انتخاب خودرو

  • اپل
    اپل

    شرکت خودروسازی اپل (opel)

    اپل یک شرکت خودروسازی آلمانی است که در ایالت هسن آلمان قرار دارد. آدام اوپل بنیانگذار این شرکت است. در اوایل، اوپل سازنده چرخ خیاطی بود در ادامه با تاریخچه و برند این شرکت بیشتر آشنا می‌شویم.

    تاریخچه اپل

    اپل در سال ۱۸۸۲ اولین چرخ خیاطی خود را به بازار عرضه کرد. سپس کار خود را گسترش داد و به تولید دوچرخه پرداخت. در سال ۱۸۸۶ با فرزند یک کارخانه‌دار بزرگ یعنی سوفی شلر ازدواج کرد. نتیجه آن کارل، هاینریش، ویلهم، لودویگ و فردریک پسران اوپل هستند. کارخانه اوپل تا سال ۱۹۳۷ به ساخت دوچرخه ادامه داد. در سال ۱۸۹۹ این شرکت بعد از مرگ بنیانگذار، خودروی سواری عرضه کرد.

    پسران آدام اوپل با تشویق مادرشان توانستند در سال ۱۸۹۹ اولین خودروی خود را تولید کنند. آن‌ها در سال ۱۹۰۹ماشین پزشکی به منظور استفاده پزشکان ساختند. همچنین شرکت اپل در سال ۱۹۱۴بزرگترین تولید کننده خودرو در آلمان بود.

    در سال ۱۹۲۰ اوپل توانست یک میلیون خودرو در سال تولید کند. با کسب این موفقیت، شرکت آمریکایی جنرال موتورز بیشترین سهام اوپل را خرید. در سال ۱۹۳۱ این شرکت آمریکایی ۲۰ درصد باقیمانده سهام اپل را خریداری نمود و مالکیت صد در صدی آن را بدست گرفت.

    چند سال بعد اوپل با عرضه مدل های مونزا و سناتور با استقبال خوبی مواجه شد. سپس این شرکت با تولید خودروی اوپل کورسا به محبوبیت زیادی دست یافت.

    در سال ۱۹۹۳اوپل کارخانه تولید موتور را راه اندازی کرد. یک سال بعد با رساندن تولیدات خود به ۳۰ میلیون، مهم‌ترین حامی مالی برای جام جهانی بود. سرانجام در سال ۱۹۹۵ اولین کارخانه خود را بنا کرد. در سال ۲۰۰۹ این شرکت با ورشکستگی جنرال موتورز مالکیت اوپل را به تعدادی متقاضی به صورت جزئی به فروش رساند.

    در حال حاضر محصولات شرکت اوپل به بیش از ۹۰کشور در جهان صادر می‌گردد. خودروهای این شرکت به دلیل کیفیت و زیبایی محصولاتش بسیار مورد توجه قرار گرفت.

    در اوایل برند اپل از یک پیکان تشکیل شده بود که درون یک دایره قرار داشت. این آرم مانند پرنده مهاجری بود که کره زمین را طی می‌کرد. اما امروزه یک صاعقه کوچک درون دایره است. صاعقه نماد تیز بودن و نیروی الکتریسیته می‌باشد چرا که اوپل با آغاز عصر الکتریسیته تاسیس شد.

    قطعات یدکی خودروهای اپل

    لوازم جانبی و قطعات یک خودرو رابطه مستقیم به طول عمر خودروی شما دارد هرچه این قطعات  با کیفیت تر باشد مطمعنا خودروی شما عمر بیشتر می‌کند. برای خرید لوازم جانبی و قطعات یدکی خودروهای اپل می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی سر بزنید. فروشگاه آنلاین یدک لند یکی از معتبرترین فروشگاه‌های فروش قطعات جانبی و لوازم یدکی خودرو می‌باشد شما با خرید از یدک لند خرید آسان و مطمعن را تجربه می کنید. 

  • آئودی
    آئودی

    شرکت خودرو سازی آئودی

    آئودی یک شرکت خودروسازی آلمانی است که دفتر مرکزی آن در اینگولشتات آلمان واقع گردیده است. سال‌هاست که انواع مدل‌های مختلف خودروی آئودی به کشورهای مختلف جهان صادر می‌شود. وولفانگ ایگر، مدیر عامل این شرکت بزرگ، سعی در به دست گرفتن بازار خودرو جهان را دارد.

    شرکت آئودی در زمینه تولید خودروهای لوکس و اسپورت فعالیت دارد. درآمد میلیاردی این شرکت سبب شده تا سود خالص ۴.۳۵ میلیارد یورو برای آن حاصل گردد. شرکت خودروسازی آئودی دارای ۹ کارخانه تولید خودرو است که در ۸ کشور اروپایی قرار گرفته‌اند.

    سال‌ها پیش، در ژوئن ۱۹۰۹ میلادی شخصی به نام آگوست هورش، در شهر تسویکاو آلمان، اقدام به تاسیس شرکتی گرفت که مدت‌ها بعد با عنوان آئودی در جهان شهرت یافت. اما گروه فولکس واگن در سال ۱۹۶۴ میلادی، مالکیت این شرکت را بر عهده گرفت.

    نخستین خودرو این شرکت در سال ۱۹۰۱ میلادی طراحی و ساخته شد. این خودرو قادر به طی مسیر با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت بود. با آغاز جنگ جهانی اول، این شرکت تصمیم بر تولید جنگ افزار گرفت تا به ارتش آلمان کمک نماید. آئودی همچنین در طول جنگ جهانی دوم نیز، با تولید خودروی جنگی آی اف ای اف، نقش مهمی را در موفقیت‌های دولت آلمان ایفا نمود.

    شرکت آئودی با تولید مدل‌های مختلفی نظیر آئودی ای۱، آئودی تی تیاس و آئودی اس ۷، شهرت زیادی کسب نمود.

    قطعات و لوازم یدکی آئودی

    همانطور که همه ما می دانیم، عملکرد مناسب یک خودرو به سلامت قطعات آن بستگی دارد. از این رو باید از لوازم یدکی مناسب و اصل برای خودرو استفاده شود. اما خرید قطعات جانبی و لوازم یدکی آئودی در ایران کار ساده‌ای نیست.

    واردات خودروهای لوکس سبب شده تا قطعات یدکی آن نیز به کشور وارد شوند. از این رو باید لوازم یدکی آئودی را از فروشگاه‌های عرضه این کالا خریداری نمود. همچنین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه قطعات و لوازم یدکی، می‌توانند گزینه مناسبی برای سفارش و خرید لوازم یدکی آئودی به شمار آیند. خرید از این فروشگاه‌های اینترنتی سبب صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

  • آلفا رومئو
    آلفا رومئو

    شرکت خودروسازی آلفارومئو (Alfa Romeo)

    آلفارومئو  (Alfa Romeo) یک شرکت ایتالیایی است. این شرکت خودروسازی در سال ۱۹۱۰ تاسیس گردید. شرکت خودروسازی آلفارومئو از سال ۱۹۱۱ اتومبیل‌های مخصوص مسابقات را تولید کرد. برند آلفارومئو با عرضه خودروهای اسپورت گران قیمت شهرت پیدا کرد.

    در سال ۱۹۰۶ شرکت آلفا توسط سرمایه گذاران ایتالیایی و بازرگان فرانسوی الکساندر داراک تاسیس شد. مدیریت شرکت آلفا در سال ۱۹۱۵میلادی در دست نیکولا رومئو بود. در ۱۹۲۰ نام این شرکت به آلفا رومئو تغییر کرد.

    شرکت فین‌مکانیکا در طی سال‌های ۱۹۳۲ تا ۱۹۸۶ اداره آلفارومئو را بر عهده گرفت. همچنین در ۱۹۸۶ شرکت فیات، آلفارومئو را خرید.

    تاریخچه خودروسازی آلفارومئو

    برند آلفارومئو از دو قسمت تشکیل شده که با تاریخ شهر میلان در ارتباط است. پرچم شهر میلان و اژدهای تاجدار دو بخش از برند می‌باشد.

    در ابتدا شرکت اس‌ای‌آی‌دی به آلفا تغییر نام پیدا کرد سپس آلفارومئو نام نهایی آن گردید. در نهایت آلفارومئو توسط شرکت فرانسوی و چند سرمایه گذار در شهر میلان تاسیس شد.

    این شرکت در سال‌های اولیه فعالیت خود را بر مونتاژ اتومبیل‌های داراک متمرکز ساخت. در سال ۱۹۱۰ به طور اساسی به ساخت خودرو با برند داراک پرداخت و نام شرکت نیز به آلفا تغییر داده شد.

    آلفارومئو ۲۰/۳۰ا چ‌پی، اولین اتومبیل تولیدی این شرکت بود. طراح این خودرو جوزپه مورسی بود که در نهایت این اتومبیل سال ۱۹۱۰ روانه بازار ایتالیایی شد. سال ۱۹۱۵نیکولا رومئو مالک این شرکت بود. رومئو این شرکت را با چند شرکت کوچک و همچنین شرکت رومئو هولدینگ ترکیب کرد. بدین ترتیب محصولات تولیدی خود را به ژنراتور، کمپرسور، انواع موتور هواپیما و واگن‌های قطار توسعه داد و نام شرکت آلفا رومئو تغییر کرد.

    پس از اتمام قرارداد دفاعی دولت ایتالیا نیکولا رومئو سهام خود را به این کشور واگذار و شرکت را ترک کرد. در سال ۱۹۳۲میلادی مدیریت آلفا رومئو در حال نابودی به شرکت فین مکانیکا واگذار شد. در سال ۱۹۸۶ بعد از ضرر شدیدی که این شرکت متحمل گشت، مدیر کل آلفا رومئو تمایل دولت برای فروش آن را اعلام کرد. سپس مدیر کل برای فروش با فیات مذاکره نمود. در ابتدا شرکت فیات تمایلی به خرید نداشت ولی بعدها برای جلوگیری از ورود رقیب به بازار ایتالیا مالکیت آن را بدست گرفت.

    قطعات یدکی و بوازم جانبی خودروی آلفارومئو 

    لوازم یدکی خودرو رابطه مستقیم با طول عمر خودروی شما دارد . خرید قطعات یدکی خودروی آلفارومئو در ایران کار دشواریست زیرا فقط برخی از فروشگاه‌ها هستند که این لوازم جانبی را  ارائه می‌دهند . یکی از فروشگاه‌های ارائه دهنده قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو یدک لند است. تمامی محصولات این فروشگاه اصل و دارای ضمانت می باشد.  

     

  • ام جی
    ام جی

    شرکت خودروسازی ام جی (MG)

    ام جی (MG) یکی از بهترین و معروفترین برندهای اروپایی است. این شرکت خودروسازی توانسته با طراحی‌های به روز و زیبای خود توجه قشر جوان را جلب کند. این نبوغ در سال ۱۹۲۱ توسط سیسیل کیمبر ۳۳ ساله به اوج خود رسید. کیمبر با استخدام در شرکت گاراژ توانست تجربه‌ای در تولید خودرو کسب کند.  نام مستعار این شرکت خودروسازی نیز برگرفته از گاراژ موریس یعنی Garages Morris است. زنده نگه داشتن نام ویلیام موریس از دلایل انتخاب این نام برای کارخانه بود. موریس فردی بود که سیسیل کیمبر را به استخدام شرکت خود درآورد.
    این شرکت بریتانیایی در سال ۱۹۲۴ تاسیس گردید. شهرت این شرکت به دلیل خودروهای اسپرت کروک دو سرنشینه، سدان و کوپه آن است. ام جی در اوایل دهه سال ۱۹۲۰ در شهر آکسفورد توسط کیمبر بنا شد. در طی این سال‌ها این شرکت با نماد خودروهای اسپرت بریتانیایی معروف بود. در سال ۱۹۳۵ MG به Motors Morris واگذار شد و بعد از چند سال نیز زیر نظر Motors British قرار گرفت. در سال ۱۹۸۲ شرکت Rover Austin مدیریت این شرکت را بر عهده گرفت. نهایتا در سال ۲۰۰۵ شرکت خودروسازی ام جی دو شرکت چینی Nanjing و SAIC واگذار گردید. سایک چین صاحب سرمایه این شرکت است اما همچنان ام جی به برند انگلیسی معروف است اما همچنان تمام محصولات MG تحت نظارت بازرسان شرکت ام جی انگلیس تولید می‌شود.  در بازار ایران نیز خودروهای این شرکت بریتانیایی طرفدان خود را داشته و در خیابان‌ها اکثرا مدل‌های MG3، MG6، GS و GT دیده می‌شود.

    خرید لوازم و قطعات یدکی ام جی

    با توجه به مشکلات به وجود آمده در کشورمان دور از ذهن نیست که دارندگان خودروهای ام جی و یا هر خودروی وارداتی دیگر با مشکل خرید لوازم جانبی اصل مواجه باشند چرا که با وجود تحریم‌ها، تعداد قطعات یدکی اصل کم و بسیار گران است. با این حال استفاده از کالای اصل و مرغوب لازم و ضروری است تا خودروی شما بهتر و روان حرکت کند. بدون شک استفاده از لوازم یدکی تقلبی باعث می‌شود در فواصل زمانی کوتاهی به تعمیرگاه مراجعه کنید و هزینه‌های جانبی بسیاری متقبل شوید. برای رفع این مشکل و اطمینان از خرید قطعات خودرو، فروشگاه‌های اینترنتی بهترین گزینه هستند. این فروشگاه‌ها اغلب کالاهای خود را بدون واسطه وارد می‌کنند و به همین دلیل اطمینان بیشتری از اصل بودن آنها به مشتریان خواهند داد.

    اگر خودروی شما یکی از مدل‌های شرکت ام جی است، می‌توانید قطعات و لوازم یدکی اصل ام جی را از فروشگاه اینترنتی یدک لند تهیه نمایید. در این شاخه شما ۱۶۷ قطعه یدکی مختلف از جمله لنت ترمز عقب و جلو و لاستیک‌های مناسب خودروهای ام جی را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی مدل خودروی خود تمامی محصولاتی که مناسب خودروی شماست به نمایش در آمده و می‌نوانید ویژگی‌های هر محصول را در صفحه مختص خود بخوانید و سپس اقدام به خرید نمایید. یدک لند با دارا بودن نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت اطمینان لازم از خرید اینترنتی را برای خریداران به ارمغان آورده است. 

  • ام وی ام
    ام وی ام

    شرکت خودروسازی ام وی ام

    ام وی ام یا مدیران خودرو یکی از خودروسازهای ایرانی است. این کمپانی با سرمایه گذاری یک شرکت در کشور چین تاسیس و فعالیت خود را در ایران آغاز نمود. مدیران خودرو با عرضه خودروهایی با کیفیت و قیمت مناسب توانست توجه مشتریان بسیاری را در ایران جلب کند. پس از فروش گسترده این برند چینی، خریداران دیگر نگران فروش خودروهای دست دوم خود نبودند. تنوع و تغییر کیفیت محصولات این شرکت موجب افزایش فروش خودروهای این شرکت شد.

    محصولات شرکت ام وی ام

    شرکت چینی چری خودروسازی مدیران خودرو را با نام ام وی ام در ایران تاسیس کرد. این شرکت در اوایل فعالیت خود فقط مونتاژ خودروها را در ایران انجام می‌داد. پس از مدتی محصولات چری نیز در ایران تولید و به بازار وارد شد. در حال حاضر در بازار ایران خودورهای چری و ام وی ام بسیار محبوبیت پیدا کرده است و افراد بسیاری این خودروها را خریداری کرده‌اند و می‌پسندند.

    خرید قطعات یدکی و لوازم جانبی ام وی ام از یدک لند

    قطعات یدکی تمامی خودروها پس از مدتی استفاده دچار فرسودگی و خرابی می‌شوند که خودروی ام وی ام نیز از این قاعده مثتثنی نیست. تعویض قطعه قدیمی با قطعه جدید در شتاب و نیروی خودرو در هنگام رانندگی به خوبی قابل لمس است و از سویی دیگر تعویض قطعه از هزینه‌های وارده دیگر جلوگیری خواهد کرد. چیزی که در این میان حائز اهمیت بسیار است کیفیت و اصل بودن قطعه استفاده شده در خودروست. واضح است که استفاده از لوازم جانبی اصل بر بهتر کار کردن ماشین شما اثر خواهد گذاشت. فروشگاه‌ها و مراکز بسیاری هستند که تمرکز اصلی آنها بر فروش قطعات و لوازم جانبی خودروهای مختلف است که البته در این میان تعدادی نیز محصولاتی با کیفیت پایین و غیر اصل را عرضه می‌کنند بنابراین خرید قطعات یدکی از مکانی معتبر بسیار مهم است.

    یدک لند فروشگاهی اینترنتی است که به طور تخصصی بر فروش و عرضه انواع لوازم جانبی خودروهای مختلف از بهترین برندهای دنیا متمرکز است. در این فروشگاه لوازم جانبی و قطعات یدکی اصل ام وی ام نیز به فروش می‌رسد. قطعات مختلفی چون لاستیک، لنت ترمز، شمع خودرو، باتری و... که برای خودروهای ام وی ام مناسب است با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت در ایران فروشگاه وجود دارد. تنها کافی است مدل خودروی خودرو جستجو کرده و قطعه مورد نظر خودروی خود را با اطمینان خاطر خریداری نمایید.

  • ایران خودرو
    ایران خودرو

    لوازم جانبی ایران خودرو

    ایران خودرو یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروساز ایرانی است که در سال 1341 توسط برادران خیامی تاسیس شد. امروزه با وجود کمپانی‌های بزرگ خارجی که در ایران نمایندگی دارند هنوز بسیاری از افراد به دلیل قیمت مناسب و وجود نمایندگی‌های بسیار در سراسر کشور، خودروهای تولیدی ایران خودرو را انتخاب می‌کنند و همین موضوع سبب شده تا ایران خودرو برترین تولید کننده خودرو در ایران شناخته شود.
    خودروهایی مانند سمند، پژو آردی، آریسان، دنا، رانا، سورن و پیکان وانت و ... از تولیدات این کمپانی خودروساز است. بدیهی است که هر کدام از این مدل‌ها دارای قطعات یدکی متفاوتی هستند که اختلال در کار هر قطعه ممکن است مشکلاتی را در هنگام رانندگی به دنبال خواهد داشت. بر همین اساس اهمیت استفاده از لوازم یدکی مرغوب و با کیفیت در هر مدل از خودرو بالا می‌رود.

    همانطور که می‌دانید در حال حاضر شرکت‌های قطعه‌سازی مختلفی در حال فعالیت هستند و لوازمی چون لاستیک، لنت ترمز، روغن ترمز و بسیاری دیگر از ملزومات خودرو را تولید و در اختیار خودروسازان یا نمایندگی‌های آنها قرار می‌دهند. اما نکته‌ای که در این میان برای دارندگان خودرو حائز اهمیت است خرید لوازم یدکی مرغوب و با کیفیت است چرا که به کار بردن لوازمی با کیفیت پایین مشکلات عدیده‌ای را به دنبال خواهد داشت ضمن آن که سلامت راننده و سرنشینان با وجود قطعات نامرغوب به خطر خواهد افتاد.

    خرید قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو

    اینترنت در آسان‌تر شدن زندگی همه ما تاثیر بسزایی گذاشته است به طوریکه امروز برای هر آنچه که در زندگی نیازمندیم به این دنیای بی‌انتها رجوع می‌کنیم. فروشگاه‌های اینترنتی و خرید آنلاین از آنها زمان خرید را برای ما به میزان فراوانی کاهش داده که این موضوع در زندگی شلوغ این روزهای ما اهمیت بالایی دارد.

    خرید اینترنتی لوازم جانبی خودرو نیز در این دنیای بی‌مرز سبب شده تا به قطعات یدکی اصل دسترسی آسان‌تری داشته باشیم و از سویی دیگر بدون دردسر و صرف زمان بسیار به لوازم یدکی مورد نظر خود دست یابیم. فروشگاه اینترنتی یدک لند با در نظر داشتن خریدی آسوده و مطمئن، انواع لوازم یدکی ایران خودرو را به فروش می‌رساند. در شاخه قطعات یدکی ایران خودرو شما 150 محصول مختلف را که خودروتان نیازمند است می‌توانید مشاهده و خریداری کنید. این محصولات از برندهایی چون هانکوک، های-کیو، یوکوهاما، رودستون و ... گرد آورده شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه هر محصول مراجعه کرده و پس از مطالعه مشخصات و ویژگی‌های آن با زدن دکمه افزودن به سبد خرید کالای خود را ثبت و خریداری نمایید.

  • بایک
    بایک

    شرکت خودروسازی بایک

    در سال ۱۹۸۵ از همکاری دو خودروسازی دایملر آگ و هیوندا موتور، شرکت بایک یا گروه خودروسازی پکن تاسیس گردید. اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار گروه بایک این بود که هدف شما آرزوی ماست. یکی از اهداف این شرکت صادرات و واردات محصولات مکانیکی و برقی می‌باشد. محصولات بایک به اکثر کشورها صادر گردیده که در کشور ما هم در شهر گلپایگان خودروهای این شرکت تولید می‌شود.

    خودروهای بایک

    سابرینا

    سابرینا یکی از محصولات شرکت بایک محسوب می‌شود که از لحاظ اقتصادی بهینه است. این خودرو در سال ۱۳۹۴ وارد بازار ایران شد. محصولات بایک در سراسر جهان از فروش خوبی برخوردار است به همین دلیل نیز معتبرترین شرکت خودروسازی چین به شمار می‌رود. از طرف دیگر نیز کیفیت بالای خودروهای بایک موجب جلب رضایت مشتریان گردیده است. اما عملکرد نامتعارف آن شرکت را با مشکلات خدمات پس از فروش مواجه کرده است.

    سنوا X25

    سنوا X25 یکی دیگر از محصولات بایک است که در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد. این مدل از بایک دارای یک موتور ۱/۵ لیتری ۴ سیلندری و مجهز به قدرت ۱۱۴ اسب بخار و ۱۴۸ نیوتن متر گشتاور می‌باشد. بنابراین طراحی این خودرو تا حدودی قدرتمند نیست.

    خرید قطعات و لوازم یدکی بایک

    احتمالا برای شما پیش آمده که بعد از مدتی از خرید خودرو، قطعات اصلی آن با نقص فنی رو به رو شود. همانطور که می‌دانید طول عمر خودروی شما بستگی به کیفیت لوازم جانبی جاسازی شده دارد. از طرفی تهیه لوازم یدکی خودروهای بایک در بازار کمی سخت شده است چرا که افراد سودجو همیشه در بازار هستند که محصولات تقلبی را به فروش می‌رسانند. برای این که خودرویی با طول عمر بالا داشته باشید استفاده از لوازم یدکی اصل بایک ضروری است. علاوه بر این اگر از لوازم یدکی تقلبی برای خودرو استفاده کنید مطمئنا کارکرد آن را دچار مشکل می‌کند و همچنین زمان زیادی نخواهد گذشت که باید مجدد هزینه کنید تا همان قطعه را تهیه کنید. بدین منظور فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری راه اندازی شده است که خرید قطعات یدکی و لوزام جانبی بایک را آسان و مطمئن ساخته‌اند. یدک لند یکی از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی خودرو می‌باشد که اقدام به فروش قطعات اصل و اورجینال مورد نیاز حودروی شما کرده است. بنابراین با خرید و سفارش از سایت یدک لند خریدی مطمئن و متفاوت را تجربه کنید.

  • برلیانس
    برلیانس

    لوازم جانبی برلیانس آتو

    شرکت چینی برلیانس آتو ابتدا در سال 1992 میلادی و توسط آقای یانگ رونگ، کارآفرین و بازرگان چینی تاسیس گردید. برند پیشرو در سال 2003 میلادی با کمپانی قدرتمند بی­ام­و قراردادی را به امضاء رسانده و از آن سال تا به امروز در مونتاژ اتومبیل‌های این برند فعالیت می‌نماید.

    هم چنین شرکت برلیانس آتو در مونتاژ خودروهای برندهایی نظیر میتسوبیشی، تویوتا، پورشه و غیره فعالیت داشته و در سال 2012 میلادی موفق به تولید 650 هزار اتومبیل شده است. لازم به ذکر است که کمپانی پیشرو به عنوان ششمین برند خودروساز بزرگ کشور چین شناخته شده و دفتر مرکزی آن در شهر شن ­یانگ قرار دارد.

    شرکت‌های سایپا و پارس خودرو به عنوان عرضه کننده‌ی اتومبیل‌های برند برلیانس آتو در کشور ایران شناخته می شوند.

    با توجه به بازار نسبتا بزرگ اتومبیل‌های برلیانس آتو در کشور ایران، دارندگان آنها با گذشت زمان به خرید قطعات و لوازم یدکی مرغوب جهت حفظ عملکرد مطلوب سیستم اتومبیل­شان نیاز دارند. اما بازار قطعات و لوازم یدکی خودرو مملو از برندهای تقلبی و بی ارزش است. بدین خاطر پیش از هرگونه خرید ابتدا باید با برندهای معتبر و فروشگاه های شناخته شده در این بخش آشنا شوید.

    قطعات و لوازم یدکی اتومبیل های برند برلیانس آتو

    فروشگاه اینترنتی یدک لند، در زمینه ی فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو فعالیت دارد. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت بوده و قطعات موجود در آن توسط برندهای جهانی تولید شده اند.

    فروشگاه اینترنتی یدک لند با ارائه ی قطعات مورد نیاز خودروهای برند برلیانس آتو، پاسخگو نیاز دارندگان این نوع خودروها است. هم چنین این لوازم توسط برندهایی نظیر توتال، های-کیو، ان جی کی، ام اچ کو و غیره تولید شده و کیفیت نهایی آنها تضمین شده خواهد بود.

    فروشگاه اینترنتی یدک لند، محصولات خریداری شده را در زمانی کوتاه به دست مشتری می رساند. هم چنین هزینه ی محصول، پس از تحویل آن به مشتری دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است که تمامی کالاهای ارائه شده در این فروشگاه دارای 7 روز ضمانت برگشت هستند.

  • بسترن
    بسترن

    شرکت خودروسازی بسترن

    بسترن یکی از شرکت‌های خودروسازی زیر مجموعه فاو می‌باشد. محصولات این کمپانی نیز در کارخانه فاو تولید می‌شوند. در ایران خودروهای بسترن با نام فاو مشهور هستند. این کارخانه نیز از سال ۱۹۵۳ شروع به کار کرد. محصولات فاو شامل قطعات خودرو، اتوبوس، کامیون‌های سنگین و سبک است.

    خودروهای شرکت بسترن برای یک خانواده معمولی مناسب است. با این حال صنایع خودروسازی داخلی را با مشکل مواجه می‌کند چرا که خریداران را بر سر دو راهی انتخاب بین خودروهای ایرانی و چینی می‌گذارد.

    محصولات بسترن

    شرکت خودروسازی بسترن در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد. این کمپانی خودروهای مدرن را به بازار عرضه می‌کند. بسترن خودروهای صندوقدار و کراس اور تولید کرده است. B30 کوچکترین محصول بسترن به شمار می‌رود. استفاده هوشمندانه از پلتفرم موفق در مدل آریو سایپا s300 نیز یکی دیگر از محصولات این شرکت چینی محسوب می‌شود.

    خرید لوازم یدکی بسترن

    امروزه با توجه به تحریم‌ها و گران شدن خودروها، خرید لوازم یدکی اورجینال انواع خودروها با مشکل مواجه است. نبود نمایندگان اصلی و همچنین زمانبر و سخت بودن تشخیص لوازم یدکی اصل از نمونه واقعی آن یکی دیگر از مسائل در خرید لوازم یدکی است. علاوه بر این افراد سودجویی نیز وجود دارند که به عرضه لوازم یدکی فیک می‌پردازند.

    ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که استفاده از لوازم جانبی تقلبی می‌تواند عملکرد خودرو مختل کند و تاثیرات منفی در قطعات دیگر داشته باشد. به منظور تأمین امنیت سرنشینان و بالا بردن بازدهی خودرو خرید لوازم یدکی با کیفیت ضروری است.

    بهتر است بدانید که اگر از قطعات جانبی تقلبی در خودرو استفاده گردد احتمال تصادف زیاد می‌شود. پس خرید لوازم یدکی بسترن اصل نه تنها می تواند ضامن سلامتی شما و دیگر سرنشینان باشد بلکه به طول عمر خودرو نیز می افزاید.

    امروزه سایت های بسیاری خدمات عرضه لوازم یدکی خودروها را انجام می دهند اما اعتماد به این سایت ها نیز کاری دشوار است. در این راستا سایت یدک لند راه اندازی شده تا شما را از داشتن خریدی مطمئن راحت کند. این فروشگاه اینترنتی از آرم تجارت الکترونیکی برخوردار است تا با اطمینان خاطر خرید نمایید.

  • بنز
    بنز

    لوازم و قطعات یدکی بنز

    اولین خودرو بنزینی در سال 1886 توسط کارل بنز تولید شد که تاکنون مرسدس بنز در خلاقیت و نوآوری‌ها، پیشگام صنایع خودروسازی بوده است. بنز یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال معتبر‌ترین شرکت خودروسازی جهان است. این شرکت توانسته با تولید انواع مدل‌های با کیفیت مرسدس بنز رضایت مشتریان را جلب کند. شاید بتوان گفت مرسدس بنز جزو لوکس‌ترین و پیشرفته‌ترین خودرو‌های دنیا محسوب می‌شود.

    برنامه CPO، انواع گسترده‌ای از خودروها از جمله استیشن‌ها، کوپه‌ها، شاسی بلندها را ارائه می‌کند. با این برنامه شرکت خودروسازی بنز تعهد کیفیت را به نمایش گذاشته است. این خودروها قبل از روانه شدن به بازار، توسط تکنسین‌ها تایید می‌شود که همین امر وجود خودرویی سالم را تضمین می‌کند.

    مدل‌های بنز، قطعات یدکی منحصر به فردی دارد. قطعات یدکی مانندلاستیک لنت ترمز دیسک چرخ کمک فنر شمع موتور انواع روغن و فیلتر ... باید به صورت مداوم بررسی شوند تا در صورت خرابی به سرعت تعویض گردند.

    خرید لوازم جانبی اصل بنز

    در خودروها، قطعات بسیاری وجود دارد که هر کدام وظایف مهمی دارند. برخی لوازم خودرو نسبت به بقیه قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در فواصل زمانی معینی آن‌ها را بررسی کرد تا در صورت ضرورت تعویض گردند.

    قطعات یدکی بنز از کیفیت بالایی برخوردار است که باعث طولانی شدن عمر اتومبیل می‌شود. همانطور که می‌دانید با افزایش سن اتومبیل، نیاز بیشتری به تعویض لوازم جانبی خودرو می‌باشد.

    هنگامی که اتومبیل شما با مشکل مواجه شود احتمالا به مکانیک مراجعه می‌کنید که پس از بررسی ممکن است با تعویض قطعاتی همچون فیلتر روغن، لنت ترمز، کالیبر، سوپاپ، آلترناتور مواجه شوید. بنابراین هنگام تعویض یک قطعه یدکی با احتیاط عمل کنید زیرا لوازم یدکی تقلبی می‌تواند آسیب بسیار جدی به خودرو بنز شما وارد کند. توجه داشته باشید که سیستم بنز بسیار دقیق و حساس است بنابراین تعبیه قطعات تقلبی می تواند حوادث غیر قابل جبران را به بار آورد. وجود بارکد در لوازم یدکی اصل بنز به منظور تشخیص اصلی و یا تقلبی بودن قطعات به کار می‌رود. اما بعضی مواقع فروشنده‌ها از بار کد‌های تقلبی استفاده می‌کنند. بنابراین بهتر است این قطعات را از فروشنده‌ها مطمئن خریداری نمایید تا از هزینه‌ها اضافی برای خرید مجدد این قطعات جلوگیری شود.

  • بی ام و
    بی ام و

    شرکت خودروسازی بی ام و (BMW)

    شرکت بی ام و یکی از فعالان صنعت خودروسازی است که همواره در بازار جهانی سهم بزرگی را به خود اختصاص می‌دهد. شرکت BMW همانند شرکت‌هایی چون بنز و پورشه جزء کارخانه‌های مهم آلمانی است. این برند آلمانی که از گران‌ قیمت‌ترین خودرو‌های جهان را تولید می‌کند توانسته در دسته برند‌های برتر دنیا قرار گیرد. یکی از ویژگی‌های خودرو‌های آلمانی پرقدرت بودن بدنه، موتور، سیستم تعلیق و جلوبندی است. تنوع و جذابیت در طراحی و ویژگی هر مدل همچنین ایمنی و امنیت بالا نیز از دیگر خصوصیات این خودرو‌های آلمانی است.

    قطعات یدکی خودروی بی ام و

    هنگامی که قطعات اصلی خودرو دچار نقص فنی و خرابی می‌شود اینجاست که اهمیت لوازم یدکی آشکار می‌گردد. همانطور که می‌دانید خرید لوازم جانبی اورجینال همچون لاستیک لنت ترمز دیسک چرخکمک فنر شمع موتور انواع روغن و فیلتر و ...خودروهای آلمانی نظیر بی ام و و پورشه و بنز سخت است. از یک طرف نمایندگان اصلی این خودروها در ایران کم است و از طرف دیگر تشخیص لوازم یدکی اصلی از تقلبی زمانبر و دشوار است. بنابراین بهتر است بدانید که اگر از قطعات یدکی تقلبی در خودرو استفاده شود اثرات منفی در دیگر قطعات خودرو دارد به طوری که می‌تواند کارکرد این قطعات را با مشکل مواجه سازد.

    لوازم یدکی اصل بی ام و

    برای اینکه عملکرد خودرو بازدهی خوبی داشته باشد و جان سرنشینان حفظ شود، خرید لوازم یدکی اصل بی ام و امری ضروری است. اگر از لوازم جانبی تقلبی استفاده شود احتمال تصادف افزایش می یابد. بنابراین لوازم یدکی اورجینال می‌تواند همانند قطعات اصلی ضامن سلامتی شما باشد.

    تشخیص لوازم یدکی اصل

    با دقت به اختلافات جزئی در قطعات اصلی با لوازم یدکی تقلبی می‌توان به راحتی لوازم جانبی فیک را تشخیص داد.به عنوان مثال رنگ بسته‌بندی یکی از فاکتورهایی که با کمی دقت کاملا نشان می‌دهد که محصول تقلبی است یا اصل. بسته بندی لوازم یدکی خودروهای آلمانی با رنگ‌های خاص و متفاوتی تولید شده‌اند به طوری که بسته بندی لوازم یدکی تقلبی به هیچ عنوان با بسته بندی اصلی یکسان نیست. بنابراین کافی است در رنگ و نحوه بسته بندی قطعات یدکی BMW دقت نمایید تا به اصل بودن آنها پی ببرید.

  • بی وای دی
    بی وای دی

    شرکت خودروسازی بی وای دی

    صنعت خودروسازی در سال‌های اخیر به تناسب پیشرفت تکنولوژی، تغییرات زیادی کرده است. این تغییرات را می‌توان علاوه بر ظاهر خودرو، در قطعات آن نیز مشاهده کرد. اما کشور چین یکی از کشورهای تولید کننده خودرو در جهان به شمار می‌رود که صنعت خودروسازی خود را در سال‌های گذشته توسعه داده است.

    شرکت بی وای دی یکی از شرکت‌های خودروسازی چین است که در سال ۲۰۰۳ میلادی توسط وانگ چوان فو تاسیس شد. امروزه دفتر مرکزی بی وای دی در شهر شنژن این کشور قرار دارد. این شرکت خودروسازی در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو سواری، اتوبوس‌ها و لیفتراک فعالیت دارد.

    در سال‌های اخیر تولیدات این شرکت روند افزایشی به خود گرفته و در سال ۲۰۱۳، بیش از ۵۰۶ هزار دستگاه خودرو توسط این کمپانی تولید و به بازار عرضه شده است. امروزه می‌توان کارخانه‌های تولید خودرو  بی وای دی را در کشورهای روسیه و اتیوپی نیز یافت. شرکت بی وای دی با تولید خودروهای الکتریکی دو گانه و تمام الکتریک، جایگاه خود را به عنوان دهمین شرکت خودروسازی برتر چین تثبیت نموده است. خودروهای الکتریکی دو گانه این شرکت خودروسازی، پر فروش‌ترین خودرو برقی در کشور چین به شمار می‌روند. قطعات مورد نیاز برای ساخت خودروهای این کمپانی توسط شرکت سوئدی-آمریکایی اتولیو و شرکت بورگ وارنر تولید می‌شود. بی وای دی اف ۰، بی وای دی جی ۶ و بی وای دی شین از جمله ده‌ها مدل تولید شده امروزی در شرکت بی وای دی هستند.

    خرید لوازم یدکی بی وای دی

    موتور، قلب تپنده یک خودرو است. توجه به قطعات جانبی می‌تواند عمر موتور را در انواع خودرو افزایش دهد. خرید لوازم و قطعات یدکی اصل و با کیفیت، یکی از دغدغه های صاحبان خودرو می‌باشد.

    فروشگاه اینترنتی یدک لند با ارائه انواع قطعات و لوازم یدکی بی وای دی، خود را به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان لوازم جانبی این برند معرفی کرده است. برای خرید قطعات جانبی بی وای دی اصل، می‌توانید در این بخش، انواع لوازم یدکی مناسب این خودروها را از بهترین برندهای روز دنیا مشاهده نمایید.

  • بهمن موتور
    بهمن موتور

    قطعات و لوازم جانبی بهمن موتور

    در کشور ایران گروه‌های خودروسازی زیادی در حال فعالیت می‌باشند که گروه خودروسازی بهمن یکی از آنها است. این خودروسازی در زمینه تولید و مونتاژ خودروهای سواری فعالیت دارد. برخی از محصولات این شرکت به سایر کشورها صادر می‌شود. خودروسازی بهمن موتور برای اولین بار در سال ۱۳۳۱ ه.ش، آغاز به کار نمود. نام این شرکت در ابتدا سهامی ایران خلیج کو بود. این شرکت نخست در زمینه حمل و نقل دریایی فعال بود اما در سال ۱۳۳۸، شروع به تولید وانت مزدای سه چرخ نمود. در سال ۱۳۵۰ نام شرکت به اتومبیل سازی مزدا تغییر یافت. در سال ۱۳۷۲، کارخانه اتومبیل سازی مزدا به بخش خصوصی واگذار گردید و این امر سبب ایجاد تحولاتی در این شرکت شد. ساخت و مونتاژ انواع وانت های مزدا و سواری مزدا ۳۲۳، نمونه‌ای از این تغییرات بود. اما در سال ۱۳۷۸، دوباره نام این شرکت تغییر یافت و نام امروزی بهمن موتور بر آن نهاده شد. سال ۱۳۸۳، سال پر مشغله ای برای این گروه خودروسازی بود. زیرا با تاسیس زیر مجموعه بهمن دیزل، این شرکت موفق به تولید انواع کامیون‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین شد. برند ایسوزو ژاپن در سال ۱۳۸۴ با گروه خودروسازی بهمن موتور وارد همکاری شد و نتیجه این همکاری تولید خودروی سواری پاجرو دو دیفرانسیل بود. هم اکنون این شرکت به تولید مدل‌هایی چون کاپرا پیکاپ، هاوال، وانت کارا و ... مشغول است.

    چیزی که در این میان حائز اهمیت است قطعات یدکی بهمن موتور برای انواع خودروهای آن است. همانطور که می‌دانید انتخاب و خرید لوازم جانبی اصل برای آن که خودروی شما عملکرد خوبی داشته باشد اهمیت بسیاری دارد. ضمن آن که استفاده از قطعاتی با کیفیت تعداد مراجعه به تعمیرگاه و هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد.

    لوازم یدکی اصل بهمن موتور را از کجا تهیه کنیم؟

    این روزها در کنار کالای اصل، محصولات تقلبی بسیاری را در بازارهای مختلف مشاهده می‌کنیم. سودجویانی هستند که از شرایط بد اقتصادی سواستفاده‌های زیادی می‌کنند و کالاهایی بی‌کیفیت را با مبالغ بالا به فروش می‌رسانند. خریداران از همه جا بی‌خبر نیز چون سر و کار زیادی با قطعات خودرو ندارند به خیال اصل و با کیفیت بودن، هزینه بسیاری را متحمل می‌شوند. با وجود چنین مواردی دارندگان خودرو باید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید مطمئن اقدام به خرید قطعات یدکی اصل بهمن موتور نمایند.
    فروشگاه اینترنتی یدک لند یکی از فروشگاه‌هایی است که در زمینه فروش انواع قطعات یدکی اصل خودروهای خارجی و داخلی فعالیت می‌کند. در این فروشگاه به راحتی می‌توانید مدل خودروی خود را در قسمت انتخاب خودرو یافته و انواع لوازم یدکی مورد نیاز ماشینتان را مشاهده کنید. برای آگاهی بیشتر خریداران اطلاعات و ویژگی‌های هر محصول در صفحه شخصی محصول ذکر شده است تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید نمایند. حال اگر خودروی شما یکی از مدل‌های شرکت بهمن موتور است می‌توانید به راحتی انواع لاستیک، لنت ترمز، روغن و ... مناسب خودروی خود را مشاهده و پس از کسب اطلاعات لازم اقدام به خرید لوازم و قطعات یدکی اصل بهمن موتور نمایید.

  • پروتن
    پروتن

    شرکت خودروسازی پروتن

    شرکت مالزیایی پروتن اولین شرکت خودروسازی مالزی است. این شرکت در زمینه توزیع، فروش، طراحی، تولید خودرو فعالیت دارد. شرکت خودروسازی ملی مخفف کلمه پروتون می‌باشد.

    تاریخچه شرکت پروتن

    کار اولیه پروتن مونتاژ محصولات میتسوبیشی و عرضه آن‌ها بود. بعد از مدت اندکی اولین خودرو را که تنها دارای یک موتور میتسوبیشی بود طراحی کرد.

    امروزه شرکت پروتن ترکیبی از مونتاژ و تولید داخل را در ۱۵کشور مختلف انجام می‌دهد. بهتر است بدانید که برند لوتوس نیز متعلق به این شرکت است.

    جالب است بدانید که ایده اولین خودرو نیز توسط نخست وزیر مالزی با هدف تقویت صنایع این کشور مطرح شد. از آن زمان تاکنون پروتن با داشتن مدیریت و همکاری قوی مسیر طولانی را پشت سر گذاشت. امروزه این شرکت خودرو سازی با تولید بهترین خودروها رضایت اکثر راننده‌های سراسر جهان را به خود جلب کرد. مهندسین و متخصصان فنی با تجربه‌ ای راه حل های مناسبی برای نیازهای مشتریان در نظر گرفته اند.

    محصولات پروتن

    پروتن کلیه مراحل طراحی، ساخت نمونه اولیه، توسعه، آزمایش، خدمات مهندسی، تولید، پشتیبانی را به کار برده است تا بهترین محصولات پروتن روانه بازار جهانی شود. پروتن محصولاتی نظیر ARENA، WIRA، موتور سیکلت، دوچرخه و ... تولید کرده است. در ادامه نمونه ای از این خودرو را معرفی می کنیم.

    ویرا

    نخستین پروتن در ایران خودرو ویرا بود. ظاهر قدیمی، موتور ژاپنی و گمنام بودن برند این خودرو از معایب آن بود.

    ایمپیان

    ایمپیان نیز یکی دیگر از محصولات پروتن است که مدت زمان کمی در ناوگان تاکسیرانی ایران حضور داشت.

    اگزورا

    پروتن اگزوا هما هوندا مالزیایی است به طوری که تفاوت های آن با رقیب ژاپنی‌ اش خیلی کم است. تولید این خودرو از سال ۲۰۰۹شروع شده و تا امروز نیز ادامه دارد. قدرت این خودرو ۱۲۵اسب بخار و گشتاور آن ۱۵۰نیوتن متر است.

    پرسونا

    در سال ۲۰۰۴جن ۲در ایران به صورت لیفت بک ارائه می شد. در سال ۲۰۰۷پروتن نسخه جدیدی از جن ۲را با نام پرسونا تولید کرد. در سال ۲۰۱۱تولید جن ۲متوقف شد اما عرضه پرسونا ادامه دارد.پرسونای جدید امروزه مشابه هوندا سیتی است.

    قطعات یدکی خودروهای پروتن

    لوازم جانبی و قطعات یدکی این نوع خودروها باید اصل باشد تا خودرو مدت زمان بیشتری بتواند کار کند. برای خرید قطعات جانبی خودروهای پروتن میتوانید به سایت فروشگاه یدک لند مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی را از مشاوران ما دریافت کنید و خریدی با اطمینان خاطر داشته باشید.

     

  • پژو
    پژو

    خرید لوازم یدکی پژو

    در سال 1889 اولین خودرو سواری با نام پژو تولید گردید و از آن سال تا به امروز این شرکت خودروسازی توانسته پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه تولید خودروهای با کیفیت به دست آورد. خودروهایی همچون پژو پارس، پژو 405، پژو 206، پژو 207، پژو 407 و پژو 206SD از تولیدهای این شرکت بوده که در داخل ایران مورد استفاده خانواده‌های ایرانی بسیاری است.

    همانطور که می‌دانید هر یک از این خودروها لوازم یدکی و قطعات مختص به خود را دارند. با توجه به آنکه بخش عمده قطعات خودرو مصرفی است بنابراین باید پس از چندین ماه استفاده، این قطعه‌ها تعویض شوند تا عملکرد خودرو دچار اختلال نشده و به خوبی حرکت کند.
    تعدد تولیدکننده‌های لوازم یدکی خودرو سبب شده تا صاحبان خودرو همیشه دچار تردید شوند که چه قطعه‌ای با چه برندی مناسب خودروی آنهاست. بدون شک تهیه لوازم با کیفیت خودرو کمک می‌کند تا خودرو روان‌تر حرکت کرده و کمتر دچار مشکل شود. بر همین اساس در فروشگاه اینترنتی یدک لند شما می‌توانید از بهترین برندهای تولید کننده قطعات خودرو لاستیک، لنت ترمز عقب، لنت ترمز جلو، روغن ترمز و ... را از میان تولیدکننده‌های ایرانی و خارجی بسیاری تهیه نمایید. بنابراین اگر به دنبال لوازم یدکی پژو هستید می‌توانید در بین محصولات و تولیدکننده‌های بسیاری که در یدک لند گردآورده شده‌اند، محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنید.

    خرید لوازم یدکی و لوازم جانبی پژو

    در فروشگاه یدک لند شما می‌توانید با اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت قطعات، اقدام به خرید لوازم یدکی و لوازم جانبی پژو نموده و کالای خریداری شده را در اسرع وقت در منزل تحویل بگیرید. از آنجایی که خودروی پژو در داخل ایران مونتاژ می‌شود قطعات این خودرو به راحتی در دسترس است اما سودجویانی در بازار خودرو دست به تولید قطعات بی‌کیفیت و غیر اورجینال زده‌اند و محصولاتی با کیفیت بسیار پایین را عرضه می‌کنند که به کارگیری این قطعه‌ها ضمن داشتن عمری کوتاه سبب مشکلات دیگری در خودروی شما خواهد شد که پیشنهاد ما به دارندگان پژو تهیه قطعات اصل و با کیفیت بالا است.

    در یدک لند تنها قطعات و لوازم یدکی اصل پژو به فروش می‌رسد پس با آسودگی خاطر اقدام به خرید کنید.

  • پورشه
    پورشه

    شرکت خودرو سازی پورشه و لوازم یدکی پورشه

    در سال 1931میلادی، فردی به نام فردیناند پورشه در آلمان، شرکتی را با نام پورشه تاسیس نمود. شرکت پورشه یک هلدینگ خودروسازی به شمار می رفت که در ابتدای آغاز به کار خود، از شهرت زیادی برخوردار نبود. دفتر مرکزی این شرکت امروزه در ایالت بادن-وورتمبرگ در کشور آلمان قرار دارد.

    گروه فولکس واگن در سال 2012 میلادی، شرکت خودروسازی پورشه را به صورت کامل خریداری نمود و امروزه بر بخش فروش خودروهای این شرکت، نظارت دارد. شرکت پورشه بیشتر در زمینه تولید انواع ماشین‌های لوکس و اسپرت فعالیت دارد و کمتر به تولید خودروهای کلاسیک می پردازد. حدود 29777 نفر در این شرکت خودروسازی، مشغول به فعالیت هستند.

    اما تولیدات این هلدینگ به سه دسته از نظر نوع طراحی موتور تقسیم می شوند: موتورهای خطی، موتورهای تخت و موتورهای وی شکل. اما پورشه تا کنون موفق به تولید مدل‌های مختلفی از خودرو شده است که مهم‌ترین آنها عبارتند از: پورشه 911 کلاسیک، پورشه باکستر، پورشه کایمن و پورشه کاررا جی تی.

    در سال 1976 میلادی، شرکت پورشه اقدام به تاسیس موزه‌ای نمود که در آن اغلب تولیدات شرکت نگهداری می‌شد. این موزه مساحتی بالغ بر 5600 متر مربع دارد و از 80 غرفه مجزا ساخته شده است. پورشه یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده و صادر کننده خودرو به سراسر جهان است و از این امر درآمد 21533 میلیارد یورویی کسب می‌کند.

    خرید لوازم جانبی پورشه

    وولفگانگ پورشه (رئیس هیئت مدیره) و ماتیاس مولر (مدیرعامل اجرایی) در شرکت پورشه، سال هاست که علاوه بر تولید خودرو، در زمینه تولید لوازم یدکی و قطعات جانبی خودروهای خود نیز فعالیت دارند تا خدمات پس از فروش مناسبی را به مشتریان خود ارائه نمایند.

    خرید لوازم و قطعات یدکی پورشه، که یک خودروی لوکس و زیبا در کشور ایران محسوب می‌شود، امری دشوار است. فروشگاه‌های محدودی، ارائه دهنده قطعات یدکی پورشه می‌باشند. از این رو خرید اینترنتی قطعات و لوازم جانبی پورشه می‌تواند مناسب‌ترین گزینه محسوب شود.

    آینه بغل، لاستیک های اسپرت، لوازم داخلی و ... از جمله لوازم یدکی پورشه می‌باشند که طرفداران زیادی در ایران و حتی در جهان دارند.

  • تویوتا
    تویوتا

    لوازم جانبی خودرو تویوتا

    «پنجره را باز کن، دنیای بزرگی در بیرون وجود دارد»

    شاید هنگامی که ساکیشی تویودا کارخانه ریسندگی اتوماتیک خود در ژاپن را راه‌اندازی می‌کرد، هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کرد که روزی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان بشود. او پنجره را باز کرد و به دنیای بزرگش در تویوتا رسید.

    در سال 1935 و چهار سال پیش از شروع جنگ جهانی دوم بود که اولین کارخانه خودروسازی تویوتا شروع به فعالیت کرد و دو سال بعد در 1937 تویوتا موتور به‌صورت رسمی افتتاح شد.

    اکنون با گذر نزدیک به 90 سال از تأسیس تویوتا این شرکت بزرگ‌ترین خودروساز جهان است و طبق گزارشی در سال 2014 از هر 9 خودرو یک خودرو متعلق به تویوتا بوده است. امروزه تویوتا مالک برندهایی چون لکسوس، دایهاتسو، سایون، دینا و هینوموتورز است.

    اما لوازم یدکی تویوتا از مدل‌های گوناگون لاستیک در سایزهای مختلف گرفته تا انواع لنت ترمز، دیسک ترمز، شمع، باتری و کمک‌فنر را شامل می‌شود که ضمن آشنایی با معتبرترین برندها، می‌توانید آن‌ها را از یدک لند تهیه کنید.

    خرید قطعات و لوازم‌یدکی تویوتا

    برای خرید لوازم یدکی خودرو دیگر لازم نیست به فروشگاه‌های خاص در سطح شهر مراجعه کنید و ساعت‌ها به دنبال محصول یا برند خاصی بگردید. با وجود اینترنت شما می‌توانید بهترین محصولات با معتبرترین برندها را ببینید و درب منزل خود آن را تحویل بگیرید.

    فروشگاه اینترنتی یدک لند یکی از پیشگامان و معتبرترین فروشگاه‌های لوازم‌یدکی در کشور است. در یدک لند 415 محصول از انواع لوازم یدکی خودرو تویوتا موجود است که در دسته‌بندی‌های متنوع برای شما آماده شده‌اند. شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه‌تان و مراجعه به صفحه هر محصول آنچه که مورد نیازتان است را از یدک لند تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی یدک لند انواع لوازم یدکی برای خودروهای تویوتا اعم از کرولا، کمری، یاریس، هایلوکس، هایس، پرادو و ... را تدارک دیده است که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید.

  • جک
    جک

    لوازم جانبی  خودروی جک

    کمپانی چینی جک ابتدا در سال ۱۹۶۴ میلادی و تحت نام کارخانه‌ی خودروسازی هفئی جیانگوای تاسیس گردید. سپس در تاریخ ۳۰ سپتامبر سال ۱۹۹۹ میلادی، نام این برند به جی ای سی یا همان جک امروزی تغییر یافت.

    طبق آمار بدست آمده در سال ۲۰۱۲ میلادی، این برند تعداد ۴۴۵ هزار خودرو را در آن سال تولید نموده است. برند پیشرو با شرکت خصوصی رخش خودرو دیزل قرارداد داشته و برخی از محصولات آنها، تحت لیسانس توسز این شرکت تولید می شود.

    لازم به ذکر است که شرکت کرمان خودرو نیز به عنوان عرضه کننده ی خودروهای سواری جک در کشور ایران شناخته می شود.

    تمامی اتومبیل ها پس از گذشت مدت زمانی دچار خرابی می شوند. این خرابی بیشتر مربوط به قطعات داخلی آنها بوده و با خرید جایگزینی مرغوب می‌توان مجددا عملکرد سیستم خودرو را به حالت عادی برگرداند. اما همان‌طور که می‌دانید، برندهای زیادی در زمینه‌ی تولید قطعات داخلی خودرو فعالیت دارند. و قطعا کیفیت محصولات آنها با یکدیگر برابر نیست. به طور کلی توصیه می‌کنیم که همواره قطعات تولید شده توسط برندهای معتبر را از فروشگاه‌های شناخته شده خریداری کنید.

    قطعات و لوازم یدکی اتومبیلهای برند جک

    فروشگاه اینترنتی یدک لند در زمینه‌ی فروش انواع قطعات و لوازم یدکی اتومبیل‌های مختلف فعالیت داشته و تمامی محصولات ارائه شده در آن توسط برندهای معتبر و جهانی تولید می‌شوند. هم چنین فروشگاه پیشرو دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ثبت ملی بوده و خدمات پس از فروش مناسب آن، به خوبی پاسخگو نیازهای مشتری خواهد بود.

    فروشگاه اینترنتی یدک لند، قطعات و لوازم یدکی اتومبیل های برند جک را دارا است. این قطعات توسط برندهایی نظیر رودستون، پیرلی، یوکوهاما، فریکسا و غیره تولید شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.

    محصول خریداری شده با توجه به محل سکونت مشتری، در کمترین زمان برای او ارسال می شود. هم چنین پس از دریافت کالا و اطمینان از سالم بودن آن، وجه موردنظر دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است که تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی یدک لند از 7 روز ضمانت برگشت برخوردار هستند.

  • جیلی
    جیلی

    شرکت خودروسازی جیلی

    در سال ۲۰۰۷ جیلی تاکسی های لندن را تهیه می کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۰ توانست سهام خودروهای سواری را بخرد. شرکت خودروسازی چهارمین شرکت بزرگ کشور چین محسوب می شود. این کمپانی چینی از سال ۱۹۸۶شروع به ساخت خودرو کرد.

    تاریخچه جیلی

    در سال ۲۰۰۵ جیلی در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ وارد شد. اصلی ترین محصولات این شرکت شامل سیستم های انتقال نیرو، خودروهای سواری، موتور خودرو، موتورسیکلت می‌باشد. این شرکت محصولات شرکتش را با پنج نام مانند انگلون، ولوو، جیلی، گراند و گلیگل می فروشد. جالب است بدانید که معنای واژه جیلی خوش شانس می‌باشد.

    مؤسس شرکت جیلی لی شوفو است که در اوایل فعالیت خود یخچال فریزر تولید می کرد. در سال ۱۹۸۶ شرکت جیلی تاسیس شد که بعد از مدتی خودروهای خود را با قیمتی کم به مشتریانش به فروش می رساند. این کمپانی خیلی سریع تبدیل به یک خودروساز خصوصی شد که کمک مالی بزرگی برای دولت چین به شمار می رفت.

    در اواسط دهه ۹۰جیلی اقدام به خرید یک شرکت دولتی ورشکسته نمود. در همان زمان موتورسیکلت به محصولاتش افزود. در سال ۱۹۹۸ نیز خودروهای کوچک ون را تولید کرد. سال ۲۰۱۱این شرکت در شهرهای چنگدو و دایکنگ اقدام به تأسیس دو کارخانه ولوو نمود‌.

    صادرات محصولات جیلی

    محصولات جیلی به کشورهای مختلفی نظیر مصر، بحرین، استرالیا، ایران، زلاندنو، روسیه، سوریه، ترکیه، تایوان، عربستان، ونزوئل و ... صادر گردیده است. مونتاژ محصولات جیلی در برخی از کشورها انجام می شود.

    خرید لوازم یدکی جیلی

    امروزه خودروهای بسیاری بعد از چند سال استفاده از کار می افتند. هر چند خودروهای جیلی امنیت خوبی دارند اما بالاخره برخی از قطعات آن پس از مدتی دچار نقص فنی و خرابی می شوند. برای افزایش طول عمر خودرو بهتر است از قطعات یدکی و لوازم جانبی اصلی استفاده کنید. فروشگاه های اینترنتی بسیاری در زمینه فروش لوازم یدکی جیلی فعالیت دارند. سایت یدک لند نیز برای فروش لوازم حانبی انواع خودروها راه اندازی شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت یدک لند و دریافت اطلاعات دقیق از مشاوران، محصولات مورد نیاز خود را با خیالی آسوده خرید نمایید.

  • چانگان
    چانگان

    لوازم جانبی چانگان موتورز

    شرکت چینی چانگان موتورز ابتدا در سال ۱۸۶۲ میلادی تاسیس گردید. این برند یکی از بزرگترین شرکای مشترک کمپانی فورد بوده و در بخش‌های طراحی بدنه و موتور اتومبیل‌های خود از کمپانی پیشرو تاثیر پذیرفته است. هم چنین به واسطه‌ی این همکاری، محصولات تولید شده توسط شرکت چانگان موتورز در کشور ایالات متحده ی آمریکا نیز به فروش می‌رسند.

    شرکت چانگان موتورز به عنوان بزرگترین برند خودروساز کشور چین شناخته شده و از لحاظ ارزش برند بالاتر از سایر خودروسازان چینی قرار دارد. دفتر مرکزی کمپانی پیشرو در شهر شانگ‌های چین قرار داشته و دارای دفاتر دیگری نیز در شهرهای تورین ایتالیا و میشیگان آمریکا است.

    قطعات و لوازم داخلی اتومبیل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خرابی هر یک از آنها سبب بروز اختلال و مشکل در سیستم خودرو می‌شود. به علاوه برندهای زیادی در تولید این قطعات فعالیت دارند و محصولات آنها از لحاظ کیفی و قیمت با یکدیگر برابر نیست. بدین خاطر پیش از خرید قطعه‌ی موردنظر خود، ابتدا از برندهای معتبر آگاه شده و همواره محصولات آنها را از فروشگاه های شناخته شده خریداری نمایید.

    قطعات و لوازم یدکی اتومبیل های برند چانگان موتورز

    فروشگاه اینترنتی یدک لند، در زمینه‌ی فروش انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای مختلف فعالیت داشته و با ارائه ی نماد اعتماد الکترونیک و نشان ثبت ملی، تضمین دهنده‌ی خرید مطمئن شما است. این فروشگاه قطعات و لوازم جانبی اتومبیل‌های برند چانگان موتورز را نیز با خدمات پس از فروش مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

    قطعات و لوازم یدکی موجود در شاخه ی برند چانگان موتورز فروشگاه یدک لند، توسط برندهای معتبری نظیر میشلن، بریجستون، نکسن، ان جی کی و غیره تولید شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.

    فروشگاه اینترنتی یدک لند، محصولات خریداری شده را در زمانی کوتاه به مشتریان تحویل می دهد. هم چنین پس از تحویل کالا و کسب اطمینان از سالم بودن آن، وجه تعیین شده دریافت می شود. لازم به ذکر است که تمامی محصولات فروشگاه پیشرو دارای 7 روز ضمانت برگشت هستند. و در صورت خرابی کالا، وجه پرداختی به مشتری بازگردانده خواهد شد.

  • چری
    چری

    شرکت خودروسازی چری

     در سال های اخیر شرکت‌های زیادی در جهان در زمینه تولید خودرو فعالیت کرده‌اند. شرکت خودروسازی چری یکی از شرکت‌های معتبر در کشور چین و جهان است که محصولات زیادی را به بازارهای بین المللی ارائه داده است. در کارخانه‌های شرکت چری انواع خودرو و موتور خودرو تولید می‌شود.

    قطعات و لوازم یدکی، یکی دیگر از محصولات این شرکت به نام چینی است. پیشرفت‌های اخیر خودروسازی چری سبب شده تا این شرکت رتبه هفتم برترین تولید کننده خودرو در چین را از آن خود کند. چری برای نخستین بار در سال ۱۹۹۷ میلادی بنا نهاده شد.

    اما در ابتدای آغاز به کار، شرکت با تولید نمونه‌هایی مانند فنگ یون و صادرات آن به کشورهایی که اقتصاد مشابه چین داشتند، به تولیدات خود رونق بخشید. اما با افزایش واردات انواع اجناس چینی، در سال ۲۰۰۳، محصولات شرکت چری به ایران وارد گردید.

    این شرکت فعالیت خود را با نام مدیران خودرو (نام اختصاری ام وی ام) که زیر گروه کرمان موتور بود، آغاز نمود. همچنین در سال ۲۰۰۵ میلادی، نخستین خط تولید این محصول در کشور روسیه نیز افتتاح گردید.

    اما با گذشت زمان، شرکت چری تصمیم به اخذ قرارداد با شرکت های خودروسازی بزرگ جهان گرفت. بر اساس این تصمیم، شرکت چری و فیات کرایسلر، اولین محصول مشترک خود را با نام 1A وارد بازار نمودند. امروزه شرکت خودروسازی چری با تولید خودروهایی مانند سدان (آریزو)، کراس اوور (تیگو)، ام وی ام ۳۱۵، ام وی ام 33X و فول وین، به یکی از بزرگ ترین کمپانی‌های تولید خودرو در ایران مبدل گشته است.

    خرید لوازم یدکی چری

    مونتاژ انواع خودروهای چری در کشور و ارائه آن به مشتریان سبب شده تا تقاضا برای خرید قطعات جانبی این خودروها افزایش یابد. ارائه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش این شرکت می تواند رضایت مشتریان را به میزان زیادی افزایش دهد.

    خرید قطعات و لوازم یدکی چری از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نظیر فروشگاه اینترنتی یدک لند می‌تواند به شما در خرید محصول اصل کمک کند. این شیوه از خرید همچنین به صرفه جویی در هزینه‌ها و زمان منجر می گردد.

  • دانگ فنگ
    دانگ فنگ

    شرکت خودروسازی دانگ فنگ

    کشور چین به عنوان یکی از قدرت‌های اقتصادی جهان، نقش مهمی در زمینه تولید خودرو ایفا می‌کند. وجود شرکت‌های خودروسازی و همچنین قطعه‌سازی چینی در عرصه رقابت جهانی سبب شده تا این کشور به یکی از مهم ترین قطب‌های تولید خودرو در جهان مبدل شود.

    دانگ فنگ موتور، بزرگترین شرکت خودروسازی در کشور چین است که در سال ۱۹۶۸ میلادی برای اولین بار فعالیت خود را آغاز نمود. تولید انواع خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین و همچنین قطعات خودرو از جمله فعالیت های این شرکت بزرگ است.

    تولید بیش از دو و نیم میلیون خودرو در سال سبب شده تا دانگ فنگ موتور به عنوان یکی از شرکت های معروف خودروسازی که محصولات پر فروشی دارد، شناخته شود. حدود ۱۶۲ هزار نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

    اما در زبان چینی دانگ فنگ به معنای باد شرقی است. شرکت خودروسازی دانگ فنگ در سال های گذشته با عقد قراردادهای مختلفی با زیر مجموعه های شرکت ولوو، محصولات مشترک با کیفیتی را تولید و روانه بازارهای بین المللی نموده است.

    شرکت دانگ فنگ یکی از شرکای تجاری سایپا دیزل ایران است که کامیون های ااا و اااا این شرکت با نام های کاوه و البرز، در ایران مونتاژ می شوند. خودروهای سنگین این شرکت چینی از معروفیت بیشتری نسبت به سایر محصولات آن برخوردار است.

    خرید لوازم یدکی دانگ فنگ

    همان طور که می دانید، موتور به عنوان قلب خودرو شناخته می شود. بروز هر نوع مشکل در هر یک از قطعات خودرو می تواند به عدم عملکرد صحیح آن منجر شود. از این رو رسیدگی به موتور و قطعات جانبی، انجام سرویس های زمانی خودرو و ... می تواند به کارکرد مناسب ماشین کمک زیادی نماید.

    خرید لوازم و قطعات جانبی خودرو دانگ فنگ نیز یکی از امور مهم برای بهبود عملکرد خودروهای این شرکت می باشد. اما چگونه می توان لوازم یدکی دانگ فنگ اصل را خریداری نمود؟ مراجعه به فروشگاه های اینترنتی عرضه انواع لوازم یدکی خودرو، مانند فروشگاه یدک لند یکی از روش های بسیار مناسب برای خرید قطعات جانبی دانگ فنگ است.

  • دوو
    دوو

    شرکت خودروسازی دوو (Daewoo)

    در سال ۱۹۶۷ شرکت خوشه‌ای کره‌ای به نام دوو (Daewoo)در شهر سئول بنیان‌گذاری شد. مؤسس این شرکت خودروسازی کیم وو چونگ است. نام این شرکت از دو کلمه Dae و woo تشکیل شده که به ترتیب به معنای عالی و نام موسس این شرکت است. در سال ۱۹۹۷ دومین شرکت بزرگ کره جنوبی، دوو بود. هیوندا، سامسونگ و ال جی گروپ به ترتیب در رتبه‌های اول، سوم و چهارم قرار داشتند. دوو بالغ بر ۲۰ شرکت زیر مجموعه و تابعه داشت که در حال حاضر به عنوان شرکتهای مستقلی فعالیت دارند.

    درباره برند دوو

    شرکت خودروسازی کره‌ای به نام دوو موتورز که بخشی از گروه دوو محسوب می‌شد در سال ۱۹۸۳ فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت در سال ۲۰۰۱ به دلیل مواجه شدن با مشکلات اقتصادی منحل شد و به جنرال موتورز کره تغییر نام پیدا کرد.

    آغاز دوو

    در سال ۱۹۳۷ شرکت دوو موتورز فعالیت اولیه خود را با نام نشنال موتور آغاز کرد. در سال ۱۹۶۲به سینارا موتور تغییر نام یافت. سینارا موتور اولین خودروسازی کره بود. این شرکت از یک خط تولید انبوه برخوردار بود که بعد از تصویب سیاست تقویت صنعت خودرو کره راه اندازی شد. سپس گروه صنعتی شینجین این شرکت را خریداری کرد و آن را شینجین موتورز نامگذاری نمود.

    در سال ۱۹۷۲همکاری نزدیکی با جنرال موتورز داشت و به همین نام نیز تغییر پیدا کرد. سپس در سال ۱۹۷۶به عنوان سیهان موتور نامگذاری شد. رکورد و هولدن تورانا از محصولات اولیه این شرکت بود.

    تاریخچه دوو

    در سال ۱۹۸۲ گروه دوو تحت کنترل شرکت سیهان موتور قرار گرفت. در سال بعد نام دوو موتور را برای خود برگزید. در سال ۱۹۸۲مدل‌‌های رویال اکس کیو و رویال دوک روانه بازار شد و در سال ۱۹۸۳ مدل رویال پرینس را عرضه کرد. همچنین در سال ۱۹۸۹ دوو از خودرو لوکس دوو ایمپریال خود رونمایی کرد.

    خرید محصولات دوو

    شرکت خودروسازی دوو تا به امروز محصولات بسیاری را در بازار عرضه کرده است. بهتر است بدانید که دوو سیلو یا دوو لمانس از اولین محصولات شرکت دوو می‌باشد. طراحی این خودرو بر اساس اوپل کادت دی بود. این خودرو یکی از موفق ترین محصولات بود که در کشورهای مختلف فروش داشت.

    قطعات و لوازم یدکی خودروهای دوو نیز از جمله محصولاتی است که به آسانی نمی توان اصل آن را تهیه کرد. همیشه در بازار این گونه از محصولات افراد سودجویی وجود دارند. اما دیگر نگران نباشید، شما با مراجعه به سایت یدک لند می توانید خریدی مطمئنی داشته باشید.

    خرید لوازم یدکی دوو

    امروزه اکثر خودروها با مشکلات خرید لوازم یدکی اصل مواجه هستند. بنابراین استفاده از محصولات مرغوب برای حرکت بهتر خودرو ضروری است. قطعا لوازم جانبی تقلبی می‌تواند مراجعات کوتاه مدت به تعمیرگاه و هزینه‌های بسیاری را به بار آورد. بدین منظور خرید لوازم یدکی از فروشگاه های معتبر بهترین کار است. اگر نیاز به لوازم یدکی دوو دارید بهتر است از سایت یدک لند خرید نمایید چرا که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.

  • دی اس
    دی اس

     شرکت خودروسازی دی اس:

    شرکت خودروسازی دی اس در حقیقت یک برند برتر از گروه پی اس ای است که در سال ۲۰۰۹ میلادی به عنوان زیر مجموعه برتر، به سیتروئن اضافه شد. مارک دی اس در واقع تاسیس کننده این شرکت خلاق و مبدا است که مدل‌های مختلفی از خودرو را طراحی و وارد بازار نموده است.

    شرکت خودروسازی دی اس در واقع بر اساس دستورالعمل‌های گروه پی اس ای عمل می‌کند، اما وجود استانداردهای اختصاصی در تولید، محصولات این برند را از خودروهای سیتروئن مجزا می‌سازد.

    گروه پی اس ای در ابتدای شروع به کار خود، از چند زیر مجموعه تشکیل شد که موفقیت چندانی را در کار خود به دنبال نداشت. از این رو این گروه تصمیم به طراحی خودرویی خاص و زیبا گرفت. سیتروئن دی اس، نخستین تولید مرغوب این شرکت در سال های ۱۹۵۵ تا ۱۹۷۵ میلادی بود. از این رو شرکت پی اس ای تصمیم به ایجاد یک برند بر اساس این خودرو گرفت.

    شرکت خودروسازی دی اس در سال ۲۰۱۰ میلادی با تولید خودروی سیتروئن دی اس ۳ آغاز به کار نمود. کیفیت بالا در ساخت این محصول سبب شد تا شرکت دی اس در شروع کار خود دچار موفقیت شگرفی شود و آوازه آن به سرعت در جهان گسترده گردد. خودروهای تولیدی در این برند اغلب دارای موتورهای اسپرت می باشند و از این رو برای شرکت در مسابقات رالی بسیار مناسب هستند.

    قطعات جانبی دی اس:

    شرکت خودروسازی دی اس، با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌ها، انواع خودروهای اسپرت و ساده را طراحی نموده است. رانندگی با خودروهای این برند، دارای احساس امنیت زیادی است. اما تعویض برخی از قطعات جانبی و لوازم یدکی دی اس، در طی زمان، امری دور از تصور نخواهد بود.

    استفاده مکرر از خودرو سبب فرسودگی برخی از قطعات آن خواهد شد. خرید لوازم یدکی دی اس، به حفظ سلامت عملکرد این خودرو، کمک زیادی می کند. اما قطعات و لوازم یدکی اصل دی اس را باید از فروشگاه های معتبر در این زمینه تهیه نمود. این امر می تواند به میزان زیادی در صرفه جویی هزینه ها، به مالکان خودروی دی اس کمک نماید.

  • رنو
    رنو

    خرید قطعات مختلف رنو

    رنو یکی از مشهورترین برندهای اروپایی و همچنین یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان خودرو در سراسر جهان استکه در سال 1898 میلادی توسط لوییس رنو و برادرانش مارسل و فرناند تاسیس شد. خودروهای این شرکت فرانسوی در اقصی نقاط دنیا به چشم می‌خورد و بخش اعظمی از تولیدات انبوه بسیاری از کارخانه‌های مونتاژ در جهان را شامل می‌شود.

    خودروهای شرکت رنو شامل: مگان، کولئوس، رنو کیچر، تالیسمان، رنو اسکالا و... می‌باشد که هر کدام از این مدل‌ها دارای آپشن‌ها و قطعات یدکی متفاوتی هستند و هر یک ویژگی‌های منحصربفردی را برای راننده به وجود می‌آورند.

    قطعات یدکی وسایل نقلیه باید به طور مداوم چک و بررسی و در صورت کهنگی و از کار افتادن باید بلافاصله تعویض شوند. کمربندها، شاسی‌ها ، چراغ و لاستیک‌ها و... از جمله قسمت‌هایی هستند که به طور معمول ساییده و یا پاره می‌شوند. آسیب خوردگی به ویژه در قسمت‌هایی از اگزوز و بدنه نیز ممکن است به وجود آید و هر چه سن خودرو افزایش یابد ممکن است بیشتر به تعویض اجزای معیوب و همچنین بهبود نقصی در موتور احتیاج داشته باشد پس دقت کردن به این بخش‌های جانبی امری ضروری است. قطعات یدکی و لوازم جانبی رنو اغلب گران هستند اما فروشگاه ما (یدک لند) به شما این امکان را می دهد که این لوازم رنو را با قیمتی کمتر و به صورت آنلاین سفارش دهید و خرید کنید و آن‌ها را طور مستقیم در خانه خود تحویل بگیرید.

    چرا باید قطعات یدکی اصل رنو را انتخاب کنیم؟

    برای آن که خودروی رنو شما سواری نرم و روانی داشته باشد و در سفرهای شهری و بین شهری اخلالی در رانندگی برای شما به وجود نیاید لازم است تا قطعات و لوازم جانبی اصل را برای آن انتخاب کنید. در بازار قطعات خودرو بسیار به چشم می‌خورد که سودجویانی اقدام به پخش و فروش قطعات بی‌کیفیت و فیک (غیر اصل) با قیمت‌های گزاف می‌کنند و خرید از این مکان‌های نامطمئن و استفاده از قطعه‌های بی‌کیفیت سبب می‌شود ضمن نداشتن آسایش در هنگام رانندگی، در فواصل زمانی کوتاهی به تعمیرگاه مراجعه کنید. در نتیجه برای آن که دچار چنین مشکلاتی نشوید لازم است در انتخاب مکان خرید قطعات یدکی رنو دقت کنید تا لوازم یدکی اصل رنو را دریافت نمایید.

     

  • زوتی
    زوتی

    شرکت خودروسازی زوتی

    انتخاب و خرید یک خودرو، یکی از اموری است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد. اما خرید محصولات شرکت‌های خودروسازی نو ظهور می‌تواند تجربه‌ای جدید محسوب شود. شرکت خودروسازی زوتی یکی از شرکت‌های جدید خودروسازی در جهان به شمار می‌رود.

    زوتی برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ میلادی کار خود را آغاز نمود. مالکان این خودروسازی از ابتدای کار به دنبال خرید حق امتیاز استفاده از تکنولوژی‌های به روز خودروسازی جهان بودند. از این رو در سال ۲۰۰۵ میلادی، زوتی موفق به خرید امتیاز دانش فنی خودرو soireT ustahiaD از کشور تایوان شد.

    نخستین محصول این شرکت در سال ۲۰۰۶ و با نام 2008 eytoz به بازار عرضه شد. این محصول در واقع نوع پیشرفته‌تری از خودروی تایوانی بود که استقبال خوبی از آن شد. سال ۲۰۰۸، سال متفاوتی برای خودروسازی زوتی بود، زیرا این شرکت اقدام به ادغام با خودروسازی nangnaij نمود و نخستین محصول مشترک خود را با نام otlA روانه بازار نمود اما باز هم مالکان این برند خودروسازی در پی پیشرفت بیشتر، پا به عرصه تولید ماشین‌های تمام الکتریکی نهادند. در پایان سال ۲۰۰۸ میلادی، خودروسازی زوتی نخستین خودرو تمام الکتریکی خود را با نام زوتی ام ۳۰۰ را روانه بازار نمود. محصولات این شرکت در آغاز سال ۲۰۱۱ از فروش بسیار خوبی در چین بر خوردار شدند.

    خرید قطعات یدکی و لوازم جانبی زوتی

    با پیشرفت‌های روز افزون شرکت زوتی در عرصه خودروسازی، افراد زیادی در سراسر جهان به جمع مشتریان این شرکت افزوده شدند. این امر سبب شد تا اهمیت تولید قطعات یدکی زوتی بیشتر شود. کسانی که دارنده خودروهای این شرکت هستند برای آن که کیفیت همیشگی خودروهای این شرکت را داشته باشند می‌بایست از قطعات یدکی اصل استفاده نمایند. در ایران نیز لوازم یدکی که مناسب خودروهای زوتی است در برندهای مشهوری چون لاستیک یوکوهاما، لنت ترمز ان جی کی، لاستیک نکسن و بسیاری دیگر وجود دارند. اما این قطعات و لوازم یدکی را می توان از چه مراکزی تهیه نمود؟

    فروشگاه‌های معتبر زیادی در سراسر کشور انواع قطعات و لوازم جانبی اصل زوتی را به مشتریان ارائه می دهند. یدک لند نیز یکی از این فروشگاه‌هاست که به صورت ویژه، لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت را که مناسب خودروهای زوتی است به فروش می‌رساند. اگر برای خودروی خود تصمیم خرید لاستیک، لنت ترمز، شمع خودرو و یا دیگر قطعات یدکی را دارید با اطمینان از این فروشگاه خرید خود را انجام دهند و سفارش‌تان را در منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

  • سانگ یانگ
    سانگ یانگ

    شرکت خوروسازی سانگ یانگ

    چهارمین شرکت بزرگ کره‌ای سانگ یانگ است. سال تأسیس این شرکت ۱۹۵۴می‌باشد. در سال ۱۹۹۷گروه سانگ یانگ این شرکت را به دوو موتورز واگذار کرد. نهایتا در سال ۲۰۱۰ شرکت ماهینداری، سانگ یانگ را به قیمت ۴۷۰ میلیون دلار خرید. امروزه سانگ یانگ تحت نظر این شرکت هندی فعالیت دارد.

    بهتر است بدانید که سانگ یانگ به معنای دو اژدها است. شعبه‌های دیگر این کارخانه در کشورهایی نظیر قزاقستان، هند و روسیه نیز دایر است.

    تاریخچه

    درسال ۱۹۶۳سانگ یانگ تاسیس شد. همزمان با تاسیس این شرکت، دو شرکت دانگ بنگ و دانگ هاون ترکیب شدند و شرکت دانگ هاون بنا شد. در سال ۱۹۶۴این شرکت شروع به تولید انواع اتوبوس و کامیون و مونتاژ خودروهای جیپ نمود.

    در سال ۱۹۸۸شرکت Dong- A موتور نام خود را سانگ یانگ گذاشت. در ۱۹۸۷پنتر وست ویندوز به عنوان سهامدار اصلی سانگ یانگ معرفی شد. سپس در ۱۹۹۷به شرکت دوو فروخته شد. نهایتا با ورشکستگی دوو، طراحی این خودرو متوقف شد. سپس با همکاری خودروساز بزرگ هندی، سانگ یانگ به بازار جهانی برگشت. در ۱۹۹۱همکاری فنی با دایملر- بنز را شروع کرد. در سال ۲۰۱۱با فروش هفتاد درصد سهام به خودروساز هندی به چهارمین خودروساز کره جنوبی تبدیل شد. تا اینکه در ۲۰۱۰تولیدات دوو موتور توسط جنرال موتور کاهش پیدا کرد.

    لوازم یدکی ساینگ یانگ

    کایرون، رکستون، موسو، تیوولی، چیرمن، نیوکوراندو و کوراندو برخی از محصولات شرکت سانگ یانگ هستند. این خودروها با عرضه در سطح کشور با استقبال خوبی مواجه گشته است.

    امروزه با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی خرید لوازم یدکی هر خودرویی، با مشکل رو به رو است. برای خرید مطمئن کافی است به فروشگاه های اینترنتی معتبر  مراجعه نمایید. یدک لند یکی از این فروشگاه ها است که از نماد اعتماد الکترونیک نیز برخوردار می باشد. شما با خرید لوازم یدکی و محصولات برای خودروی ساینگ یانگ یا هر خودروی دیگری می توانید خرید با کیفیت و کم هزینه ای داشته باشید.

    اگر صاحب خودروهای شرکت سانگ یانگ هستید، در صورت نیاز به لوازم جانبی پیشنهاد می کنیم سری به سایت یدک لند بزنید و آن ها را از سایت ما خرید کنید. در این سایت هر نوع محصول و لوازم یدکی نظیر لنت ترمز عقب و جلو و لاستیک های خودرو مشاهده می شود. فقط کافی است روی خودروی مورد نظر و سپس بر روی محصول مختص آن خودرو کلیک کنید و مراحل خرید را انجام دهید.

  • سایپا
    سایپا

    لوازم جانبی سایپا

    شرکت خودروسازی سایپا ابتدا در سال 1344 شمسی و توسط آقای آنتوان آیسه تاسیس گردید. این کمپانی در حال حاضر در کنار شرکت ایران خودرو، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی خودرو بوده و محصولات آن شامل اتومبیل‌هایی نظیر پراید، تیبا، ساینا، کوئیک و رهام می‌باشد. با توجه به لیست بلند بالای خودروهای تولید شده توسط شرکت سایپا، لوازم جانبی و قطعات منحصربه‌فردی برای هر یک از آنها تولید می‌شود. قطعاتی که بروز خرابی در هر یک از آنها، سبب ایجاد مشکلاتی در خودرو شده و به نوعی حالت طبیعی اتومبیل شما را از بین می‌برد.

    در بازار امروز نیز، لوازم جانبی و قطعات یدکی ساپیا توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند و بدون شک تمامی این قطعات از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند به طوری که ممکن است یک قطعه مشابه از دو برند متفاوت، کیفیت ساخت مختلفی داشته باشد. بدون شک همواره در خرید یک قطعه، کیفیت ساخت آن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا که یک قطعه با کیفیت، در کنار افزایش عمر اتومبیل شما به نوعی در حفظ جان شما نیز موثر خواهد بود و لذا همواره خرید یک قطعه مرغوب، در کنار هزینه بیشتر قطعا ضروری و الزامی است.

    خرید قطعات و لوازم یدکی سایپا

    امروزه بستر اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است و فروشگاه‌های اینترنتی نیز قسمتی مهم از بستر اینترنت هستند که می‌توانیم با استفاده از آن در کمترین زمان کالای مورد نظر خود را خریداری کنیم. فروشگاه اینترنتی یدک لند نیز در زمینه عرضه قطعات و لوازم یدکی اصل انواع خودرو فعالیت داشته و محصولات موجود در آن توسط برندهای معتبر نظیر هانکوک، نکسن، فالکن و غیره تولید می‌شوند.

    فروشگاه اینترنتی یدک لند دارای 129 محصول در شاخه فروش لوازم یدکی اصل سایپا است. مشتریان عزیز این فروشگاه می‌توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی هر محصول با ویژگی‌های آن آشنا شده و سپس با افزودن کالا به سبد خرید، به راحتی آن را خریداری نمایند.

  • سوزوکی
    سوزوکی

    لوازم جانبی خودروی سوزوکی

    شرکت سوزوکی ابتدا در سال 1909 میلادی و توسط میشیو سوزوکی تاسیس گردید. برند پیشرو در ابتدا به عنوان یک شرکت نساجی آغاز به کار کرد اما اشتیاق موسس آن به شاخه‌های دیگر صنعت سبب تغییر کاربری آن گردید. به طوری که در سال 1937 میلادی، پروژه تولید خودروی این کمپانی آغاز و پس از دو سال مدل‌های اولیه آن طراحی و ساخته شدند. شرکت سوزوکی در حال حاضر از لحاظ تیراژ تولید در جایگاه نهمین خودروساز بزرگ جهان قرار داشته و از مهم‌ترین محصولات این کمپانی در بازار داخلی می‌توان به دو خودروی گراند ویتارا و کیزاشی اشاره نمود.

    لوازم یدکی سوزوکی، توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. هر یک از این قطعات با توجه به نام برند سازنده و قیمت تمام شده، دارای کیفیت ساخت متفاوتی هستند. از طرفی توصیه ما به شما مشتریان عزیز، همواره خرید قطعات و لوازم جانبی اصل سوزوکی می‌باشد.

    خرید قطعات و لوازم یدکی سوزوکی

    امروزه، برای خرید یک محصول الزاما نباید به مکان خاصی مراجعه کنید و تنها با داشتن اینترنت و با رفتن به یک فروشگاه اینترنتی معتبر می‌توانید کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. فروشگاه‌های اینترنتی با ایجاد بستری مناسب، محصولات متعدد و مختلفی را در شاخه‌های مختلف در دسترس کاربران قرار می‌دهند. مشتریان نیز می‌توانند با پرداخت هزینه مشخص شده به راحتی کالا را خریداری و پس از مدت زمانی مشخص تحویل گیرند.

    فروشگاه اینترنتی یدک لند نیز در زمینه عرضه قطعات و لوازم یدکی انواع خودروهای داخلی و خارجی فعالیت داشته و محصولات موجود در آن توسط برندهای معتبری نظیر ان جی کی، بریجستون، رودستون و غیره تولید می‌شوند. این فروشگاه در شاخه فروش لوازم جانبی سوزوکی ، دارای 114 محصول مختلف می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی هر محصول، ویژگی‌های برجسته آن را مطالعه کرده و سپس با افزودن کالا به سبد خرید، جهت خرید آن اقدام کنند.

  • سیتروئن
    سیتروئن

    لوازم جانبی سیتروئن

    سال 1878 میلادی آندره سیتروئن در پاریس به دنیا آمد. کسی که سال‌ها بعد توانست آغازگر یک تحول عظیم در صنعت خودروسازی جهان شود. آندره با آن‌که خود هیچ علاقه‌ای به رانندگی نداشت یک طراح اتومبیل زبردست به شمار می‌رفت. او سرانجام شرکت سیتروئن را در سال 1919 تأسیس کرد.

    تنها 8 سال زمان برای آندره لازم بود که سیتروئن را تبدیل به بزرگ‌ترین خودروساز اروپا و چهارمین خودروساز بزرگ جهان کند. سیتروئن اولین خودروسازی به شمار می‌رفت که توانسته بود خارج از مرزهای آمریکا به تولید انبوه خودرو بپردازد؛ اما در دهه هفتاد میلادی برای جلوگیری از افت سهام، بیش از 38 درصد از سهامِ این شرکت به پژو فروخته شد و ترکیب سیتروئن با پژو آغاز عصر طلایی دیگری برای این شرکت بود. امروزه همچنان شرکت پژو-سیتروئن مدیریت کمپانی سیتروئن را در دست دارد.

    لوازم یدکی سیتروئن، توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. یدک لند این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده است تا با این برندها آشنا شوند و لوازم یدکی مناسب، با کیفیت و منطبق با بودجه مورد نظرشان را تهیه نمایند.

    خرید قطعات و لوازم یدکی سیتروئن

    با پیشرفت تکنولوژی و ورود اینترنت به زندگی بشر بسیاری از امور برای انسان آسان شده است. فروشگاه‌های اینترنتی از جمله مواردی هستند که این آسانی و راحتی را برای انسان‌های هزاره جدید به ارمغان آورده‌اند. فروشگاه اینترنتی یدک لند نیز متخصص در فروش انواع قطعات خودرو به‌صورت اینترنتی است. یدک لند برای خودروهای سیتروئن همچون زانتیا، سیتروئن c5 و سیتروئن c3 و دیگر قطعات و  لوازم یدکی سیتروئن را در برندهای متنوع و باکیفیت عالی فراهم دیده است. با مراجعه به صفحه سیتروئن در فروشگاه اینترنتی یدک لند می‌توانید محصول مورد نظر خود را در 121 زیرشاخه موجود برای خودروهای سیتروئن در مدل‌های گوناگون لاستیک در سایزهای متنوع تا انواع لنت ترمز، دیسک ترمز، شمع، باتری و کمک‌فنر خریداری کنید.

  • فولکس واگن
    فولکس واگن

    گروه خودروسازی فولکس واگن

    گروه فولکس واگن یک شرکت خودروسازی در آلمان است که علاوه بر خودرو در زمینه طراحی و تولید وسایل نقلیه تجاری، موتورهای درون سوز، موتور سیکلت‌ها و توربو جت‌ها نیز فعالیت دارد. اما تاریخچه این شرکت بزرگ، بسیار جالب است.

    هیتلر یکی از افرادی بود که به خودرو علاقه داشت. او تصمیم داشت تا خودرویی را طراحی کند که به واسطه قیمت مناسبش، برای همگان قابل استفاده باشد. اما با ورود آلمان به جنگ جهانی، او فرصتی برای این کار پیدا نکرد.

    فردیناند پورشه، یکی از مردم آلمان بود که در سال ۱۹۲۲ میلادی، این امر را محقق ساخت. او با طراحی و ساخت یک اتومبیل کوچک، سعی در تولید انبوه سازه خود داشت. در سال ۱۹۳۰ میلادی، با تاسیس نخستین کارخانه خودروسازی، فردیناند پورشه، تصمیم خود مبنی بر تولید خودروهای کاربردی با قیمت پایین را عملی ساخت.

    امروزه گروه خودروسازی فولکس واگن، بزرگترین خودروساز اروپا و دومین شرکت بزرگ تولید انواع خودرو در جهان است. این گروه با در اختیار داشتن مالکیت خودروسازی هایی نظیر لامبورگینی، بوگاتی، سیات، بنتلی، اسکانیا، مان، ایتال دیزاین، اشکودا و دوکاتی، بزرگترین شرکت در جهان است.

    دفتر مرکزی این شرکت در وولفسبورگ آلمان واقع گردیده است. همچنین گروه فولکس واگن با در اختیار داشتن ۹۴ کارخانه تولید کننده خودرو در ۲۴ کشور جهان، حدود ۶۶۲ هزار نفر را به کار مشغول ساخته است.

    لوازم یدکی فولکس واگن:

    همان طور که می دانید، خودروهای تولیدی در گروه فولکس واگن یکی از انواع خودروهای لوکس وارداتی به شمار می روند. این امر به آن معناست که هیچ گونه کارخانه مونتاژی در ایران وجود ندارد. از این رو قطعات جانبی خودروهای این شرکت نیز جزو کالاهای وارداتی به شمار می روند.

    خودروهای گروه فولکس واگن دارای عملکرد بسیار مناسبی می باشند. اما در صورت بروز مشکل در هر بخش از این خودروها، باید قطعات و لوازم یدکی فولکس واگن را تهیه نمود. خرید قطعات جانبی فولکس واگن باید تنها از طریق فروشگاه های معتبر عرضه این محصول صورت پذیرد.

    فروشگاه های اینترنتی متعددی نیز لوازم یدکی فولکس واگن را عرضه می کنند. خرید از این فروشگاه ها می تواند گزینه مناسبی برای تهیه لوازم جانبی فولکس واگن به شمار رود.

  • فورد
    فورد

    شرکت خودروسازی فورد (FORD)

    فورد یک شرکت خودروسازی آمریکایی واقع در میشیگان است که در سال ۱۹۰۳ تاسیس شده است. در حال حاضر خودروهای سواری، باری و لوکس از تولیدات این شرکت می‌باشند.

    سهام کمی از دو شرکت استون مارتین و مزدا در اختیار فورد است. این شرکت به ترتیب در سال ۱۹۸۹ و ۲۰۰۸ دو شرکت جگوار کارز و لندرور را خریداری کرد. اما در نهایت هر دو را به تاتا موتورز فروخت. همچنین در سالهای ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۰ مالکیت شرکت ولوو را نیز در اختیار داشت.

    بهتر است بدانید در سال ۲۰۱۷ در صدر لیست تولیدکنندگان خودروهای خودگردان بود. همچنین از سال ۲۰۱۱ پنجمین خودروساز جهان و در حال حاضر دومین تولید کننده خودرو در آمریکا می‌باشد. تعداد کارکنان فورد بیش از ۲۱۳ هزار نفر است به طوری که در ۹۰ کارخانه دنیا فعالیت دارد. در حال حاضر خانواده فورد با داشتن ۲ درصد از سهام این شرکت مالک اصلی آن هستند.

    تاریخچه فورد

    فورد اولین تولید کننده خودروی جهان است. این شرکت در سال ۱۹۰۳ تاسیس گردید ولی هفت سال قبل از آن، هنری فورد اولین وسیله نقلیه چهار چرخ را ساخت. در سال ۱۸۹۱ هنری فورد موسس فورد در شرکت توماس ادیسون کار می‌کرد. دو سال بعد پول کافی برای تکمیل تجارب در حوزه موتورهای احتراق داخلی به دست آورد. در نهایت سال ۱۹۰۳ شرکتش را تاسیس کرد.

    در سال ۱۹۹۲ فورد بیش از یک میلیون مدل تی که ۵۶ درصد تولید جهانی بود را عرضه کرد. در سال‌های بعد سالیانه دو میلیون خودرو تولید کرد که در ۲۰ سال بیش از ۱۵ میلیون از آن‌ها را به فروش رساند.

    سال ۱۹۱۹ فورد و پسرش که با مقاومت سهام داران برای توسعه شرکت مواجه شدند اقدام به خرید تمام سهام فورد کردند. هنری فورد رهبری شرکت را بر عهده پسرش راسل گذاشت.

    راسل بر خلاف پدرش به طراحی علاقه مند بود. واحد طراحی شرکت را در سال ۱۹۳۳ دایر کرد و طراحی های نوینی را ارائه داد. در سال ۱۹۴۳ با درگذشت راسل، هنری فورد مجددا رهبری شرکت را به دست گرفت. سپس رهبری آن به نوه او یعنی هنری فورد دوم رسید. پس از مرگ نوه هنری فورد، هدایت شرکت را بیل فورد بر عهده گرفت.

    قطعات یدکی خودروی های فورد

    لوازم جانبی و قطعات یدکی هر خودرویی از هر چیزی مهم تر است هرچه این قطعات با کیفیت‌تر باشد طول عمر خودروی شما بیشتر می‌شود خودروهای فورد به دلیل قیمت بالایی که دارد بهتر است قطعات و لوازم جانبی آن را فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید تا اجناس اصل و با گارانتی رسمی به شما ارائه کنند.

    یدک لند ارائه دهنده لوازم جانبی و قطعات یدکی اصل خودرو می‌باشد.

  • فیات
    فیات

    لوازم جانبی و قطعات یدکی خودروی فیات

    شرکت فیات ابتدا در سال ۱۸۹۹ میلادی توسط آقای جووانی آنیلی تاسیس گردید. محصولات تولیدی این برند در گذشته شامل تانک، هواپیما، تراکتور، بالگرد و غیره بوده است. هم چنین در حال حاضر، کمپانی پیشرو به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان خودرو در جهان شناخته می‌شود.

    از مهم‌ترین شرکت‌های وابسته به برند فیات می‌توان به آلفا رومئو، دوج، مازراتی، فراری و جیپ اشاره نمود. لازم به ذکر است که دفتر مرکزی شرکت فیات در شهر تورین ایتالیا قرار دارد.

    تا به امروز خودروهای مختلفی توسط کمپانی فیات طراحی و به بازار عرضه شده است. اتومبیل‌هایی که هر یک دارای قطعاتی منحصربه‌فرد بوده و ایجاد خرابی در آنها قطعا سبب پیدایش مشکلاتی در سیستم خودرو می‌شود.

    به هنگام خرید لوازم یدکی خودرو خود، صرفا به دنبال محصولی ارزان قیمت نباشید. معمولا لوازم یدکی ارزان از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و عموما توسط برندهای ناشناخته تولید می‌شوند. قطعات یدکی مرغوب را می‌توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. با خرید لوازم یدکی باکیفیت، طول عمر خودروتان افزایش یافته و آسیبی به دیگر قطعات آن وارد نخواهد شد.

    خرید لوازم جانبی فیات

    این روزها فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در زمینه‌های مختلف راه اندازی شده‌اند اما در بین تمامی آنها، تنها تعداد محدودی، از محصولات و خدماتی ایده آل برخوردار هستند همین دلیل سبب شده تا اکثر مشتریان جذب اینگونه فروشگاه‌های اینترنتی شوند فروشگاه‌هایی که به طور تخصصی بر فروش گروهی از محصولات تمرکز دارند. فروشگاه اینترنتی یدک لند سال‌های زیادی است که در حوزه فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو فعالیت داشته و موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و نشان ثبت ملی شده است. در این فروشگاه انواع محصولات مربوط به خودرو با برترین و مشهورترین برندها عرضه شده‌اند که فروش قطعات و لوازم جانبی خودروی فیات یکی از آنهاست.

    اگر فیات سی‌ینا یا فیات 500 دارید و زمان تعویض قطعات یدکی خودروتان فرا رسیده است می‌توانید خرید لوازم یدکی اصل فیات را در این سایت فروشگاهی انجام دهید. به راحتی مدل خودروی خود را پیدا کرده و هر آنچه خودروتان نیاز دارد را به سادگی ثبت نمایید.

  • کیا
    کیا

    لوازم جانبی کیاموتورز

    کیاموتوروز را می‌توان امروزه بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده خودرو در کشور کره جنوبی و یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان در دنیا دانست. جالب است بدانید این شرکت کار خود را با ساخت تیوب‌های استیل و قطعه‌های دوچرخه در سال 1944 آغاز کرد. کیا اولین دوچرخه تولید کره را در سال 1951 ساخت و به بازار روانه کرد.

    اما در سال 1957 بود که کیا تحت لیسانس هوندا شروع به تولید موتورسیکلت کرد و 5 سال بعد خودروها و کامیون‌هایی را تحت لیسانس مزدا به تولید رساند. کیا سرانجام در سال 1973 توانست اولین کارخانه مونتاژ یکپارچه خودروی خود را تأسیس کند.

    محصولات کیا هم‌اکنون در سرتاسر دنیا عرضه می‌شوند و یکی از پرمخاطب‌ترین برندهای حال حاضر خودرو در جهان هستند. در ایران نیز استقبال از محصولات کیا قابل قبول و گسترده بوده است.

    فروشگاه اينترنتی يدک لند مرجعی مطمئن براي خريد راحت و آسان لوازم جانبی اصلی و اورجينال خودروهای کیا است.

    لوازم یدکی و لوازم جانبی انواع خودرو کیا را می‌توانید به‌صورت اینترنتی و در كمترين زمان ممكن از یدک لند خريداری كنيد.

    خرید قطعات و لوازم یدکی کیاموتورز

    بی‌شک تکنولوژی و در رأس آن اینترنت برای زندگی انسان‌ها شرایط ویژه‌ای به وجود آورده‌اند. دیگر لازم نیست برای خرید یک محصول در سرتاسر شهر بگردید و وقت و انرژی و هزینه‌هایتان به هدر برود.

    فروشگاه اینترنتی یدک لند این امکان را برای مشتریانش فراهم آورده است تا با تنظیم فیلترهای سایت محصول مورد نظرشان را با قیمت مناسب تهیه نمایند. در این فروشگاه چیزی نزدیک به 370 رده محصول از مدل‌های گوناگون لاستیک در سایزهای مختلف گرفته تا انواع لنت ترمز، دیسک ترمز، شمع، باتری و کمک‌فنر و سایر قطعات یدکی خودروی کیاموتورز قابل خرید است.

    چنانچه مالک خودروهایی چون اسپورتیج، اپیروس، اپتیما، سراتو، سورنتو و یا سایر مدل‌های کیا هستید برای خرید لوازم یدکی این خودروها به‌راحتی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی یدک لند خرید نمایید.

  • گریت وال
    گریت وال

    شرکت خودروسازی گریت وال

    صنعت خودروسازی و تولید لوازم یدکی خودرو در سال های اخیر از پیشرفت زیادی در سراسر جهان برخوردار بوده است. گریت وال موتورز یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی چینی است که سال هاست فعالیت خود را آغاز نموده است. در سال ۱۹۸۴ میلادی، شرکت گریت وال موتورز برای نخستین بار فعالیت خود را شروع کرد.

    گریت وال موتورز خودروهای متنوع زیادی را تولید کرده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. پیشرفت این شرکت در عرصه خودروسازی به قدری بوده است که امروزه جایگاه هفتم از بزرگترین خودروسازان چین را به خود اختصاص داده است.

    اما بیشتر محصولات شرکت گریت وال موتورز در زمینه خودروهای بیابانگرد است. مینی بوس، مینی ون، وانت و اس یووی از جمله سایر تولیدات این شرکت به شمار می‌روند. دفتر مرکزی گریت وال در شهر بائودینگ چین قرار گرفته است. این شرکت از جمله شرکت‌های سهامی عام است. حدود ۲۳ هزار نفر در این شرکت مشغول به فعالیت می‌باشند.

    اما در سال‌های اخیر، تولید برخی از انواع خودروهای شرکت گریت وال موتورز، با اتفاقات بحث بر انگیزی همراه بود. در این اتفاق، شرکت‌های نیسان، تویوتا و فیات شکایاتی را در خصوص استفاده غیر قانونی از پلتفرم‌های اختصاصی این شرکت ها تنظیم نمودند.

    امروزه این شرکت معتبر، قرارداد همکاری مشترکی با شرکت دیار خودرو ایران به امضا رسانده است که به موجب آن، وانت‌های وینگل ۳، وینگل ۵ و دییر و دو مدل خودرو SUV در ایران مونتاژ و ساخته می‌شوند.

    قطعات و لوازم یدکی گریت وال

    خرید لوازم یدکی گریت وال اصل در ایران کار ساده‌ای نیست. بسیاری از قطعات و لوازم جانبی این خودروسازی باید توسط مبادی قانونی وارد کشور گردد و تولید آن در داخل امکان پذیر نیست. از این رو خرید حضوری لوازم و قطعات یدکی گریت وال می‌تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد.

    اما برخی از فروشگاه‌های اینترنتی در این زمینه، انواع لوازم یدکی گریت وال اصل را به مشتریان خود عرضه می‌دارند. خرید از این فروشگاه‌های اینترنتی می‌تواند علاوه بر زمان، در هزینه‌ها نیز صرفه جویی نماید.

  • گک گونو
    گک گونو

    خودروسازی گک گونو

    شرکت‌های خودروسازی در سال‌های گذشته با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، محصولات جدیدی را به بازارهای مختلف ارائه داده‌اند اما برخی از خودروسازان نو پا نیز سعی در شرکت در این رقابت جهانی را دارند. شرکت خودروسازی گک گونو، نمونه‌ای از خودروسازان گمنام جهان است که نام آن را کمتر شنیده‌اید. شرکت خودروسازی گک گونو برای نخستین بار، فعالیت خود را در ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۰۳ میلادی آغاز نمود. دفتر مرکزی این شرکت در شروع کار، در زجیانگ قرار داشت. در  آغاز کار، گک گونو به طور سالیانه بیش از ۶۰۰۰۰ خودرو تولید و روانه بازار می‌کرد. با گذشت زمان و توسعه زیر ساخت‌های این شرکت، میزان تولیدات گک گونو به بیش از ۲۰۰۰۰۰ واحد در سال افزایش یافت. با شروع همکاری‌های شرکت گک گونو با خودروسازی ایتالیایی APS YNAPMOC ROTOM DR، نخستین خودرو استاندارد این شرکت با نام تجاری Wonog Yatak به بازار عرضه گردید. گک گونو تنها تولید کننده خودرو چینی است که خودرو آن در مسابقات رالی قهرمانی جهان، موفق به کسب امتیاز شد.

    خرید قطعات یدکی و لوازم جانبی گک گونو از یدک لند

    برای خودروهای مختلف، لوازم جانبی گوناگونی مناسب است که ساخت این قطعات یدکی و مواد اولیه استفاده شده در آنها به گونه‌ای است تا خودروهای مورد نظر به درستی حرکت کند و در فواصل زمانی کوتاهی نیاز به تعمیرگاه نداشته باشد. از سویی دیگر همان طور که می‌دانیم، عملکرد صحیح یک خودرو در طولانی مدت مستلزم رسیدگی به آن است. خرید قطعات جانبی اصل و با کیفیت می‌تواند به مقدار زیادی، در کارکرد مناسب موتور خودرو تاثیر گذار باشد. از این رو می‌توان با خرید لوازم یدکی گک گونو اصل از فروشگاه‌های معتبر، به طول عمر خودرو خود کمک نمایید. اما را‌ های زیادی برای خرید قطعات یدکی گک گونو وجود دارد. خرید قطعات جانبی گک گونو به صورت حضوری می تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد. اما خرید اینترنتی لوازم یدکی این خودروها، بهترین روش برای تهیه قطعات جانبی مورد نیاز خودروی شما است. فروشگاه های اینترنتی زیادی در کشور، ارائه و فروش لوازم و قطعات یدکی شرکت گک گونو را بر عهده دارند که یدک لند یکی از این فروشگاه‌ها محسوب می گردد. هر قطعه‌ای که در خودرو نیاز است از لاستیک تا شمع خودرو مناسب خودروهای کگ گونو از بهترین برندهای روز دنیا در این فروشگاه اینترنتی خودرو یافت می‌شوند تنها کافی است بر روی مدل خودروی خود کلیک کرده و قطعات و لوازم جانبی آن را مشاهده نمایید.

  • مازراتی
    مازراتی

    شرکت خودروسازی مازراتی

    شرکت خودروسازی مازراتی در سال ۱۹۱۴میلادی توسط آلفیری مازراتی تاسیس شد. این خودروساز ایتالیایی تولید کننده خودروهای اسپورت و لوکس است. ظاهر خودروهای لوکس یکی از عوامل فریب دهنده هنگام خرید می‌باشد. همانطور که می‌دانید انتخاب بر اساس ظاهر نمی‌تواند راه مطمئنی به منظور خرید مناسب باشد. بنابراین انتخاب این دسته از خودروهای لوکس کاری دشوار است که بایستی قبل از تصمیم گیری با اطلاعات کامل اقدام به خرید کرد.

    هر کشوری بنا بر معیارهایی خودرویی را لوکس می‌نامند. برخی از آن‌ها امکانات زیاد خودروها را عاملی بر لوکس بودن می‌دانند برخی دیگر برندهای معتبر و گران قیمت را عامل تعیین کننده قرار داده‌اند. در کشور ما نیز موتور بالای ۲۵۰۰سی سی لوکس معرفی می‌شود.

    بهتر است بدانید خودروهای لوکس به سوخت با کیفیت و گران‌تری نیاز دارند. بنابراین هزینه سوخت را بر اساس روند افزایش قیمت سوخت در نظر داشته باشید. دقت کنید که هزینه بیمه خودروهای لوکس نسبت به بقیه خودروها بیش‌تر است.

    لوازم یدکی خودرو مازراتی

    اگر خودرو لوکس شما دچار نقص فنی یا خرابی شود نیاز به تعمیر دارد. بنابراین باید این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه تعمیرات خودرو لوکسی نظیر مازراتی، بی ام و، بنز و ... به مراتب بالاتر از دیگر خودروها است.

    در دسترس نبودن قطعات یدکی اصل نیز یکی از مشکلات اساسی می‌باشد. همچنین نبودن مکانیک متخصص و با تجربه نیز یکی دیگر از مسائل است. بنابراین اگر نتوانید این دو مورد را هنگام تعمیر لوازم جانبی پیدا کنید حتما مسئله ساز می‌گردد.

    برای حفظ سلامت فنی و کیفیت ظاهری، باید به صورت دوره‌ای و مرتب به خودروی خود رسیدگی کنید. با توجه به این که اصطکاک خودروهای لوکس بالا است بنابراین واضح است که تعمیرات دور‌ه‌ای و مرتب اهمیت بالایی می‌یابد. مهم‌ترین کار هنگام تعمیرات دور‌ه‌ای، چک کردن لوازم مصرفی نظیر فیلتر روغن، لنت‌ها، روغن موتور و ... است. پس در هنگام تهیه لوازم یدکی مصرفی دقت لازم داشته باشید.

    برای تهیه لوازم یدکی اصل راه‌هایی وجود دارد که یکی از آن‌ها دقت در مارک شرکت سازنده و کد شناسایی بسته بندی است. باید شماره شناسایی با کد روی قطعه مطابق باشد. یکی دیگر از روش‌ها برای تشخیص جعلی بودن لوازم یدکی، مقایسه اختلاف قیمت لوارم جانبی است.

  • مرتب خودرو
    مرتب خودرو

    شرکت مرتب خودرو

    شرکت صنعتی تولیدی و ایرانی مرتب خودرو در سال ۱۳۳۶ تاسیس شد. اولین خودروهای ۲دیفرانسیل در ایران نیز توسط این شرکت عرضه گردید. مرتب خودرو از سال ۱۳۴۰ کار خود را با همکاری انگلستان شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ به طور انحصاری ادامه پیدا کرد. علاوه بر کمپانی انگلیسی، یک شرکت اسپانیایی نیز تا شش سال با شرکت مرتب همکاری داشت. بعد از ۶ سال همکاری دو شرکت با مرتب خودرو گسترش یافت. در سال ۱۳۴۱شرکت مرتب سه محصول لندرور وانت نيم تن، لندرور سواری 7 نفره، لندرور وانت يک تن را روانه بازار کرد. در سال ۱۳۷۸این شرکت خودروسازی ایرانی به منظور افزایش سرعت و شتاب محصولات خود موتور و گیربکس با نیروی محرکه ۷۲۴مگا موتور را جایگزین نمونه اسپانیایی آن کرد. در سال ۱۳۸۰ تولید پاژن GS_GD شروع شد. دو سال بعد پروژه پاژن ورژن ۶ نیز جهت بهبود قابلیت‌های خودرو پاژن نتیجه داد.

    در سال ۱۳۸۱ محصول MUSSO مرتب خودرو عرضه شد. این خودرو دارای استانداردهای جهانی و سیستم‌های پیشرفته است MUSSO در دو تیپ E32 و E23 تولید شد‌. مدل E32 مجهز به گیربکس خودکار و شش سیلندر بود و تیپ دوم نیز دارای ۴سیلندر و گیر بکس و فاقد کمک اتوماتیک می‌باشد.

    شرکت صنعتی مرتب خودرو در زمینه‌های مختلفی همانند خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی و امور نمایندگی‌ها، بخش تامین قطعات و لوازم یدکی و بخش بازرگانی فعالیت دارد. بخش امور نمایندگی حاوی دو فعالیت تعمیرات آزاد و نقدی، گارانتی خودروها است. بخش تامین لوازم یدکی یا بازرگانی نیز دارای دو قسمت تامین لوازم یدکی خودروهای گارانتی، آزاد و نقدی و همچنین رفع نیاز نمایندگی‌های مجاز است.

    محصولات مرتب خودرو

    همانطور که ذکر شد مرتب خودرو محصولات مختلفی را تاکنون تولید کرده است.عرضه خودروهای آفرود سابقه زیادی دارد. این شرکت دو خودروی هرور و شاسی بلند را نیز تولید نمود. خودرو دیزلی هرور گشتاور ۳۵۰نیوتن متر و موتوری با ظرفیت ۲.۸را داراست. این خودرو در ۵رنگ مختلف تولید شده و از ضمانت دو ساله برخوردار است.

    لوازم جانبی مرتب خودرو

    قطعات یدکی خودروهای مرتب خودرو در بازار به سختی تهیه میشوند و بر اثر کم بودن لوازم جانبی این خودروها، برخی از افراد سودجو قطعات تقلبی و غیر اصل را بجای قطعات اصل در بازار میفروشند. به همین دیلیل برای خرید لوازم یدکی خودروی خود به سایت یدک لند مراجعه کنید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

  • مزدا
    مزدا

    لوازم جانبی خودرو مزدا

    جوجیرو ماتسودا، صاحب کارخانه مزدا، برای اولین بار در سال 1920 میلادی تصمیم به تاسیس شرکت خود در ژاپن گرفت. پیشرفت روز افزون تکنولوژی در ساخت محصولات جدید این شرکت خودروسازی نمایان است. قرارگیری شرکت مزدا در رتبه پانزدهم بزرگترین تولیدکنندگان خودرو، سبب شده تا مسئولان این شرکت، در پی تولید خودروهای با کیفیت‌تر باشند. در سال 2016 میلادی، شرکت مزدا حدود یک میلیون و پانصد هزار خودرو تولید کرده و روانه بازار نمود.

    جوجیرو ماتسودا، نام برند خودروسازی خود را بر اساس نام اهورامزدا، اولین ایزد آسیای شرقی انتخاب نمود. اما در ابتدا تنها ابزار و ماشین آلات خاص در این شرکت تولید می‌گشت که با گذشت زمان و در سال 1960 میلادی، این شرکت برای نخستین بار موفق به تولید خودرو گشت. اما با شروع جنگ جهانی دوم، شرکت مزدا به تولید سلاح و جنگ افزار برای ارتش ژاپن پرداخت. این روند تا پایان جنگ جهانی دوم ادامه یافت.

    از دهه هفتاد میلادی، واردات اتومبیل‌های سواری و وانت مزداها به ایران آغاز گردید اما از سال 1338 ه.ش، گروه بهمن به مونتاژ وانت سه چرخ مزدا پرداخت. در حال حاضر مزدا 3 یکی از نمونه های پرطرفدار این برند خودرو سازی در ایران به شمار می رود. صادرات انواع محصولات این شرکت خودرو سازی به سراسر جهان، در سال‌های گذشته روند رو به رشدی داشته است. امروزه علاوه بر خودرو مزدا، لوازم یدکی مزدا نیز در ایران یافت می‌شود.

    خرید قطعات ولوازم جانبی مزدا

    فروشگاه‌های اینترنتی زیادی امروزه در حال فعالیت در عرصه ارائه قطعات و لوازم جانبی خودرو در کشور می‌باشند. اما فروشگاه اینترنتی یدک لند، سابقه طولانی در زمینه ارائه انواع لوازم یدکی خودروهای مختلف دارد.

    در فروشگاه یدک لند، می توان تعداد زیادی از قطعات و لوازم جانبی اصل مزدا را مشاهده نمود و برای سفارش هر یک از آنها اقدام کرد. در این فروشگاه می توان قطعات جانبی مزدا 3، مزدا 929 و مزدا 2 را یافت و سفارش داد. با سفارش هر یک از قطعات یدکی این شرکت خودرو ساز در فروشگاه یدک لند، می‌توانید در کمترین زمان ممکن آنها را دریافت نمایید.

  • میتسوبیشی
    میتسوبیشی

    شرکت خودروسازی میتسوبیشی

    در سال 1870میلادی در ژاپن، شرکت حمل و نقل میتسوبیشی، توسط فردی به نام ایواساکی یاتارو تاسیس گردید. معنای لغوی میتسوبیشی، سه لوزی یا همان الماس است. رفته رفته بر فعالیت‌های این شرکت افزوده شد و امروزه میتسوبیشی به یک شرکت خوشه‌ای مبدل گشته است که مالکیت شرکت‌های زیادی در صنایع مختلف را بر عهده دارد.

    دفتر مرکزی میتسوبیشی در شهر توکیو واقع گردیده است. مخابرات، املاک، خودروسازی، معدن، بیمه، کشتی سازی و ... از جمله حوزه‌های کاری این شرکت فعال محسوب می‌شوند. این شرکت پر آوازه ژاپنی دارای سود خالص 7.2 میلیارد دلار در سال 2010 میلادی بود. بر اساس آخرین آمار ارائه شده، حدود 350000 نفر در این شرکت مشغول به کار می باشند. اما فعالیت در زمینه خودرو سازی، مهم‌ترین عامل در شهرت این شرکت در جهان بوده است. صادرات سالانه، بیش از صدها هزار خودرو به سراسر جهان، از جمله اموری است که شرکت میتسوبیشی به آن اهمیت بسیاری می‌دهد. گالانت و پاجرو، دو نمونه از معروف ترین خودروهای تولید شده در شرکت خودروسازی میتسوبیشی می باشند.

    می توان گفت که شرکت میتسوبیشی از سال 1971 میلادی، تصمیم به تولید خودرو گرفت. نخستین بار، شرکت کشتی سازی میتسوبیشی، اتومبیلی با عنوان آو را طراحی و تولید نمود. این خودرو به سرعت در بین مردم ژاپن محبوب گردید. این شرکت در جریان جنگ جهانی دوم، از اسرای آمریکایی، به عنوان نیروی کار اجباری استفاده می‌نمود.

    قطعات و لوازم یدکی میتسوبیشی

    لوازم یدکی و قطعات جانبی هر خودرو، نقش بسیار مهمی در کارکرد آن دارد. انتخاب نادرست یک قطعه می‌تواند به سلامت خودرو و عملکرد آن آسیب برساند. می توان گفت که سلامت افراد در حین رانندگی به میزان زیادی به این وابسته است.

    حال باید برای خرید لوازم یدکی هر نوع خودرو، به فروشگاه‌های معتبر آن مراجعه کنیم. اما سوال مهم این است که لوازم و قطعات یدکی میتسوبیشی را از کجا خریداری نماییم؟ فروشگاه‌های عرضه لوازم یدکی در سطح شهر و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، بهترین گزینه برای خرید لوازم یدکی اصل میتسوبیشی می‌باشند. این امر می‌تواند به خرید محصول اصل توسط افراد کمک کند.

  • مینی
    مینی

    انواع قطعات و لوازم جانبی خودروهای مینی

    شرکت مینی از سال 1969 میلادی کار خود را در نقش یک برند مجزا آغاز کرد. سپس در سال ۱۹۹۴ میلادی به عنوان یکی از زیرمجموعه های کمپانی BMW شناخته شد. برند پیشرو از سال ۲۰۰۱ میلادی، در حال تولید اتومبیل‌های مینی بوده، و خودروهای طراحی شده توسط آن در چهار کلاس سقفدار، مینی، کانورتیبل و کراس اوور تقسیم بندی می‌شوند.

    اتومبیل‌های تولید شده توسط شرکت مینی از محبوبیت بالایی در جهان و به خصوص کشورهای انگلیس و حوزه بریتانیا برخوردار بوده و در فیلم‌های شناخته شده‌ای نیز حضور داشته‌اند.

    اتومبیل‌های برند مینی دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و این کیفیت در قطعات داخلی آنها نیز به خوبی قابل مشاهده است. در صورت خرابی هر یک از این قطعات، باید به دنبال قطعه‌ای مرغوب و باکیفیت باشید. زیرا که تقلبی بودن قطعه سبب پیدایش مشکلاتی جدی در سیستم خودرو خواهد شد.

    به یاد داشته باشید که قطعات و لوازم یدکی خودروتان را از مکان‌ها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید تا از اصل بودن آنها مطمئن باشید و کالایی با کیفیت را در خودرو خود استفاده نمایید.

    خرید لوازم یدکی خودروی مینی

    بستر اینترنت، فضایی مناسب برای خرید و فروش کالاهای مختلف است. از این رو فروشگاه‌های اینترنتی زیادی به دنبال کسب درآمد در این بخش هستند. از بین تمامی فروشگاه‌های اینترنتی، تنها تعداد محدودی خدمات مناسب و محصولات باکیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. به طور کلی این فروشگاه‌ها در طی زمان بیشتر شناخته شده و دارای محبوبیت بالایی خواهند بود.

    فروشگاه اینترنتی یدک لند نیز یکی از مراکز فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو در بازار ایران بوده و محصولات موجود در آن از برندهای معتبری نظیر توتال، بریجستون، کاسترول، ان جی کی و غیره می‌باشند.

    در این قسمت شما انواع قطعات و لوازم جانبی مینی را می‌توانید مشاهده کرده و پس از مقایسه و تحقیق اقدام به خرید نمایید. در یدک لند کالای تقلبی و نامرغوب مشاهده نخواهید کرد چرا که شعار ما تضمین اصالت کالاست پس با اطمینان خرید لوازم یدکی خودرو مینی خود را انجام دهید از کیفیت آن آسوده خاطر باشید.

  • لکسوس
    لکسوس

    لوازم جانبی لکسوس

    شرکت تویوتا برای ساخت خودروهای لوکس یا به‌اصطلاح لاکچریِ خود اقدام به تولید برندی به نام لکسوس کرد، تا به شعار «تجربه‌ای شگفت‌انگیز» خود جامه عمل بپوشاند. اگرچه لکسوس روزگاری تنها برای مشتریانی خاص تولید می‌شد اما امروزه به یکی از بزرگ‌ترین برندهای خودروی سازی جهان تبدیل شده است. Lexus با هدف تولید خودروهایی لوکس ایجاد شد. تاریخ رسمی شروع به کار برند لکسوس را می‌توان سال 1989 دانست اما از سال 2005 بود که محصولات این شرکت به‌صورت مستقل در ژاپن و با نام لکسوس به فروش رفت.

    اما تامین قطعات و لوازم یدکی این خودرو می‌توانید چالشی اساسی برای صاحبان خودروهای لکسوس باشد. اگر برای تأمین لوازم جانبی با کیفیت خودروهای لکسوس به مشکل خورده‌اید به شما اطمینان می‌دهیم که در فروشگاه اینترنتی یدک لند تنها قطعات اصل و اورجینال خودرو ارائه می‌شوند پس می‌توانید با آسودگی خاطر از کیفیت و اصالت کالا اقدام به خرید لوازم جانبی لکسوس از یدک لند کنید و علاوه بر آن از مشاوره و راهنمایی‌های کارشناسان این فروشگاه نیز استفاده کنید.

    خرید قطعات و لوازم ‌یدکی لکسوس

    تنها با چند کلیک و صرف چند دقیقه، در فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید محصولات مختلف را بینید، قیمت‌های آن را مقایسه کنید و بدون صرف زمان و هزینه زیاد محصول موردنظر خود را خریداری کنید. این‌ها مزایایی است که امروزه فروشگاه‌های اینترنتی برای انسان به ارمغان آورده‌اند.

     فروشگاه اینترنتی یدک لند نیز در همین راستا اقدام به فروش قطعات و لوازم یدکی می‌کند. شما می‌توانید لوازم یدکی خودروهای لکسوس را در 216 رده محصول از یدک لند خریداری نمایید.

    لوازم و قطعات یدکی متنوعی با برندهای دانلوپ، بریجستون، کنتیننتال، توتال و ... برای خودروهایی همچون لکسوس ES، لکسوس GT، لکسوس NX، لکسوس RX، لکسوس IS و لکسوس LS در فروشگاه اینترنتی یدک لند موجود است که شما می‌توانید در صفحه لکسوس در وب‌سایت یدک لند آن‌ها را خریداری نمایید.

  • لیفان
    لیفان

    شرکت خودروسازی لیفان

    شرکت خودروسازی لیفان یک شرکت چینی است که در سال ۱۹۹۲ میلادی، برای نخستین بار آغاز به کار نمود. لیفان یک شرکت سهامی عام است که در زمینه تولید انواع خودرو، موتور سیکلت و موتور برق فعالیت دارد. بسیاری از خودروهای شرکت لیفان به ایران و سایر نقاط جهان صادر می‌شوند.

    این شرکت در بین صد شرکت برتر چین و سومین شرکت صادر کننده خودرو در این کشور است. اغلب تولیدات لیفان از نوع سدان‌های کوچک، خودروهای هاچ بک و ون های کوچک می‌باشند. امروزه در حدود ۱۴ هزار کارمند در این شرکت مشغول به کار می‌باشند.

    ین مین شانگ، در سال ۱۹۹۲ میلادی، این شرکت را در منطقه چونگ کینگ، در جنوب شرق چین احداث نمود. در آغاز کار، لیفان تنها یک کارگاه کوچک تعمیر موتور سیکلت بود که ۹ کارگر داشت. با گذشت زمان و توسعه فعالیت‌های این شرکت، آوازه تولیدات لیفان علاوه بر چین، در سایر کشورها نیز پیچیده شد.

    امروزه شرکت لیفان، پنجمین تولیدکننده بزرگ موتور سیکلت در چین است. اما کشور ویتنام در سال ۱۹۹۹ میلادی، نخستین کارخانه مونتاژ لیفان را تاسیس نمود. اما با آغاز سال ۲۰۰۳ میلادی، شرکت لیفان تصمیم به تولید اتوبوس گرفت.

    نخستین خودرو سواری این شرکت، لیفان ۵۲۰ نام داشت که در سال ۲۰۰۵ وارد بازار شد. این خودرو سال‌ها بعد با نام سدان ۶۲۰ در ایران مونتاژ گردید. ۶۰X نیز نخستین خودرو کراس اوور شرکت لیفان است که هم اکنون در ایران نیز وجود دارد. خودروهای لیفان امروزه به ۵۱ کشور دنیا صادر می‌شوند.

    قطعات و لوازم یدکی لیفان:

    شرکت کرمان موتور، تنها شرکتی است که انواع خودروهای لیفان را مونتاژ می‌کند. این امر سبب شده تا انواع مدل‌های لیفان در بین عامه مردم، دارای محبوبیت بیشتری گردد. اما خرید لوازم یدکی لیفان یکی از مهم ترین دغدغه‌های خریداران مدل‌های مختلف این خودرو است.

    فروشگاه‌های زیادی در کشور وجود دارند که قطعات جانبی لیفان را ارائه می‌دهند. اما خرید قطعات و لوازم یدکی لیفان از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، می‌تواند گزینه بهتری محسوب شود، زیرا دست واسطه‌ها از معامله این محصولات کوتاه است. فروشگاه آنلاین یدک لند تمامی قطعات یدکی و لوازم جانبی خودروهای لیفان را با قطعاتی اصل و ضمانت به شما ارائه میدهد.

  • نیسان
    نیسان

    قطعات و لوازم جانبی نیسان

    ریشه‌های تاسیس شرکت ژاپنی نیسان به سال 1911 میلادی باز می‌گردد. جایی که آقای ماسوجیرو هاشیموتو شرکت کواشینشا موتور کار ورکس را راه اندازی نمود. نام این برند پس از گذشت چندین سال و در دهه 1930 میلادی به نیسان تغییر یافت. شرکت ژاپنی نیسان در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان بوده و از معروف‌ترین محصولات این برند در بازار داخلی می‌توان به اتومبیل‌های ماکسیما، جوک، ایکس تریل و مورانو اشاره نمود. قطعات و لوازم جانبی نیسان، توسط برندهای مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. لذا خریدار در زمان خرید یک قطعه باید تا حدودی با برندهای معتبر تولیدکننده در این زمینه آشنایی داشته باشد. به علاوه قیمت نهایی یک قطعه نیز تا حدودی بیانگر کیفیت ساخت آن خواهد بود.

    خرید قطعات و لوازم یدکی نیسان

    در جهان امروزی، اینترنت و ویژگی‌های آن به بخشی مهم در زندگی ما تبدیل شده است. فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین نیز قسمتی از بستر اینترنت بوده و با ایجاد شرایطی مناسب امکان خریدی سریع و آسان را برای افراد جامعه فراهم می‌کند. از این رو یک فرد می‌تواند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی و جست و جوی کالای مورد نظر خود، آن را به راحتی خریداری کرده و سپس پس از مدت زمانی مشخص، محصول را تحویل گیرد. فروشگاه اینترنتی یدک لند نیز در زمینه عرضه قطعات و لوازم یدکی مرغوب انواع خودروهای داخلی و خارجی فعالیت داشته و محصولات آن توسط برندهای مشهوری نظیر بریجستون، میشلن، پیرلی و غیره تولید می‌شوند. از طرفی کسب نماد اعتماد الکترونیکی توسط این فروشگاه، تضمین دهنده هزینه پرداختی توسط شما خواهد بود. فروشگاه اینترنتی یدک لند در شاخه لوازم یدکی نیسان، دارای 252 محصول مختلف بوده و مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی هر محصول با ویژگی‌های برجسته آن آشنا شوند. هم چنین پس از مطالعه ویژگی‌های کالای مورد نظر، کاربر می‌تواند به راحتی خرید قطعات یدکی اصل نیسان را انجام دهد.

  • ولوو
    ولوو

    شرکت خودروسازی ولوو (volvo)

    امروزه شرکت خودروسازی ولوو یکی از کمپانی‌های موفق در عرصه خودروهای تجاری می‌باشد. شرکت volvo انواع مختلفی از کامیون‌ها و اتومبیل‌ها را به بازار جهانی عرضه کرده است. خودروهای این شرکت در کشور عزیزمان ایران نیز محبوبیت ویژه‌ای دارد.

    شرکت ولوو در سال 1927 میلادی کار خود را در شهر گوتنبرگ شروع کرد. کمپانی سوئدی ولوو یکی از تولیدکنندگان خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن است. این شرکت ابتدا صنایع سنگین، تولیدات مختلفی مانند تجهیزات ترابری و سازه‌ای، تجهیزات هوافضا، اتوبوس و کامیون داشت. امروزه ولوو تنها اتوبوس و کامیون به بازار عرضه نمی‌کند بلکه علاوه بر ساخت خودروهای سنگین، به تولید اتومبیل‌های سواری نیز مشغول است که تولید آنها تحت نظارت کمپانی چینیجیلی انجام می‌شود.

    خرید لوازم یدکی اصل ولوو

    یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان خودروهای لوکسی چون خودروهای سواری ولوو تامین لوازم یدکی اصل است چرا که این قطعات یدکی به راحتی در بازار وجود ندارند. علاوه بر این تشخیص محصولات تقلبی و بی‌کیفیت نیز کار ساده‌ای نیست. همچنین نظارت دقیقی هم بر قیمت لوازم جانبی خودرو وجود ندارد که این موضوع سبب می‌شود سودجویان بسیاری کالاهای نامرغوب و بی‌کیفیت را با عنوان کالای اصل به خریداران بفروشند. تامین لوازم یدکی خودرو حساسیت بالایی دارد چرا که در صورت استفاده از لوازم جانبی بی‌کیفیت علاوه بر اینکه هزینه‌های شما دو چندان می‌شود به دیگر قطعات یدکی در خودرو نیز آسیب می‌رسد. این موضوع برای خودروهای وارداتی چون ولوو که نمایندگی رسمی در ایران ندارند حساس‌تر خواهد شد چرا که در صورت خرابی ممکن است تعمیر خودرو دردسرساز شود بنابراین لازم است در هنگام خرید لوازم و قطعات یدکی ولوو نهایت دقت را در انتخاب مکان خرید به کار گیرید.

    برخی فروشگاه‌های اینترنتی قطعات خودرو، واردکننده این قطعات بوده و کالایی اصل را به فروش می‌رسانند. همین موضوع سبب شده تا اطمینان خریداران در خرید اینترنتی قطعات یدکی ولوو بیشتر شود. در فروشگاه اینترنتی یدک لند نیز می‌توانید قطعه یدکی اصل خودرو خود را به راحتی سفارش دهید و در منزل یا محل کار تحویل بگیرید. اگر خودروی شما یکی از مدل‌های ولوو باشد در این قسمت 54 قطعه یدکی اصل ولوو نمایش داده شده است که می‌توانید محصولی مورد نیاز خودروتان را جستجو کرده و با زدن دکمه افزودن به سبد خرید آن را به ثبت برسانید. فروشگاه اینترنتی یدک لند با داشتن نماد اعتماد دو ستاره و تضمین اصالت کالا آسایش و اطمینان را برای خریداران خود به ارمغان آورده است.

  • هایما
    هایما

    شرکت خودروسازی هایما

    هایما یک شرکت خودروسازی چینی است که جزو گروه فاوا به شمار می‌رود. این شرکت خودروهای سواری و مینی ون با برند هایما به بازار عرضه می‌کند. تولید خودروهای شرکت توسط شرکت مزدا و دولت چین انجام شد. از زمانی که شرکت هایما سهام مزدا را خرید این دو شرکت همکاری را قطع کردند ولی استفاده از فن‌آوری‌های مزدا در خودروهای هایما ادامه دارد. ظرفیت تولید این خودرو در سال ۲۰۱۲ به حدود ۴۰۰ هزار وسیله رسید. در سال ۲۰۱۳ شرکت هایما دوازدهمین برند پر فروش چین بود.

    تاریخچه برند هایما

    شرکت هایما کار خود را در سال ۱۹۹۲ شروع کرد. این شرکت با همکاری شرکت مزدا تاسیس گردید. اما این همکاری تا سال ۲۰۰۶ ادامه داشت. با این وجود هایما هنوز می‌توانست فن‌آوری مزدا را در خودروهایش به کار ببرد ولی حق استفاده از برند مزدا را نداشت.

    در سال ۲۰۰۸هایما با راه اندازی کارخانه سوم ظرفیت خودروهایش را به ۱۰۰هزار دستگاه رساند. هر کدام از دو کارخانه دیگر این شرکت، قادر به تولید ۱۵۰هزار دستگاه را داشتند. رویترز در سال ۲۰۰۹ اعلام کرد که این دو شرکت بار دیگر در زمینه تبادل فن‌آوری و علم تولید خودرو همکاری کردند.

    در سال ۲۰۱۰ کارخانه مونتاژ هایما در روسیه تاسیس شد که این گام مهمی در بین المللی شدن بود.  سال ۲۰۱۶ کارخانه‌ای را در بلغارستان افتتاح کرد و در سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را شروع کرد. بنابراین هایما دومین شرکت چینی بود که در اروپا فعالیت داشت. مینی ون، هایما ۱ آیشانگ، هایما اف استار، هایما ام ۳، ام ۵، ام ۶، ام ۸ نمونه‌هایی از محصولات این شرکت هستند.

    فعالیت هایما در ایران

    فعالیت‌های هایما در ایران از سال ۲۰۱۵ آغاز شد. ایران خودرو مسئولیت مونتاژ خودروهای هایما را بر عهده دارد. ایران خودرو دو کارخانه در خراسان تاسیس کرده است که دو مدل هایما s7 و هایما s5 را تولید می‌کند که استقبال خوبی هم داشت.

    حاصل اولین همکاری ایران خودرو با این شرکت چینی، هایما s7 بود. این خودرو هر چند ظاهر ساده‌ای دارد اما موتور قدرتمندی دارد. وزن این خودرو بسیار زیاد است و به همین دلیل پر شتاب نیست.

    قطعات یدکی خودروهای هایما

    لوازم جانبی خودروها هرچه با کیفیت‌تر باشد طول عمر خودروی شما بیشتر می‌شود. برای خرید قطعات خودروی خود به فروشگاه  یدک لند مراجعه کنید. یدک لند ارائه دهنده قطعات یدکی و لوازم جانبی  با کیفیت و مرغوب خودروهای هایما می‌باشد. 

     

  • هوندا
    هوندا

    انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای هوندا

    شرکت هوندا ابتدا در سال ۱۹۴۸ میلادی توسط آقای سوییشیرو هوندا تاسیس گردید. برند پیشرو از سال ۱۹۵۹ میلادی تاکنون به عنوان بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت در جهان شناخته شده و یکی از بزرگترین توسعه دهندگان موتورهای درون سوز نیز به حساب می‌آید.

    کمپانی هوندان در رتبه هشتم بزرگترین خودروسازان جهان قرار داشته و در بخش‌های دیگری نظیر طراحی موتور جت، ساخت ربات‌ها، تجهیزات الکتریکی و غیره نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.

    خودروهای تولید شده توسط شرکت هوندا نیز همانند دیگر اتومبیل‌ها پس از مدتی دچار خرابی می‌شوند و برای رفع این خرابی باید قطعه مورد نظر را خریداری و جایگزین کرد اما بازار لوازم جانبی اتومبیل‌ها مملو از برندهای تقلبی بوده و محصولات ارزان قیمت آنها، تنها سبب کاهش عمر اتومبیل شما خواهد شد.

    از طرفی محصولات باکیفیت ارائه شده توسط برخی از فروشگاه‌ها با قیمتی غیرمنطقی عرضه می‌شوند. از این رو در هنگام خرید لوازم جانبی مورد نیاز اتومبیل خود ابتدا باید با برندهای معتبر آشنایی داشته باشید و سپس محصولات آنها را از فروشگاهی معتبر خریداری کنید.

    خرید قطعات یدکی اصل هوندا

    فروشگاه اینترنتی یدک لند یکی از فروشگاه‌های معتبر و به نام در زمینه فروش تخصصی قطعات و لوازم یدکی خودروهای مختلف است. اگر خودروی شما یکی از مدل‌های شرکت هونداست و به دنبال مرکز و فروشگاهی برای خرید قطعات با کیفیت آن هستید به جای درستی آمده‌اید.

    یدک لند در عرضه و فروش قطعات و لوازم یدکی خودروهای برند هوندا مدت‌هاست که فعال بوده و دارای محصولاتی مرغوب و با قیمت مناسب است. لوازم جانبی اصل هوندا را در این شاخه مشاهده خواهید کرد که شامل لاستیک، لنت ترمز عقب، لنت ترمز جلو و ... هستند. این محصولات از برترین برندهای روز دنیا گردآوری شده‌اند و برای خودروهای هوندا بهترین گزینه محسوب می‌شوند. قطعه مورد نظر خود را پیدا کرده و پس از مقایسه و یا کسب اطلاعات خرید خود را نهایی کنید. خرید قطعات و لوازم یدکی هوندا در یدک لند کار دشواری نخواهد بود چرا که بهترین برندهای تولید کننده لوازم یدکی خودرو در این فروشگاه گرد آمده‌اند.

  • هیوندای
    هیوندای

    لوازم جانبی هیوندای

    هیوندای در سال 1947 یعنی چیزی بیش از 70 سال پیش توسط شخصی به نام چونگ جو یونگ در کشور کره جنوبی تأسیس شد. اگرچه تا سال 1967 این شرکت به‌عنوان یک کمپانی «سازه و مهندسی» شناخته می‌شد اما در این سال بود که این شرکت تحت نام «هیوندای موتور» فعالیت‌های خود را آغاز کرد. یک سال بعد کمپانی هیوندا اولین خودروی خود با نام Cortina را به‌طور مشترک با شرکت فورد روانه بازار ساخت.

    در 1976 بود که بالاخره هیوندای محصولات خود را به اروپا صادر کرد. امروزه محصولات هیوندای در 193 كشور به فروش می‌رسد كه این مهم به دلیل كیفیت، طراحی و تكنولوژی منحصربه‌فرد محصولات این شرکت است. در حال حاضر به گواه آمار هیوندای در بین 5 شركت بزرگ خودروسازی جهان قرار دارد.

    لوازم یدکی هیوندای، توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. فروشگاه اینترنتی یدک لند با تأمین قطعات و لوازم جانبی هیوندای در قیمت‌ها و برندهای متنوع سعی در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مشتریانش در این حوزه دارد.

    خرید قطعات و لوازم یدکی هیوندای

    خرید آنلاین، یعنی هر زمان از روز و شب که قصد خرید داشتید، به‌راحتی و تنها با اتصال به اینترنت به فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، چرخی بزنید، انتخاب کنید و بعد خرید کنید.

    فروشگاه اینترنتی یدک لند نیز خدمات و محصولات گسترده‌ای برای کسانی که به دنبال خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو از جمله هیوندای هستند، گردآوری کرده است. یدک لند برای خودروهایی چون هیوندای کوپه، جنسیس، سوناتا، آزرا، النترا، سانتافه، اکسنت، آوانته و ... انواع لوازم یدکی را در برندهای متنوع و باکیفیت و قیمت مناسب فراهم دیده است.

    509 رده محصول از مدل‌های گوناگون لاستیک در سایزهای مختلف گرفته تا انواع لنت ترمز، دیسک ترمز، شمع، باتری و کمک‌فنر با برندهایی چون میشلن، نیکسن، کومهو، یوکوهاما، رودستون و سایر مارک‌های معتبر در فروشگاه اینترنتی یدک لند موجود است که با مراجعه به صفحه هیوندای در این وب‌سایت می‌توانید آن‌ها را تهیه نمایید.

  • ZX AUTO (لندمارک)
    ZX AUTO (لندمارک)

    شرکت خودروسازی لند مارک

    امروزه تمایل اکثر راننده‌ها به داشتن خودروهای شاسی بلند، تولید کنندگان را وادار به تولید و واردات خودروهای لند مارک کرده است. این خودروهای شاسی بلند را شرکت چینی به نام ژانگ چینگ تولید کرد. این شرکت خودروسازی در سال ۱۹۹۹ در چین تاسیس گردید. در حقیقت لند مارک E7 یکی از محصولات این شرکت می‌باشد که ظاهری شبیه وانت کاپرا دارد. این خودرو بزرگتر از بقیه خودروهای شاسی بلند است.

    خرید لوازم یدکی لند مارک

    احتمالا بارها و بارها با معیوب شدن قطعات یدکی و مراجعه به تعمیرگاه برای خودروی خود مواجه شده‌اید. برای آن که قطعه‌ای با کیفیت داشته باشید محل خرید و اطمینان از فروشنده اهمیت بالایی خواهد داشت. در فروشگاه اینترنتی یدک لند شما می‌توانید انواع قطعات یدکی اصل خودروهای ایرانی و خارجی را مشاهده کرده و  با دیدن مشخصات فنی و قیمت قطعات، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید. لوازم یدکی که در یدک لند به فروش می‌رسند همگی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار می‌باشند. علاوه بر آن داشتن نماد اعتماد الکترونیک تجاری این سایت سبب شده است تا خریدی ایمن و مطمئن را تجربه کنید.

    اگر خودروی شما یکی از مدل‌های شرکت لند مارک است خرید انواع قطعات یدکی لند مارک را می‌توانید در این فروشگاه انجام داده و در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. همانطور که مشاهده می‌کنید در این بخش از سایت ۵۵ نوع محصول که برای خودروهای لند مارک مناسب می‌باشند گرد آوری شده است. لاستیک کومهو، لاستیک نکسن، روغن موتور در برندهای توتال، الف، کاسترول و شمع خودرو ان  جی کی و دیگر لوازم جانبی لند مارک کالاهایی هستند که از بهترین برندها برای مدل‌های مختلف خودروهای این شرکت مناسب می‌باشند. اصل بودن لوازم جانبی خودرو کمک می‌کند تا ضمن سواری نرم و روان، شما دیر به دیر به تعمیرگاه مراجعه کرده و یا دیگر قطعات خودرو به دلیل کیفیت پایین یک قطعه آسیب نبینند. در نتیجه چنانچه دارنده خودروی لند مارک هستید قطعات و لوازم جانبی اصل لند مارک را در این فروشگاه خواهید یافت. شعار ما تضمین اصالت کالاست.

    پس با اطمینان خاطر هر آنچه خودروتان نیاز دارد را مشاهده، بررسی و یا مقایسه نمایید و سپس به راحتی با زدن یک دکمه محصول انتخابی‌تان را به سبد خرید بیافزایید.

  • هیوسو
    هیوسو
  • آمیکو
    آمیکو
  • ایسوزو
    ایسوزو
  • اس دبلیو ام
    اس دبلیو ام
  • بورگوارد
    بورگوارد
  • بیسو
    بیسو
  • دامای
    دامای
  • ریگان
    ریگان
  • سیناد
    سیناد
  • لامبورگینی
    لامبورگینی
  • ون
    ون
  • هاوال
    هاوال
  • هن تنگ
    هن تنگ
  • بیوک
    بیوک
  • پونتیاک
    پونتیاک
  • جگوار
    جگوار
  • جیپ
    جیپ
  • شورلت
    شورلت
  • کادیلاک
    کادیلاک
  • لندرور
    لندرور
  • لاماری
    لاماری
  • سئات
    سئات
  • سوبارو
    سوبارو
  • فردا
    فردا
  • فوتون
    فوتون
  • کی ام سی
    کی ام سی
  • تیگارد
    تیگارد
  • GMC
    GMC
  • JMC
    JMC
  • رولز رویس
    رولز رویس
  • اینفینیتی
    اینفینیتی
  • بوگاتی
    بوگاتی
  • لوتوس
    لوتوس
  • لوکسژن
    لوکسژن
  • مکس موتور
    مکس موتور

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت