لیست محصولات کمپانی فالکن

بنر لاستیک فالکن

 لاستیک فالکن در سال 1983 به عنوان برند تجاری ویژه لاستیک حرفه ای و  عملکرد بالا (High Performance)، توسط صنایع لاستیک سومیتومو ژاپن برای انواع خودرو سواری، اس‌یو‌وی، کامیونت های سبک و متوسط و اتوبوس به بازار لاستیک  معرفی گردید.

فروشگاه اینترنتی یدک لند مفتخر است به عنوان نماینده فروش لاستیک فالکن در ایران، کاملترین مجموعه از تایرهای کمپانی فالکن را با گارانتی رسمی 5 ساله خدمت هموطنان گرامی ارائه می نماید.


معرفی کمپانی لاستیک فالکن


 فالکن در سال 1983 به عنوان برند تجاری ویژه لاستیک حرفه ای و عملکرد بالا (High Performance)، توسط صنایع لاستیک سومیتومو ژاپن برای انواع خودرو سواری، اس‌یو‌وی، کامیونت های سبک و متوسط و اتوبوس به بازار لاستیک  معرفی گردید، دو سال بعد با راه اندازی کارخانه ای در Glendale کالیفرنیا به بازار لاستیک امریکای شمالی راه یافت و  نهایتا در سال 1988 در بازار لاستیک اروپا عرضه شد.


کارخانه لاستیک فالکن


لاستیک سومیتومو ژاپن، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لاستیک جهان، فعالیت خود را از سال 1909 با مشارکت دانلوپ انگلستان آغاز نمود و طی یک قرن سابقه در صنعت لاستیک همواره نام سومیتومو را با طراحی خلاقانه، دقت مهندسی و کیفیت بالا عجین کرده است.


لاستیک فالکن با تمرکز بر تولید لاستیک حرفه ای عملکرد بالا، شرکت مستمر در انواع مسابقات اتومبیل‌رانی سراسر جهان و کسب مقام‌های متعدد قهرمانی در رقابت‌های تراز اول جهان همچون The Mirage InternationalCup، N'16h Endurance Sugu 400Km، رالی پاریس-داکار، D1 Grand Prix، PikePeak International Hill Climb و مسابقات 24 ساعته نورنبرگ توانسته سری لاستیک‌های موفقی چون Ziex، Sincera، Azenis، ST115، ST215، Wildpeak A/T و Wildpeak H/T را برای انواع کاربری عرضه کند.





امروزه فالکن تایر به برندی مستقل بدل شده است که با تمرکز بر تولید لاستیک با عملکرد فوق بالا ویژه مسابقات حرفه‌ای اتومبیل‌رانی و موتورسواری به توسعه و ارتقای سطح کیفی و عملکردی محصولات خود جهت تامین بازارهای لاستیک جهان از جمله ایران می پردازد. در حال حاضر لاستیک فالکن با مشارکت لاستیک دانلوپ تامین کلیه تجهیزات اصلی شرکت‌های سوزوکی، سوبارو و دایهاتسو را بر عهده دارد. بخش عمده لاستیک های فالکن در کارخانجات ژاپن ، تایلند و آمریکا تولید شده و اکثریت موجود در بازار ایران محصول فالکن ژاپن و فالکن تایلند می باشد.


فروشگاه اینترنتی یدک لند مفتخر است به عنوان نماینده فروش لاستیک فالکن در ایران، کاملترین مجموعه از تایرهای کمپانی فالکن را با گارانتی رسمی 5 ساله خدمت هموطنان گرامی ارائه می نماید.


 


 

بیشتر

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت