بهمن موتور

قطعات و لوازم جانبی بهمن موتور

در کشور ایران گروه‌های خودروسازی زیادی در حال فعالیت می‌باشند که گروه خودروسازی بهمن یکی از آنها است. این خودروسازی در زمینه تولید و مونتاژ خودروهای سواری فعالیت دارد. برخی از محصولات این شرکت به سایر کشورها صادر می‌شود. خودروسازی بهمن موتور برای اولین بار در سال ۱۳۳۱ ه.ش، آغاز به کار نمود. نام این شرکت در ابتدا سهامی ایران خلیج کو بود. این شرکت نخست در زمینه حمل و نقل دریایی فعال بود اما در سال ۱۳۳۸، شروع به تولید وانت مزدای سه چرخ نمود. در سال ۱۳۵۰ نام شرکت به اتومبیل سازی مزدا تغییر یافت. در سال ۱۳۷۲، کارخانه اتومبیل سازی مزدا به بخش خصوصی واگذار گردید و این امر سبب ایجاد تحولاتی در این شرکت شد. ساخت و مونتاژ انواع وانت های مزدا و سواری مزدا ۳۲۳، نمونه‌ای از این تغییرات بود. اما در سال ۱۳۷۸، دوباره نام این شرکت تغییر یافت و نام امروزی بهمن موتور بر آن نهاده شد. سال ۱۳۸۳، سال پر مشغله ای برای این گروه خودروسازی بود. زیرا با تاسیس زیر مجموعه بهمن دیزل، این شرکت موفق به تولید انواع کامیون‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین شد. برند ایسوزو ژاپن در سال ۱۳۸۴ با گروه خودروسازی بهمن موتور وارد همکاری شد و نتیجه این همکاری تولید خودروی سواری پاجرو دو دیفرانسیل بود. هم اکنون این شرکت به تولید مدل‌هایی چون کاپرا پیکاپ، هاوال، وانت کارا و ... مشغول است.

چیزی که در این میان حائز اهمیت است قطعات یدکی بهمن موتور برای انواع خودروهای آن است. همانطور که می‌دانید انتخاب و خرید لوازم جانبی اصل برای آن که خودروی شما عملکرد خوبی داشته باشد اهمیت بسیاری دارد. ضمن آن که استفاده از قطعاتی با کیفیت تعداد مراجعه به تعمیرگاه و هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد.

لوازم یدکی اصل بهمن موتور را از کجا تهیه کنیم؟

این روزها در کنار کالای اصل، محصولات تقلبی بسیاری را در بازارهای مختلف مشاهده می‌کنیم. سودجویانی هستند که از شرایط بد اقتصادی سواستفاده‌های زیادی می‌کنند و کالاهایی بی‌کیفیت را با مبالغ بالا به فروش می‌رسانند. خریداران از همه جا بی‌خبر نیز چون سر و کار زیادی با قطعات خودرو ندارند به خیال اصل و با کیفیت بودن، هزینه بسیاری را متحمل می‌شوند. با وجود چنین مواردی دارندگان خودرو باید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید مطمئن اقدام به خرید قطعات یدکی اصل بهمن موتور نمایند.
فروشگاه اینترنتی یدک لند یکی از فروشگاه‌هایی است که در زمینه فروش انواع قطعات یدکی اصل خودروهای خارجی و داخلی فعالیت می‌کند. در این فروشگاه به راحتی می‌توانید مدل خودروی خود را در قسمت انتخاب خودرو یافته و انواع لوازم یدکی مورد نیاز ماشینتان را مشاهده کنید. برای آگاهی بیشتر خریداران اطلاعات و ویژگی‌های هر محصول در صفحه شخصی محصول ذکر شده است تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید نمایند. حال اگر خودروی شما یکی از مدل‌های شرکت بهمن موتور است می‌توانید به راحتی انواع لاستیک، لنت ترمز، روغن و ... مناسب خودروی خود را مشاهده و پس از کسب اطلاعات لازم اقدام به خرید لوازم و قطعات یدکی اصل بهمن موتور نمایید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت