بی وای دی

شرکت خودروسازی بی وای دی

صنعت خودروسازی در سال‌های اخیر به تناسب پیشرفت تکنولوژی، تغییرات زیادی کرده است. این تغییرات را می‌توان علاوه بر ظاهر خودرو، در قطعات آن نیز مشاهده کرد. اما کشور چین یکی از کشورهای تولید کننده خودرو در جهان به شمار می‌رود که صنعت خودروسازی خود را در سال‌های گذشته توسعه داده است.

شرکت بی وای دی یکی از شرکت‌های خودروسازی چین است که در سال ۲۰۰۳ میلادی توسط وانگ چوان فو تاسیس شد. امروزه دفتر مرکزی بی وای دی در شهر شنژن این کشور قرار دارد. این شرکت خودروسازی در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو سواری، اتوبوس‌ها و لیفتراک فعالیت دارد.

در سال‌های اخیر تولیدات این شرکت روند افزایشی به خود گرفته و در سال ۲۰۱۳، بیش از ۵۰۶ هزار دستگاه خودرو توسط این کمپانی تولید و به بازار عرضه شده است. امروزه می‌توان کارخانه‌های تولید خودرو  بی وای دی را در کشورهای روسیه و اتیوپی نیز یافت. شرکت بی وای دی با تولید خودروهای الکتریکی دو گانه و تمام الکتریک، جایگاه خود را به عنوان دهمین شرکت خودروسازی برتر چین تثبیت نموده است. خودروهای الکتریکی دو گانه این شرکت خودروسازی، پر فروش‌ترین خودرو برقی در کشور چین به شمار می‌روند. قطعات مورد نیاز برای ساخت خودروهای این کمپانی توسط شرکت سوئدی-آمریکایی اتولیو و شرکت بورگ وارنر تولید می‌شود. بی وای دی اف ۰، بی وای دی جی ۶ و بی وای دی شین از جمله ده‌ها مدل تولید شده امروزی در شرکت بی وای دی هستند.

خرید لوازم یدکی بی وای دی

موتور، قلب تپنده یک خودرو است. توجه به قطعات جانبی می‌تواند عمر موتور را در انواع خودرو افزایش دهد. خرید لوازم و قطعات یدکی اصل و با کیفیت، یکی از دغدغه های صاحبان خودرو می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی یدک لند با ارائه انواع قطعات و لوازم یدکی بی وای دی، خود را به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان لوازم جانبی این برند معرفی کرده است. برای خرید قطعات جانبی بی وای دی اصل، می‌توانید در این بخش، انواع لوازم یدکی مناسب این خودروها را از بهترین برندهای روز دنیا مشاهده نمایید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت