ام جی

شرکت خودروسازی ام جی (MG)

ام جی (MG) یکی از بهترین و معروفترین برندهای اروپایی است. این شرکت خودروسازی توانسته با طراحی‌های به روز و زیبای خود توجه قشر جوان را جلب کند. این نبوغ در سال ۱۹۲۱ توسط سیسیل کیمبر ۳۳ ساله به اوج خود رسید. کیمبر با استخدام در شرکت گاراژ توانست تجربه‌ای در تولید خودرو کسب کند.  نام مستعار این شرکت خودروسازی نیز برگرفته از گاراژ موریس یعنی Garages Morris است. زنده نگه داشتن نام ویلیام موریس از دلایل انتخاب این نام برای کارخانه بود. موریس فردی بود که سیسیل کیمبر را به استخدام شرکت خود درآورد.
این شرکت بریتانیایی در سال ۱۹۲۴ تاسیس گردید. شهرت این شرکت به دلیل خودروهای اسپرت کروک دو سرنشینه، سدان و کوپه آن است. ام جی در اوایل دهه سال ۱۹۲۰ در شهر آکسفورد توسط کیمبر بنا شد. در طی این سال‌ها این شرکت با نماد خودروهای اسپرت بریتانیایی معروف بود. در سال ۱۹۳۵ MG به Motors Morris واگذار شد و بعد از چند سال نیز زیر نظر Motors British قرار گرفت. در سال ۱۹۸۲ شرکت Rover Austin مدیریت این شرکت را بر عهده گرفت. نهایتا در سال ۲۰۰۵ شرکت خودروسازی ام جی دو شرکت چینی Nanjing و SAIC واگذار گردید. سایک چین صاحب سرمایه این شرکت است اما همچنان ام جی به برند انگلیسی معروف است اما همچنان تمام محصولات MG تحت نظارت بازرسان شرکت ام جی انگلیس تولید می‌شود.  در بازار ایران نیز خودروهای این شرکت بریتانیایی طرفدان خود را داشته و در خیابان‌ها اکثرا مدل‌های MG3، MG6، GS و GT دیده می‌شود.

خرید لوازم و قطعات یدکی ام جی

با توجه به مشکلات به وجود آمده در کشورمان دور از ذهن نیست که دارندگان خودروهای ام جی و یا هر خودروی وارداتی دیگر با مشکل خرید لوازم جانبی اصل مواجه باشند چرا که با وجود تحریم‌ها، تعداد قطعات یدکی اصل کم و بسیار گران است. با این حال استفاده از کالای اصل و مرغوب لازم و ضروری است تا خودروی شما بهتر و روان حرکت کند. بدون شک استفاده از لوازم یدکی تقلبی باعث می‌شود در فواصل زمانی کوتاهی به تعمیرگاه مراجعه کنید و هزینه‌های جانبی بسیاری متقبل شوید. برای رفع این مشکل و اطمینان از خرید قطعات خودرو، فروشگاه‌های اینترنتی بهترین گزینه هستند. این فروشگاه‌ها اغلب کالاهای خود را بدون واسطه وارد می‌کنند و به همین دلیل اطمینان بیشتری از اصل بودن آنها به مشتریان خواهند داد.

اگر خودروی شما یکی از مدل‌های شرکت ام جی است، می‌توانید قطعات و لوازم یدکی اصل ام جی را از فروشگاه اینترنتی یدک لند تهیه نمایید. در این شاخه شما ۱۶۷ قطعه یدکی مختلف از جمله لنت ترمز عقب و جلو و لاستیک‌های مناسب خودروهای ام جی را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی مدل خودروی خود تمامی محصولاتی که مناسب خودروی شماست به نمایش در آمده و می‌نوانید ویژگی‌های هر محصول را در صفحه مختص خود بخوانید و سپس اقدام به خرید نمایید. یدک لند با دارا بودن نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت اطمینان لازم از خرید اینترنتی را برای خریداران به ارمغان آورده است. 

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت