مرتب خودرو

شرکت مرتب خودرو

شرکت صنعتی تولیدی و ایرانی مرتب خودرو در سال ۱۳۳۶ تاسیس شد. اولین خودروهای ۲دیفرانسیل در ایران نیز توسط این شرکت عرضه گردید. مرتب خودرو از سال ۱۳۴۰ کار خود را با همکاری انگلستان شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ به طور انحصاری ادامه پیدا کرد. علاوه بر کمپانی انگلیسی، یک شرکت اسپانیایی نیز تا شش سال با شرکت مرتب همکاری داشت. بعد از ۶ سال همکاری دو شرکت با مرتب خودرو گسترش یافت. در سال ۱۳۴۱شرکت مرتب سه محصول لندرور وانت نيم تن، لندرور سواری 7 نفره، لندرور وانت يک تن را روانه بازار کرد. در سال ۱۳۷۸این شرکت خودروسازی ایرانی به منظور افزایش سرعت و شتاب محصولات خود موتور و گیربکس با نیروی محرکه ۷۲۴مگا موتور را جایگزین نمونه اسپانیایی آن کرد. در سال ۱۳۸۰ تولید پاژن GS_GD شروع شد. دو سال بعد پروژه پاژن ورژن ۶ نیز جهت بهبود قابلیت‌های خودرو پاژن نتیجه داد.

در سال ۱۳۸۱ محصول MUSSO مرتب خودرو عرضه شد. این خودرو دارای استانداردهای جهانی و سیستم‌های پیشرفته است MUSSO در دو تیپ E32 و E23 تولید شد‌. مدل E32 مجهز به گیربکس خودکار و شش سیلندر بود و تیپ دوم نیز دارای ۴سیلندر و گیر بکس و فاقد کمک اتوماتیک می‌باشد.

شرکت صنعتی مرتب خودرو در زمینه‌های مختلفی همانند خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی و امور نمایندگی‌ها، بخش تامین قطعات و لوازم یدکی و بخش بازرگانی فعالیت دارد. بخش امور نمایندگی حاوی دو فعالیت تعمیرات آزاد و نقدی، گارانتی خودروها است. بخش تامین لوازم یدکی یا بازرگانی نیز دارای دو قسمت تامین لوازم یدکی خودروهای گارانتی، آزاد و نقدی و همچنین رفع نیاز نمایندگی‌های مجاز است.

محصولات مرتب خودرو

همانطور که ذکر شد مرتب خودرو محصولات مختلفی را تاکنون تولید کرده است.عرضه خودروهای آفرود سابقه زیادی دارد. این شرکت دو خودروی هرور و شاسی بلند را نیز تولید نمود. خودرو دیزلی هرور گشتاور ۳۵۰نیوتن متر و موتوری با ظرفیت ۲.۸را داراست. این خودرو در ۵رنگ مختلف تولید شده و از ضمانت دو ساله برخوردار است.

لوازم جانبی مرتب خودرو

قطعات یدکی خودروهای مرتب خودرو در بازار به سختی تهیه میشوند و بر اثر کم بودن لوازم جانبی این خودروها، برخی از افراد سودجو قطعات تقلبی و غیر اصل را بجای قطعات اصل در بازار میفروشند. به همین دیلیل برای خرید لوازم یدکی خودروی خود به سایت یدک لند مراجعه کنید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت