زوتی

شرکت خودروسازی زوتی

انتخاب و خرید یک خودرو، یکی از اموری است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد. اما خرید محصولات شرکت‌های خودروسازی نو ظهور می‌تواند تجربه‌ای جدید محسوب شود. شرکت خودروسازی زوتی یکی از شرکت‌های جدید خودروسازی در جهان به شمار می‌رود.

زوتی برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ میلادی کار خود را آغاز نمود. مالکان این خودروسازی از ابتدای کار به دنبال خرید حق امتیاز استفاده از تکنولوژی‌های به روز خودروسازی جهان بودند. از این رو در سال ۲۰۰۵ میلادی، زوتی موفق به خرید امتیاز دانش فنی خودرو soireT ustahiaD از کشور تایوان شد.

نخستین محصول این شرکت در سال ۲۰۰۶ و با نام 2008 eytoz به بازار عرضه شد. این محصول در واقع نوع پیشرفته‌تری از خودروی تایوانی بود که استقبال خوبی از آن شد. سال ۲۰۰۸، سال متفاوتی برای خودروسازی زوتی بود، زیرا این شرکت اقدام به ادغام با خودروسازی nangnaij نمود و نخستین محصول مشترک خود را با نام otlA روانه بازار نمود اما باز هم مالکان این برند خودروسازی در پی پیشرفت بیشتر، پا به عرصه تولید ماشین‌های تمام الکتریکی نهادند. در پایان سال ۲۰۰۸ میلادی، خودروسازی زوتی نخستین خودرو تمام الکتریکی خود را با نام زوتی ام ۳۰۰ را روانه بازار نمود. محصولات این شرکت در آغاز سال ۲۰۱۱ از فروش بسیار خوبی در چین بر خوردار شدند.

خرید قطعات یدکی و لوازم جانبی زوتی

با پیشرفت‌های روز افزون شرکت زوتی در عرصه خودروسازی، افراد زیادی در سراسر جهان به جمع مشتریان این شرکت افزوده شدند. این امر سبب شد تا اهمیت تولید قطعات یدکی زوتی بیشتر شود. کسانی که دارنده خودروهای این شرکت هستند برای آن که کیفیت همیشگی خودروهای این شرکت را داشته باشند می‌بایست از قطعات یدکی اصل استفاده نمایند. در ایران نیز لوازم یدکی که مناسب خودروهای زوتی است در برندهای مشهوری چون لاستیک یوکوهاما، لنت ترمز ان جی کی، لاستیک نکسن و بسیاری دیگر وجود دارند. اما این قطعات و لوازم یدکی را می توان از چه مراکزی تهیه نمود؟

فروشگاه‌های معتبر زیادی در سراسر کشور انواع قطعات و لوازم جانبی اصل زوتی را به مشتریان ارائه می دهند. یدک لند نیز یکی از این فروشگاه‌هاست که به صورت ویژه، لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت را که مناسب خودروهای زوتی است به فروش می‌رساند. اگر برای خودروی خود تصمیم خرید لاستیک، لنت ترمز، شمع خودرو و یا دیگر قطعات یدکی را دارید با اطمینان از این فروشگاه خرید خود را انجام دهند و سفارش‌تان را در منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت