لیست محصولات کمپانی کنتیننتال

انواع لاستیک کنتیننتال


شرکت کنتیننتال ابتدا در سال ۱۸۷۱ میلادی تاسیس گردید. کمپانی پیش‌رو به عنوان بزرگترین تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان شناخته شده و در زمینه ساخت محصولاتی نظیر انواع تایر، سیستم های ترمز، سیستم های کنترل پایداری خودرو و غیره فعالیت دارد. دفتر مرکزی شرکت کنتیننتال در شهر هانوفر واقع شده و این گروه پس از برندهای بریجستون، میشلن و گودیر تایر در مقام چهارمین تولیدکننده بزرگ تایر در جهان قرار دارد. طبق آمار بدست آمده در سال ۲۰۱۲ میلادی، تعداد کارکنان این شرکت بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر تخمین زده می‌شود.


همان طور که می‌دانید، تایر یا همان لاستیک یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده خودرو به حساب می‌آید. کیفیت پایین تایر نه تنها به سایر اجزاء سیستم خودرو آسیب می‌رساند. بلکه در مواقعی سبب به خطر افتادن جان سرنشینان خواهد شد. به طور کلی در هنگام خرید لوازم جانبی خودرو خود، با کمی هزینه بیشتر و شناخت از برندهای معتبر می‌توانید خریدی بی نقص داشته باشید. البته آگاهی از فروشگاه‌های منصف نیز در قیمت نهایی کالا بی‌­تاثیر نخواهد بود.


خرید اینترنتی لاستیک کنتیننتال


خرید کالاهای مورد نیاز به صورت آنلاین یکی از کارهای رایج این روزهاست که به افراد پر مشغله کمک بسیاری کرده است اما برای داشتن خریدی خوب که رضایت ما را جلب نماید لازم و ضروری که از فروشگاه اینترنتی معتبر و با سابقه خرید کنیم. فروشگاه اینترنتی یدک لند یکی از فروشگاه‌های آنلاین در زمینه فروش انواع لوازم جانبی خودروست که می‌توانید لوازم و قطعات مورد نیاز خودروی خود را از آن با اطمینان خاطر تهیه نمایید. فروش انواع لاستیک کنتیننتال یکی از شاخه‌های فروش این فروشگاه است اگر برای خرید لاستیک اصل کنتیننتال هنوز فروشگاهی مطمئن را پیدا نکرده‌اید در جای درستی قرار دارید. متناسب با مدل خودرو خود تایر کنتیننتال خود را پیدا کنید و به راحتی به سبد خریدتان بیافزایید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت