سیتروئن

لوازم جانبی سیتروئن

سال 1878 میلادی آندره سیتروئن در پاریس به دنیا آمد. کسی که سال‌ها بعد توانست آغازگر یک تحول عظیم در صنعت خودروسازی جهان شود. آندره با آن‌که خود هیچ علاقه‌ای به رانندگی نداشت یک طراح اتومبیل زبردست به شمار می‌رفت. او سرانجام شرکت سیتروئن را در سال 1919 تأسیس کرد.

تنها 8 سال زمان برای آندره لازم بود که سیتروئن را تبدیل به بزرگ‌ترین خودروساز اروپا و چهارمین خودروساز بزرگ جهان کند. سیتروئن اولین خودروسازی به شمار می‌رفت که توانسته بود خارج از مرزهای آمریکا به تولید انبوه خودرو بپردازد؛ اما در دهه هفتاد میلادی برای جلوگیری از افت سهام، بیش از 38 درصد از سهامِ این شرکت به پژو فروخته شد و ترکیب سیتروئن با پژو آغاز عصر طلایی دیگری برای این شرکت بود. امروزه همچنان شرکت پژو-سیتروئن مدیریت کمپانی سیتروئن را در دست دارد.

لوازم یدکی سیتروئن، توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. یدک لند این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده است تا با این برندها آشنا شوند و لوازم یدکی مناسب، با کیفیت و منطبق با بودجه مورد نظرشان را تهیه نمایند.

خرید قطعات و لوازم یدکی سیتروئن

با پیشرفت تکنولوژی و ورود اینترنت به زندگی بشر بسیاری از امور برای انسان آسان شده است. فروشگاه‌های اینترنتی از جمله مواردی هستند که این آسانی و راحتی را برای انسان‌های هزاره جدید به ارمغان آورده‌اند. فروشگاه اینترنتی یدک لند نیز متخصص در فروش انواع قطعات خودرو به‌صورت اینترنتی است. یدک لند برای خودروهای سیتروئن همچون زانتیا، سیتروئن c5 و سیتروئن c3 و دیگر قطعات و  لوازم یدکی سیتروئن را در برندهای متنوع و باکیفیت عالی فراهم دیده است. با مراجعه به صفحه سیتروئن در فروشگاه اینترنتی یدک لند می‌توانید محصول مورد نظر خود را در 121 زیرشاخه موجود برای خودروهای سیتروئن در مدل‌های گوناگون لاستیک در سایزهای متنوع تا انواع لنت ترمز، دیسک ترمز، شمع، باتری و کمک‌فنر خریداری کنید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت