پورشه

شرکت خودرو سازی پورشه و لوازم یدکی پورشه

در سال 1931میلادی، فردی به نام فردیناند پورشه در آلمان، شرکتی را با نام پورشه تاسیس نمود. شرکت پورشه یک هلدینگ خودروسازی به شمار می رفت که در ابتدای آغاز به کار خود، از شهرت زیادی برخوردار نبود. دفتر مرکزی این شرکت امروزه در ایالت بادن-وورتمبرگ در کشور آلمان قرار دارد.

گروه فولکس واگن در سال 2012 میلادی، شرکت خودروسازی پورشه را به صورت کامل خریداری نمود و امروزه بر بخش فروش خودروهای این شرکت، نظارت دارد. شرکت پورشه بیشتر در زمینه تولید انواع ماشین‌های لوکس و اسپرت فعالیت دارد و کمتر به تولید خودروهای کلاسیک می پردازد. حدود 29777 نفر در این شرکت خودروسازی، مشغول به فعالیت هستند.

اما تولیدات این هلدینگ به سه دسته از نظر نوع طراحی موتور تقسیم می شوند: موتورهای خطی، موتورهای تخت و موتورهای وی شکل. اما پورشه تا کنون موفق به تولید مدل‌های مختلفی از خودرو شده است که مهم‌ترین آنها عبارتند از: پورشه 911 کلاسیک، پورشه باکستر، پورشه کایمن و پورشه کاررا جی تی.

در سال 1976 میلادی، شرکت پورشه اقدام به تاسیس موزه‌ای نمود که در آن اغلب تولیدات شرکت نگهداری می‌شد. این موزه مساحتی بالغ بر 5600 متر مربع دارد و از 80 غرفه مجزا ساخته شده است. پورشه یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده و صادر کننده خودرو به سراسر جهان است و از این امر درآمد 21533 میلیارد یورویی کسب می‌کند.

خرید لوازم جانبی پورشه

وولفگانگ پورشه (رئیس هیئت مدیره) و ماتیاس مولر (مدیرعامل اجرایی) در شرکت پورشه، سال هاست که علاوه بر تولید خودرو، در زمینه تولید لوازم یدکی و قطعات جانبی خودروهای خود نیز فعالیت دارند تا خدمات پس از فروش مناسبی را به مشتریان خود ارائه نمایند.

خرید لوازم و قطعات یدکی پورشه، که یک خودروی لوکس و زیبا در کشور ایران محسوب می‌شود، امری دشوار است. فروشگاه‌های محدودی، ارائه دهنده قطعات یدکی پورشه می‌باشند. از این رو خرید اینترنتی قطعات و لوازم جانبی پورشه می‌تواند مناسب‌ترین گزینه محسوب شود.

آینه بغل، لاستیک های اسپرت، لوازم داخلی و ... از جمله لوازم یدکی پورشه می‌باشند که طرفداران زیادی در ایران و حتی در جهان دارند.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت