فولکس واگن

گروه خودروسازی فولکس واگن

گروه فولکس واگن یک شرکت خودروسازی در آلمان است که علاوه بر خودرو در زمینه طراحی و تولید وسایل نقلیه تجاری، موتورهای درون سوز، موتور سیکلت‌ها و توربو جت‌ها نیز فعالیت دارد. اما تاریخچه این شرکت بزرگ، بسیار جالب است.

هیتلر یکی از افرادی بود که به خودرو علاقه داشت. او تصمیم داشت تا خودرویی را طراحی کند که به واسطه قیمت مناسبش، برای همگان قابل استفاده باشد. اما با ورود آلمان به جنگ جهانی، او فرصتی برای این کار پیدا نکرد.

فردیناند پورشه، یکی از مردم آلمان بود که در سال ۱۹۲۲ میلادی، این امر را محقق ساخت. او با طراحی و ساخت یک اتومبیل کوچک، سعی در تولید انبوه سازه خود داشت. در سال ۱۹۳۰ میلادی، با تاسیس نخستین کارخانه خودروسازی، فردیناند پورشه، تصمیم خود مبنی بر تولید خودروهای کاربردی با قیمت پایین را عملی ساخت.

امروزه گروه خودروسازی فولکس واگن، بزرگترین خودروساز اروپا و دومین شرکت بزرگ تولید انواع خودرو در جهان است. این گروه با در اختیار داشتن مالکیت خودروسازی هایی نظیر لامبورگینی، بوگاتی، سیات، بنتلی، اسکانیا، مان، ایتال دیزاین، اشکودا و دوکاتی، بزرگترین شرکت در جهان است.

دفتر مرکزی این شرکت در وولفسبورگ آلمان واقع گردیده است. همچنین گروه فولکس واگن با در اختیار داشتن ۹۴ کارخانه تولید کننده خودرو در ۲۴ کشور جهان، حدود ۶۶۲ هزار نفر را به کار مشغول ساخته است.

لوازم یدکی فولکس واگن:

همان طور که می دانید، خودروهای تولیدی در گروه فولکس واگن یکی از انواع خودروهای لوکس وارداتی به شمار می روند. این امر به آن معناست که هیچ گونه کارخانه مونتاژی در ایران وجود ندارد. از این رو قطعات جانبی خودروهای این شرکت نیز جزو کالاهای وارداتی به شمار می روند.

خودروهای گروه فولکس واگن دارای عملکرد بسیار مناسبی می باشند. اما در صورت بروز مشکل در هر بخش از این خودروها، باید قطعات و لوازم یدکی فولکس واگن را تهیه نمود. خرید قطعات جانبی فولکس واگن باید تنها از طریق فروشگاه های معتبر عرضه این محصول صورت پذیرد.

فروشگاه های اینترنتی متعددی نیز لوازم یدکی فولکس واگن را عرضه می کنند. خرید از این فروشگاه ها می تواند گزینه مناسبی برای تهیه لوازم جانبی فولکس واگن به شمار رود.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت