بسترن

شرکت خودروسازی بسترن

بسترن یکی از شرکت‌های خودروسازی زیر مجموعه فاو می‌باشد. محصولات این کمپانی نیز در کارخانه فاو تولید می‌شوند. در ایران خودروهای بسترن با نام فاو مشهور هستند. این کارخانه نیز از سال ۱۹۵۳ شروع به کار کرد. محصولات فاو شامل قطعات خودرو، اتوبوس، کامیون‌های سنگین و سبک است.

خودروهای شرکت بسترن برای یک خانواده معمولی مناسب است. با این حال صنایع خودروسازی داخلی را با مشکل مواجه می‌کند چرا که خریداران را بر سر دو راهی انتخاب بین خودروهای ایرانی و چینی می‌گذارد.

محصولات بسترن

شرکت خودروسازی بسترن در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد. این کمپانی خودروهای مدرن را به بازار عرضه می‌کند. بسترن خودروهای صندوقدار و کراس اور تولید کرده است. B30 کوچکترین محصول بسترن به شمار می‌رود. استفاده هوشمندانه از پلتفرم موفق در مدل آریو سایپا s300 نیز یکی دیگر از محصولات این شرکت چینی محسوب می‌شود.

خرید لوازم یدکی بسترن

امروزه با توجه به تحریم‌ها و گران شدن خودروها، خرید لوازم یدکی اورجینال انواع خودروها با مشکل مواجه است. نبود نمایندگان اصلی و همچنین زمانبر و سخت بودن تشخیص لوازم یدکی اصل از نمونه واقعی آن یکی دیگر از مسائل در خرید لوازم یدکی است. علاوه بر این افراد سودجویی نیز وجود دارند که به عرضه لوازم یدکی فیک می‌پردازند.

ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که استفاده از لوازم جانبی تقلبی می‌تواند عملکرد خودرو مختل کند و تاثیرات منفی در قطعات دیگر داشته باشد. به منظور تأمین امنیت سرنشینان و بالا بردن بازدهی خودرو خرید لوازم یدکی با کیفیت ضروری است.

بهتر است بدانید که اگر از قطعات جانبی تقلبی در خودرو استفاده گردد احتمال تصادف زیاد می‌شود. پس خرید لوازم یدکی بسترن اصل نه تنها می تواند ضامن سلامتی شما و دیگر سرنشینان باشد بلکه به طول عمر خودرو نیز می افزاید.

امروزه سایت های بسیاری خدمات عرضه لوازم یدکی خودروها را انجام می دهند اما اعتماد به این سایت ها نیز کاری دشوار است. در این راستا سایت یدک لند راه اندازی شده تا شما را از داشتن خریدی مطمئن راحت کند. این فروشگاه اینترنتی از آرم تجارت الکترونیکی برخوردار است تا با اطمینان خاطر خرید نمایید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت