جیلی

شرکت خودروسازی جیلی

در سال ۲۰۰۷ جیلی تاکسی های لندن را تهیه می کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۰ توانست سهام خودروهای سواری را بخرد. شرکت خودروسازی چهارمین شرکت بزرگ کشور چین محسوب می شود. این کمپانی چینی از سال ۱۹۸۶شروع به ساخت خودرو کرد.

تاریخچه جیلی

در سال ۲۰۰۵ جیلی در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ وارد شد. اصلی ترین محصولات این شرکت شامل سیستم های انتقال نیرو، خودروهای سواری، موتور خودرو، موتورسیکلت می‌باشد. این شرکت محصولات شرکتش را با پنج نام مانند انگلون، ولوو، جیلی، گراند و گلیگل می فروشد. جالب است بدانید که معنای واژه جیلی خوش شانس می‌باشد.

مؤسس شرکت جیلی لی شوفو است که در اوایل فعالیت خود یخچال فریزر تولید می کرد. در سال ۱۹۸۶ شرکت جیلی تاسیس شد که بعد از مدتی خودروهای خود را با قیمتی کم به مشتریانش به فروش می رساند. این کمپانی خیلی سریع تبدیل به یک خودروساز خصوصی شد که کمک مالی بزرگی برای دولت چین به شمار می رفت.

در اواسط دهه ۹۰جیلی اقدام به خرید یک شرکت دولتی ورشکسته نمود. در همان زمان موتورسیکلت به محصولاتش افزود. در سال ۱۹۹۸ نیز خودروهای کوچک ون را تولید کرد. سال ۲۰۱۱این شرکت در شهرهای چنگدو و دایکنگ اقدام به تأسیس دو کارخانه ولوو نمود‌.

صادرات محصولات جیلی

محصولات جیلی به کشورهای مختلفی نظیر مصر، بحرین، استرالیا، ایران، زلاندنو، روسیه، سوریه، ترکیه، تایوان، عربستان، ونزوئل و ... صادر گردیده است. مونتاژ محصولات جیلی در برخی از کشورها انجام می شود.

خرید لوازم یدکی جیلی

امروزه خودروهای بسیاری بعد از چند سال استفاده از کار می افتند. هر چند خودروهای جیلی امنیت خوبی دارند اما بالاخره برخی از قطعات آن پس از مدتی دچار نقص فنی و خرابی می شوند. برای افزایش طول عمر خودرو بهتر است از قطعات یدکی و لوازم جانبی اصلی استفاده کنید. فروشگاه های اینترنتی بسیاری در زمینه فروش لوازم یدکی جیلی فعالیت دارند. سایت یدک لند نیز برای فروش لوازم حانبی انواع خودروها راه اندازی شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت یدک لند و دریافت اطلاعات دقیق از مشاوران، محصولات مورد نیاز خود را با خیالی آسوده خرید نمایید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت