع خودروهای اسپرت و ساده را طراحی نموده است. رانندگی با خودروهای این برند، دارای احساس امنیت زیادی است. اما تعویض برخی از قطعات جانبی و لوازم یدکی دی اس، در طی زمان، امری دور از تصور نخواهد بود.

استفاده مکرر از خودرو سبب فرسودگی برخی از قطعات آن خواهد شد. خرید لوازم یدکی دی اس، به حفظ سلامت عملکرد این خودرو، کمک زیادی می کند. اما قطعات و لوازم یدکی اصل دی اس را باید از فروشگاه های معتبر در این زمینه تهیه نمود. این امر می تواند به میزان زیادی در صرفه جویی هزینه ها، به مالکان خودروی دی اس کمک نماید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت