دوو

شرکت خودروسازی دوو (Daewoo)

در سال ۱۹۶۷ شرکت خوشه‌ای کره‌ای به نام دوو (Daewoo)در شهر سئول بنیان‌گذاری شد. مؤسس این شرکت خودروسازی کیم وو چونگ است. نام این شرکت از دو کلمه Dae و woo تشکیل شده که به ترتیب به معنای عالی و نام موسس این شرکت است. در سال ۱۹۹۷ دومین شرکت بزرگ کره جنوبی، دوو بود. هیوندا، سامسونگ و ال جی گروپ به ترتیب در رتبه‌های اول، سوم و چهارم قرار داشتند. دوو بالغ بر ۲۰ شرکت زیر مجموعه و تابعه داشت که در حال حاضر به عنوان شرکتهای مستقلی فعالیت دارند.

درباره برند دوو

شرکت خودروسازی کره‌ای به نام دوو موتورز که بخشی از گروه دوو محسوب می‌شد در سال ۱۹۸۳ فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت در سال ۲۰۰۱ به دلیل مواجه شدن با مشکلات اقتصادی منحل شد و به جنرال موتورز کره تغییر نام پیدا کرد.

آغاز دوو

در سال ۱۹۳۷ شرکت دوو موتورز فعالیت اولیه خود را با نام نشنال موتور آغاز کرد. در سال ۱۹۶۲به سینارا موتور تغییر نام یافت. سینارا موتور اولین خودروسازی کره بود. این شرکت از یک خط تولید انبوه برخوردار بود که بعد از تصویب سیاست تقویت صنعت خودرو کره راه اندازی شد. سپس گروه صنعتی شینجین این شرکت را خریداری کرد و آن را شینجین موتورز نامگذاری نمود.

در سال ۱۹۷۲همکاری نزدیکی با جنرال موتورز داشت و به همین نام نیز تغییر پیدا کرد. سپس در سال ۱۹۷۶به عنوان سیهان موتور نامگذاری شد. رکورد و هولدن تورانا از محصولات اولیه این شرکت بود.

تاریخچه دوو

در سال ۱۹۸۲ گروه دوو تحت کنترل شرکت سیهان موتور قرار گرفت. در سال بعد نام دوو موتور را برای خود برگزید. در سال ۱۹۸۲مدل‌‌های رویال اکس کیو و رویال دوک روانه بازار شد و در سال ۱۹۸۳ مدل رویال پرینس را عرضه کرد. همچنین در سال ۱۹۸۹ دوو از خودرو لوکس دوو ایمپریال خود رونمایی کرد.

خرید محصولات دوو

شرکت خودروسازی دوو تا به امروز محصولات بسیاری را در بازار عرضه کرده است. بهتر است بدانید که دوو سیلو یا دوو لمانس از اولین محصولات شرکت دوو می‌باشد. طراحی این خودرو بر اساس اوپل کادت دی بود. این خودرو یکی از موفق ترین محصولات بود که در کشورهای مختلف فروش داشت.

قطعات و لوازم یدکی خودروهای دوو نیز از جمله محصولاتی است که به آسانی نمی توان اصل آن را تهیه کرد. همیشه در بازار این گونه از محصولات افراد سودجویی وجود دارند. اما دیگر نگران نباشید، شما با مراجعه به سایت یدک لند می توانید خریدی مطمئنی داشته باشید.

خرید لوازم یدکی دوو

امروزه اکثر خودروها با مشکلات خرید لوازم یدکی اصل مواجه هستند. بنابراین استفاده از محصولات مرغوب برای حرکت بهتر خودرو ضروری است. قطعا لوازم جانبی تقلبی می‌تواند مراجعات کوتاه مدت به تعمیرگاه و هزینه‌های بسیاری را به بار آورد. بدین منظور خرید لوازم یدکی از فروشگاه های معتبر بهترین کار است. اگر نیاز به لوازم یدکی دوو دارید بهتر است از سایت یدک لند خرید نمایید چرا که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت