انتخاب لنت ترمز

برند خودرو

مدل خودرو

نوع خودرو

ابتدا برند خودرو را انتخاب کنید

نوع لنت ترمز

برند لنت ترمز

لیست محصولات کمپانی های کیو

انواع لنت ترمز های کیو


شرکت سانگ شین به عنوان بزرگترین تولیدکننده لنت ترمز و سایر اجزاء مرتبط با سیستم ترمز در کشور کره جنوبی شناخته می‌شود. این کمپانی دارای زیرگروه‌های متعددی بوده و شعبه‌های آن در کشورهایی نظیر آمریکا، هند، استرالیا و غیره دایر است.


لنت ترمز های کیو نیز یکی از محصولات کمپانی سانگ شین بوده و در کنار قیمت مناسب از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.


لنت ترمز قطعه‌ای مهم در سیستم ترمز خودرو بوده و عملکرد نامناسب آن قطعا سبب بروز خطراتی جدی خواهد شد. در هنگام خرید لنت ترمز، ابتدا باید از برندهای تولیدکننده معتبر شناخت داشته باشید و سپس لنتی هماهنگ با سیستم اتومبیل خود را خریداری نمایید.


به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی بی­‌دلیل نیست. همواره قطعات باکیفیت و مرغوب دارای قیمتی بالا نسبت به لوازم یدکی تقلبی هستند. اما با یکبار استفاده از آنها، به صورت کامل متوجه تفاوت‌ها خواهید شد.


لنت ترمز های کیو تنها بخشی از محصولات شرکت بزرگ سانگ شین بوده و این تولیدکننده معتبر با ارائه کالاهای متنوع و باکیفیت، بازاری بزرگ را برای خود مهیا نموده است.


خرید اینترنتی لنت ترمز های کیو


فروشگاه اینترنتی یدک لند در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی انواع اتومبیل فعالیت داشته و محصولات آنها توسط برندهای معتبری نظیر نکسن، بریجستون، توتال، سانگ شین و غیره تولید می‌شوند. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ثبت ملی بوده و تمامی محصولات آنها همراه با گارانتی به فروش می‌رسند.


شما در این شاخه می‌توانید بیش از ۲۰۰ مدل از انواع لنت ترمز را مشاهده کرده و متناسب با خودرو خود محصول مناسب را خریداری نمایید. برای خرید لنت ترمز های کیو که مناسب خودرو شما باشد حتما مشخصات و ویژگی‌ها هر مدل را بررسی کرده و یا می‌توانید برای انتخابی بهتر مدل‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. با خرید از فروشگاه اینترنتی یدک لند خریدی آسان، مطمئن و کیفیت واقعی را تجربه خواهید کرد. 

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت