میتسوبیشی

شرکت خودروسازی میتسوبیشی

در سال 1870میلادی در ژاپن، شرکت حمل و نقل میتسوبیشی، توسط فردی به نام ایواساکی یاتارو تاسیس گردید. معنای لغوی میتسوبیشی، سه لوزی یا همان الماس است. رفته رفته بر فعالیت‌های این شرکت افزوده شد و امروزه میتسوبیشی به یک شرکت خوشه‌ای مبدل گشته است که مالکیت شرکت‌های زیادی در صنایع مختلف را بر عهده دارد.

دفتر مرکزی میتسوبیشی در شهر توکیو واقع گردیده است. مخابرات، املاک، خودروسازی، معدن، بیمه، کشتی سازی و ... از جمله حوزه‌های کاری این شرکت فعال محسوب می‌شوند. این شرکت پر آوازه ژاپنی دارای سود خالص 7.2 میلیارد دلار در سال 2010 میلادی بود. بر اساس آخرین آمار ارائه شده، حدود 350000 نفر در این شرکت مشغول به کار می باشند. اما فعالیت در زمینه خودرو سازی، مهم‌ترین عامل در شهرت این شرکت در جهان بوده است. صادرات سالانه، بیش از صدها هزار خودرو به سراسر جهان، از جمله اموری است که شرکت میتسوبیشی به آن اهمیت بسیاری می‌دهد. گالانت و پاجرو، دو نمونه از معروف ترین خودروهای تولید شده در شرکت خودروسازی میتسوبیشی می باشند.

می توان گفت که شرکت میتسوبیشی از سال 1971 میلادی، تصمیم به تولید خودرو گرفت. نخستین بار، شرکت کشتی سازی میتسوبیشی، اتومبیلی با عنوان آو را طراحی و تولید نمود. این خودرو به سرعت در بین مردم ژاپن محبوب گردید. این شرکت در جریان جنگ جهانی دوم، از اسرای آمریکایی، به عنوان نیروی کار اجباری استفاده می‌نمود.

قطعات و لوازم یدکی میتسوبیشی

لوازم یدکی و قطعات جانبی هر خودرو، نقش بسیار مهمی در کارکرد آن دارد. انتخاب نادرست یک قطعه می‌تواند به سلامت خودرو و عملکرد آن آسیب برساند. می توان گفت که سلامت افراد در حین رانندگی به میزان زیادی به این وابسته است.

حال باید برای خرید لوازم یدکی هر نوع خودرو، به فروشگاه‌های معتبر آن مراجعه کنیم. اما سوال مهم این است که لوازم و قطعات یدکی میتسوبیشی را از کجا خریداری نماییم؟ فروشگاه‌های عرضه لوازم یدکی در سطح شهر و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، بهترین گزینه برای خرید لوازم یدکی اصل میتسوبیشی می‌باشند. این امر می‌تواند به خرید محصول اصل توسط افراد کمک کند.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت