بایک

شرکت خودروسازی بایک

در سال ۱۹۸۵ از همکاری دو خودروسازی دایملر آگ و هیوندا موتور، شرکت بایک یا گروه خودروسازی پکن تاسیس گردید. اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار گروه بایک این بود که هدف شما آرزوی ماست. یکی از اهداف این شرکت صادرات و واردات محصولات مکانیکی و برقی می‌باشد. محصولات بایک به اکثر کشورها صادر گردیده که در کشور ما هم در شهر گلپایگان خودروهای این شرکت تولید می‌شود.

خودروهای بایک

سابرینا

سابرینا یکی از محصولات شرکت بایک محسوب می‌شود که از لحاظ اقتصادی بهینه است. این خودرو در سال ۱۳۹۴ وارد بازار ایران شد. محصولات بایک در سراسر جهان از فروش خوبی برخوردار است به همین دلیل نیز معتبرترین شرکت خودروسازی چین به شمار می‌رود. از طرف دیگر نیز کیفیت بالای خودروهای بایک موجب جلب رضایت مشتریان گردیده است. اما عملکرد نامتعارف آن شرکت را با مشکلات خدمات پس از فروش مواجه کرده است.

سنوا X25

سنوا X25 یکی دیگر از محصولات بایک است که در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد. این مدل از بایک دارای یک موتور ۱/۵ لیتری ۴ سیلندری و مجهز به قدرت ۱۱۴ اسب بخار و ۱۴۸ نیوتن متر گشتاور می‌باشد. بنابراین طراحی این خودرو تا حدودی قدرتمند نیست.

خرید قطعات و لوازم یدکی بایک

احتمالا برای شما پیش آمده که بعد از مدتی از خرید خودرو، قطعات اصلی آن با نقص فنی رو به رو شود. همانطور که می‌دانید طول عمر خودروی شما بستگی به کیفیت لوازم جانبی جاسازی شده دارد. از طرفی تهیه لوازم یدکی خودروهای بایک در بازار کمی سخت شده است چرا که افراد سودجو همیشه در بازار هستند که محصولات تقلبی را به فروش می‌رسانند. برای این که خودرویی با طول عمر بالا داشته باشید استفاده از لوازم یدکی اصل بایک ضروری است. علاوه بر این اگر از لوازم یدکی تقلبی برای خودرو استفاده کنید مطمئنا کارکرد آن را دچار مشکل می‌کند و همچنین زمان زیادی نخواهد گذشت که باید مجدد هزینه کنید تا همان قطعه را تهیه کنید. بدین منظور فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری راه اندازی شده است که خرید قطعات یدکی و لوزام جانبی بایک را آسان و مطمئن ساخته‌اند. یدک لند یکی از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی خودرو می‌باشد که اقدام به فروش قطعات اصل و اورجینال مورد نیاز حودروی شما کرده است. بنابراین با خرید و سفارش از سایت یدک لند خریدی مطمئن و متفاوت را تجربه کنید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت