کیا اپتیما 2021

طراحی جدید خودروی کیا اپتیما ۲۰۲۱

شرکت محبوب کیا به تازگی تبلیغات اتومبیل جدید خود را آغاز نموده است. این اتومبیل در بازار کشور کره جنوبی تحت نام Kia K5 و در بازار بین المللی به نام Kia Optima 2021 شناخته خواهد شد.

بر کسی پوشیده نیست که شرکت کیا در چندین سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. اتومبیل‌های این برند معمولا دارای ظاهری اسپرت بوده و از طرفی گزینه‌ای ایده‌آل برای خانواده‌ها هستند. با شروع تبلیغات اتومبیل جدید این شرکت می‌توان امیدوار بود که برند کیا همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

تصاویر منتشر شده از اتومبیل کیا K5 باعث تعجب بسیاری از افراد شده است. اتومبیل جدید با حفظ ساختار نسل پیشین، تغییرات نوین و متعددی داشته و ظاهری کاملا متفاوت را نشان می‌دهد. حال به نوعی می‌توان گفت که کیا اپتیما ۲۰۲۱ یک اتومبیل رده بالا در سدان‌های متوسط بازار می‌باشد.

طراحی بدنه خودروی Kia Optima 2021

تصاویر منتشر شده سقفی با شیب ملایم به همراه شبکه هوایی گسترده در زیر کاپوت را نشان می‌دهند. ویژگی‌هایی که ثابت می‌کنند اتومبیل کیا K5 قطعا ظاهری جذاب‌تر نسبت به نسل پیشین خود خواهد داشت. طراحی چراغ‌­های جلو اتومبیل پیش‌رو ظاهری کاملا مدرن داشته و نوارهای LED کناری آن نیز به شکل حرف Z ساخته شده است. طراحی که تا حد زیادی شبیه به چراغ‌های اتومبیل Kia K7 یا همان Kia Cadenza می‌باشد.

در بخش کناری اتومبیل و کمی پایین‌تر از دستگیره درها، خطی خمیده نشان داده می‌شود. خطی که وجود آن قطعا موجب افزایش زیبایی و جذابیت اتومبیل کیا اپتیما ۲۰۲۱ خواهد شد.

آینه‌های کناری در اتومبیل Kia K5 این بار کمی پایین‌تر از شیشه درهای جلویی خودرو تعبیه شده‌اند. همچنین برای حس کوپه بودن اتومبیل، شیشه‌های یک چهارم نیز در طراحی آن حضور دارند. طراحان برند کیا از یک نوار کروم-متالیک در پایه ستون اول خودرو استفاده کرده‌اند. این نوار تا قسمت بالایی greenhouse امتداد داشته و سپس به شکل تدریجی و تا ستون عقب خودرو به سمت پایین حرکت می‌کند.

چراغ‌های روشنایی عقب کیا Optima 2021 نیز همانند چراغ‌های جلو مجهز به نوارهای LED می‌باشد. از طرفی در صندوق عقب اتومبیل نیز دارای کمی خمیدگی بوده و بر روی آن یک نوار کرومی دیده می‌شود. همچنین اتومبیل Kia K5 همانند نسل پیشین از اگزوز دوبل برخوردار خواهد بود.

فضای داخلی کیا اپتیما ۲۰۲۱

تصاویر منتشر شده از فضای داخلی اتومبیل Kia K5 نیز نشان دهنده تداوم تغییرات متعدد آن است. نشانگر اتومبیل حالتی دیجیتالی به خود گرفته و در سمت راست آن صفحه‌ای گسترده برای نمایش دیگر اطلاعات تعبیه شده است.

تصاویر به نمایش در آمده نشان می‌دهند که تعداد دکمه‌های تعبیه شده بر روی کنسول میانی کاهش یافته و همچنین تعویض دنده نیز با استفاده از یک دکمه چرخشی انجام خواهد شد. به طور کلی فضای داخلی اتومبیل کیا K5 ظاهری شیک و تمیزتر به خود گرفته است.

صرف نظر از تصاویر منتشر شده از اتومبیل کیا اپتیما ۲۰۲۱ همچنان تاریخ معرفی این خودرو نامشخص است. اما با توجه به اطلاعات، اتومبیل پیش‌رو در آینده‌ای بسیار نزدیک به شکلی رسمی رونمایی می‌شود. حال باید ببینیم که آیا این خودرو همانند ظاهرش عملکرد مناسبی در بخش رانندگی خواهد داشت یا خیر.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *