تویوتا

لوازم جانبی خودرو تویوتا

«پنجره را باز کن، دنیای بزرگی در بیرون وجود دارد»

شاید هنگامی که ساکیشی تویودا کارخانه ریسندگی اتوماتیک خود در ژاپن را راه‌اندازی می‌کرد، هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کرد که روزی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان بشود. او پنجره را باز کرد و به دنیای بزرگش در تویوتا رسید.

در سال 1935 و چهار سال پیش از شروع جنگ جهانی دوم بود که اولین کارخانه خودروسازی تویوتا شروع به فعالیت کرد و دو سال بعد در 1937 تویوتا موتور به‌صورت رسمی افتتاح شد.

اکنون با گذر نزدیک به 90 سال از تأسیس تویوتا این شرکت بزرگ‌ترین خودروساز جهان است و طبق گزارشی در سال 2014 از هر 9 خودرو یک خودرو متعلق به تویوتا بوده است. امروزه تویوتا مالک برندهایی چون لکسوس، دایهاتسو، سایون، دینا و هینوموتورز است.

اما لوازم یدکی تویوتا از مدل‌های گوناگون لاستیک در سایزهای مختلف گرفته تا انواع لنت ترمز، دیسک ترمز، شمع، باتری و کمک‌فنر را شامل می‌شود که ضمن آشنایی با معتبرترین برندها، می‌توانید آن‌ها را از یدک لند تهیه کنید.

خرید قطعات و لوازم‌یدکی تویوتا

برای خرید لوازم یدکی خودرو دیگر لازم نیست به فروشگاه‌های خاص در سطح شهر مراجعه کنید و ساعت‌ها به دنبال محصول یا برند خاصی بگردید. با وجود اینترنت شما می‌توانید بهترین محصولات با معتبرترین برندها را ببینید و درب منزل خود آن را تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی یدک لند یکی از پیشگامان و معتبرترین فروشگاه‌های لوازم‌یدکی در کشور است. در یدک لند 415 محصول از انواع لوازم یدکی خودرو تویوتا موجود است که در دسته‌بندی‌های متنوع برای شما آماده شده‌اند. شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه‌تان و مراجعه به صفحه هر محصول آنچه که مورد نیازتان است را از یدک لند تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی یدک لند انواع لوازم یدکی برای خودروهای تویوتا اعم از کرولا، کمری، یاریس، هایلوکس، هایس، پرادو و ... را تدارک دیده است که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت