چری

شرکت خودروسازی چری

 در سال های اخیر شرکت‌های زیادی در جهان در زمینه تولید خودرو فعالیت کرده‌اند. شرکت خودروسازی چری یکی از شرکت‌های معتبر در کشور چین و جهان است که محصولات زیادی را به بازارهای بین المللی ارائه داده است. در کارخانه‌های شرکت چری انواع خودرو و موتور خودرو تولید می‌شود.

قطعات و لوازم یدکی، یکی دیگر از محصولات این شرکت به نام چینی است. پیشرفت‌های اخیر خودروسازی چری سبب شده تا این شرکت رتبه هفتم برترین تولید کننده خودرو در چین را از آن خود کند. چری برای نخستین بار در سال ۱۹۹۷ میلادی بنا نهاده شد.

اما در ابتدای آغاز به کار، شرکت با تولید نمونه‌هایی مانند فنگ یون و صادرات آن به کشورهایی که اقتصاد مشابه چین داشتند، به تولیدات خود رونق بخشید. اما با افزایش واردات انواع اجناس چینی، در سال ۲۰۰۳، محصولات شرکت چری به ایران وارد گردید.

این شرکت فعالیت خود را با نام مدیران خودرو (نام اختصاری ام وی ام) که زیر گروه کرمان موتور بود، آغاز نمود. همچنین در سال ۲۰۰۵ میلادی، نخستین خط تولید این محصول در کشور روسیه نیز افتتاح گردید.

اما با گذشت زمان، شرکت چری تصمیم به اخذ قرارداد با شرکت های خودروسازی بزرگ جهان گرفت. بر اساس این تصمیم، شرکت چری و فیات کرایسلر، اولین محصول مشترک خود را با نام 1A وارد بازار نمودند. امروزه شرکت خودروسازی چری با تولید خودروهایی مانند سدان (آریزو)، کراس اوور (تیگو)، ام وی ام ۳۱۵، ام وی ام 33X و فول وین، به یکی از بزرگ ترین کمپانی‌های تولید خودرو در ایران مبدل گشته است.

خرید لوازم یدکی چری

مونتاژ انواع خودروهای چری در کشور و ارائه آن به مشتریان سبب شده تا تقاضا برای خرید قطعات جانبی این خودروها افزایش یابد. ارائه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش این شرکت می تواند رضایت مشتریان را به میزان زیادی افزایش دهد.

خرید قطعات و لوازم یدکی چری از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نظیر فروشگاه اینترنتی یدک لند می‌تواند به شما در خرید محصول اصل کمک کند. این شیوه از خرید همچنین به صرفه جویی در هزینه‌ها و زمان منجر می گردد.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت