آئودی

شرکت خودرو سازی آئودی

آئودی یک شرکت خودروسازی آلمانی است که دفتر مرکزی آن در اینگولشتات آلمان واقع گردیده است. سال‌هاست که انواع مدل‌های مختلف خودروی آئودی به کشورهای مختلف جهان صادر می‌شود. وولفانگ ایگر، مدیر عامل این شرکت بزرگ، سعی در به دست گرفتن بازار خودرو جهان را دارد.

شرکت آئودی در زمینه تولید خودروهای لوکس و اسپورت فعالیت دارد. درآمد میلیاردی این شرکت سبب شده تا سود خالص ۴.۳۵ میلیارد یورو برای آن حاصل گردد. شرکت خودروسازی آئودی دارای ۹ کارخانه تولید خودرو است که در ۸ کشور اروپایی قرار گرفته‌اند.

سال‌ها پیش، در ژوئن ۱۹۰۹ میلادی شخصی به نام آگوست هورش، در شهر تسویکاو آلمان، اقدام به تاسیس شرکتی گرفت که مدت‌ها بعد با عنوان آئودی در جهان شهرت یافت. اما گروه فولکس واگن در سال ۱۹۶۴ میلادی، مالکیت این شرکت را بر عهده گرفت.

نخستین خودرو این شرکت در سال ۱۹۰۱ میلادی طراحی و ساخته شد. این خودرو قادر به طی مسیر با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت بود. با آغاز جنگ جهانی اول، این شرکت تصمیم بر تولید جنگ افزار گرفت تا به ارتش آلمان کمک نماید. آئودی همچنین در طول جنگ جهانی دوم نیز، با تولید خودروی جنگی آی اف ای اف، نقش مهمی را در موفقیت‌های دولت آلمان ایفا نمود.

شرکت آئودی با تولید مدل‌های مختلفی نظیر آئودی ای۱، آئودی تی تیاس و آئودی اس ۷، شهرت زیادی کسب نمود.

قطعات و لوازم یدکی آئودی

همانطور که همه ما می دانیم، عملکرد مناسب یک خودرو به سلامت قطعات آن بستگی دارد. از این رو باید از لوازم یدکی مناسب و اصل برای خودرو استفاده شود. اما خرید قطعات جانبی و لوازم یدکی آئودی در ایران کار ساده‌ای نیست.

واردات خودروهای لوکس سبب شده تا قطعات یدکی آن نیز به کشور وارد شوند. از این رو باید لوازم یدکی آئودی را از فروشگاه‌های عرضه این کالا خریداری نمود. همچنین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه قطعات و لوازم یدکی، می‌توانند گزینه مناسبی برای سفارش و خرید لوازم یدکی آئودی به شمار آیند. خرید از این فروشگاه‌های اینترنتی سبب صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت