لیست محصولات کمپانی آیسر

لنت ترمز آیسر


آیسر یکی از شرکت‌های قطعه سازی است که به طور انحصاری در تولید انواع لنت ترمز فعالیت دارد.  امروزه مصرف کنندگان، قطعاتی خریداری می‌کنند که با کیفیت و معتبر باشند تا نیازی به تعمیر زود هنگام خودرو و تعویض قطعات آن نباشد. یکی از شرکت‌هایی که محصولات آن اطمینان از کیفیت بالا را برای مشتریان خود به ارمغان آورده آیسر است.  در ادامه شما را با نحوه تشخیص لنت ترمز اصل آیسر با نوع تقلبی آن  و همچنین با مشخصات و ویژگی‌های آنها آشنا می‌کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده خرید کنید.


انواع لنت ترمز آیسر


لنت ترمزهای آیسر که لنت ترمز عقب و لنت ترمز جلو خودرو را شامل می‌شود برای خودروهای بسیاری مناسب می‌باشد. بی ام و، بنز، میتسوبیشی، پورشه، هوندا، تویوتا، لکسوس و رنو خودروهایی هستند که می‌توان لنت ترمزهای آیسر را در آنها به کار برد. البته تمامی مدل‌های این شرکت‌های خودروساز شامل این نخواهند شد و تنها برخی مدل‌ها قابلیت استفاده از لنت ترمز آیسر را دارند. خرید لنت ترمز آیسر برای این خودروها کارایی و دوام بالایی خواهد داشت چرا که با در نظر داشتن مشخصات فنی آنها ساخته شده است در نتیجه استفاده از آن آسایش و راحتی را به خودرو شما هدیه خواهد داد.


تشخیص اصل و تقلبی بودن لنت ترمزهای آیسر


برای حفظ سلامت خودرو و سرنشینان لازم و ضروری است که از لنت ترمز اورجینال آیسر استفاده نمایید به خصوص آن که لنت ترمز نقش بسیار مهمی را در کاهش سرعت و توقف کامل خودرو دارد و اختلال در روند این قطعه ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد.
مهم‌ترین هدف شرکت آیسر ارائه محصولاتی با کیفیت و جلب رضایت مشتریان است. کارکنان این شرکت نیز در تلاشند تا دسترسی آسان مشتریان به قطعات استاندارد و ایمن را فراهم کنند. در هنگام خرید لنت ترمز اصل آیسر دقت کنید که یکی از ویژگی‌های این قطعات، هولوگرام و بسته بندی منحصر به فرد آنها است. برچسب امنیتی روی بسته بندی آیسر امنیت و اعتبار محصولات این شرکت را نشان می‌دهد. بهتر است بدانید که این برچسب‌ها با تکنیک‌های خاصی تولید می‌شوند و قابل تکثیر نمی‌باشند. کلیه قطعاتی که دارای این هولوگرام باشند اصل و استاندارد هستند. همچنین آلیاژ و مواد به کار رفته در محصولات آیسر دارای کیفیت بالایی است بنابراین تولیدکنندگان قطعات تقلبی نمی‌توانند مشابه قطعات باکیفیت را تولید کنند و همین موضوع سبب می‌شود تا لنت ترمز اورجینال آیسر با نمونه تقلبی آن از نظر ظاهری تفاوت چشمگیری داشته باشد. در مجموع استفاده از قطعات یدکی اصل ضمن آن که در رانندگی روان به ما کمک می‌کند افزایش ایمنی خودرو و سرنشینان، کاهش مصرف سوخت، افزایش طول عمر خودرو و بهروه‌وری و .‌‌.. را نیز ضمانت خواهد کرد.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت