جک

لوازم جانبی  خودروی جک

کمپانی چینی جک ابتدا در سال ۱۹۶۴ میلادی و تحت نام کارخانه‌ی خودروسازی هفئی جیانگوای تاسیس گردید. سپس در تاریخ ۳۰ سپتامبر سال ۱۹۹۹ میلادی، نام این برند به جی ای سی یا همان جک امروزی تغییر یافت.

طبق آمار بدست آمده در سال ۲۰۱۲ میلادی، این برند تعداد ۴۴۵ هزار خودرو را در آن سال تولید نموده است. برند پیشرو با شرکت خصوصی رخش خودرو دیزل قرارداد داشته و برخی از محصولات آنها، تحت لیسانس توسز این شرکت تولید می شود.

لازم به ذکر است که شرکت کرمان خودرو نیز به عنوان عرضه کننده ی خودروهای سواری جک در کشور ایران شناخته می شود.

تمامی اتومبیل ها پس از گذشت مدت زمانی دچار خرابی می شوند. این خرابی بیشتر مربوط به قطعات داخلی آنها بوده و با خرید جایگزینی مرغوب می‌توان مجددا عملکرد سیستم خودرو را به حالت عادی برگرداند. اما همان‌طور که می‌دانید، برندهای زیادی در زمینه‌ی تولید قطعات داخلی خودرو فعالیت دارند. و قطعا کیفیت محصولات آنها با یکدیگر برابر نیست. به طور کلی توصیه می‌کنیم که همواره قطعات تولید شده توسط برندهای معتبر را از فروشگاه‌های شناخته شده خریداری کنید.

قطعات و لوازم یدکی اتومبیلهای برند جک

فروشگاه اینترنتی یدک لند در زمینه‌ی فروش انواع قطعات و لوازم یدکی اتومبیل‌های مختلف فعالیت داشته و تمامی محصولات ارائه شده در آن توسط برندهای معتبر و جهانی تولید می‌شوند. هم چنین فروشگاه پیشرو دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ثبت ملی بوده و خدمات پس از فروش مناسب آن، به خوبی پاسخگو نیازهای مشتری خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی یدک لند، قطعات و لوازم یدکی اتومبیل های برند جک را دارا است. این قطعات توسط برندهایی نظیر رودستون، پیرلی، یوکوهاما، فریکسا و غیره تولید شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.

محصول خریداری شده با توجه به محل سکونت مشتری، در کمترین زمان برای او ارسال می شود. هم چنین پس از دریافت کالا و اطمینان از سالم بودن آن، وجه موردنظر دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است که تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی یدک لند از 7 روز ضمانت برگشت برخوردار هستند.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت