بنز

لوازم و قطعات یدکی بنز

اولین خودرو بنزینی در سال 1886 توسط کارل بنز تولید شد که تاکنون مرسدس بنز در خلاقیت و نوآوری‌ها، پیشگام صنایع خودروسازی بوده است. بنز یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال معتبر‌ترین شرکت خودروسازی جهان است. این شرکت توانسته با تولید انواع مدل‌های با کیفیت مرسدس بنز رضایت مشتریان را جلب کند. شاید بتوان گفت مرسدس بنز جزو لوکس‌ترین و پیشرفته‌ترین خودرو‌های دنیا محسوب می‌شود.

برنامه CPO، انواع گسترده‌ای از خودروها از جمله استیشن‌ها، کوپه‌ها، شاسی بلندها را ارائه می‌کند. با این برنامه شرکت خودروسازی بنز تعهد کیفیت را به نمایش گذاشته است. این خودروها قبل از روانه شدن به بازار، توسط تکنسین‌ها تایید می‌شود که همین امر وجود خودرویی سالم را تضمین می‌کند.

مدل‌های بنز، قطعات یدکی منحصر به فردی دارد. قطعات یدکی مانندلاستیک لنت ترمز دیسک چرخ کمک فنر شمع موتور انواع روغن و فیلتر ... باید به صورت مداوم بررسی شوند تا در صورت خرابی به سرعت تعویض گردند.

خرید لوازم جانبی اصل بنز

در خودروها، قطعات بسیاری وجود دارد که هر کدام وظایف مهمی دارند. برخی لوازم خودرو نسبت به بقیه قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در فواصل زمانی معینی آن‌ها را بررسی کرد تا در صورت ضرورت تعویض گردند.

قطعات یدکی بنز از کیفیت بالایی برخوردار است که باعث طولانی شدن عمر اتومبیل می‌شود. همانطور که می‌دانید با افزایش سن اتومبیل، نیاز بیشتری به تعویض لوازم جانبی خودرو می‌باشد.

هنگامی که اتومبیل شما با مشکل مواجه شود احتمالا به مکانیک مراجعه می‌کنید که پس از بررسی ممکن است با تعویض قطعاتی همچون فیلتر روغن، لنت ترمز، کالیبر، سوپاپ، آلترناتور مواجه شوید. بنابراین هنگام تعویض یک قطعه یدکی با احتیاط عمل کنید زیرا لوازم یدکی تقلبی می‌تواند آسیب بسیار جدی به خودرو بنز شما وارد کند. توجه داشته باشید که سیستم بنز بسیار دقیق و حساس است بنابراین تعبیه قطعات تقلبی می تواند حوادث غیر قابل جبران را به بار آورد. وجود بارکد در لوازم یدکی اصل بنز به منظور تشخیص اصلی و یا تقلبی بودن قطعات به کار می‌رود. اما بعضی مواقع فروشنده‌ها از بار کد‌های تقلبی استفاده می‌کنند. بنابراین بهتر است این قطعات را از فروشنده‌ها مطمئن خریداری نمایید تا از هزینه‌ها اضافی برای خرید مجدد این قطعات جلوگیری شود.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت