سانگ یانگ

شرکت خوروسازی سانگ یانگ

چهارمین شرکت بزرگ کره‌ای سانگ یانگ است. سال تأسیس این شرکت ۱۹۵۴می‌باشد. در سال ۱۹۹۷گروه سانگ یانگ این شرکت را به دوو موتورز واگذار کرد. نهایتا در سال ۲۰۱۰ شرکت ماهینداری، سانگ یانگ را به قیمت ۴۷۰ میلیون دلار خرید. امروزه سانگ یانگ تحت نظر این شرکت هندی فعالیت دارد.

بهتر است بدانید که سانگ یانگ به معنای دو اژدها است. شعبه‌های دیگر این کارخانه در کشورهایی نظیر قزاقستان، هند و روسیه نیز دایر است.

تاریخچه

درسال ۱۹۶۳سانگ یانگ تاسیس شد. همزمان با تاسیس این شرکت، دو شرکت دانگ بنگ و دانگ هاون ترکیب شدند و شرکت دانگ هاون بنا شد. در سال ۱۹۶۴این شرکت شروع به تولید انواع اتوبوس و کامیون و مونتاژ خودروهای جیپ نمود.

در سال ۱۹۸۸شرکت Dong- A موتور نام خود را سانگ یانگ گذاشت. در ۱۹۸۷پنتر وست ویندوز به عنوان سهامدار اصلی سانگ یانگ معرفی شد. سپس در ۱۹۹۷به شرکت دوو فروخته شد. نهایتا با ورشکستگی دوو، طراحی این خودرو متوقف شد. سپس با همکاری خودروساز بزرگ هندی، سانگ یانگ به بازار جهانی برگشت. در ۱۹۹۱همکاری فنی با دایملر- بنز را شروع کرد. در سال ۲۰۱۱با فروش هفتاد درصد سهام به خودروساز هندی به چهارمین خودروساز کره جنوبی تبدیل شد. تا اینکه در ۲۰۱۰تولیدات دوو موتور توسط جنرال موتور کاهش پیدا کرد.

لوازم یدکی ساینگ یانگ

کایرون، رکستون، موسو، تیوولی، چیرمن، نیوکوراندو و کوراندو برخی از محصولات شرکت سانگ یانگ هستند. این خودروها با عرضه در سطح کشور با استقبال خوبی مواجه گشته است.

امروزه با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی خرید لوازم یدکی هر خودرویی، با مشکل رو به رو است. برای خرید مطمئن کافی است به فروشگاه های اینترنتی معتبر  مراجعه نمایید. یدک لند یکی از این فروشگاه ها است که از نماد اعتماد الکترونیک نیز برخوردار می باشد. شما با خرید لوازم یدکی و محصولات برای خودروی ساینگ یانگ یا هر خودروی دیگری می توانید خرید با کیفیت و کم هزینه ای داشته باشید.

اگر صاحب خودروهای شرکت سانگ یانگ هستید، در صورت نیاز به لوازم جانبی پیشنهاد می کنیم سری به سایت یدک لند بزنید و آن ها را از سایت ما خرید کنید. در این سایت هر نوع محصول و لوازم یدکی نظیر لنت ترمز عقب و جلو و لاستیک های خودرو مشاهده می شود. فقط کافی است روی خودروی مورد نظر و سپس بر روی محصول مختص آن خودرو کلیک کنید و مراحل خرید را انجام دهید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت