لیست محصولات کمپانی تری انگل

لیست قیمت لاستیک تری انگل


اگر تصمیم به خرید لاستیک گرفته باشید با کمی تحقیق متوجه می‌شوید که با دنیایی از برندها رو به رو هستید که مسلما انتخاب از میان این برندها بسیار سخت خواهد شد. اینجاست که باید نیاز خود از یک لاستیک، کیفیت لاستیک و از همه مهم‌تر بودجه خود را در نظر بگیرید.


تایر تری انگل (Triangle) یکی از تولیدکنندگان در این حوزه بوده که مبدا آن در کشور چین واقع شده است. این شرکت از سال 1976 فعالیت تولیدی خود را آغاز نمود و تا به امروز نیز در میان شرکت‌های تایر سازی صاحب نام و جایگاهی است.


هدفی که تری انگل در طی بیش از 40 سال فعالیت خود، سعی بر حفظ آن داشته، پاسخ به نیاز مشتریان در سراسر دنیا و دیگری تحقیق و توسعه برای رسیدن به پیشرفته‌ترین تکنولوژی و متریال برای ساخت بهترین تایر است.


همین موضوع سبب شده است تا تری انگل به بزرگترین تولیدکننده لاستیک در چین تبدیل شده و در رقابت جهانی نیز در جایگاه دهم تولید کنندگان تایر قرار گیرد.


انواع لاستیک تری انگل


شرکت تایر سازی تری انگل، انواع لاستیک‌های مناسب خودروهای سواری، تجاری و آفرودی را تولید و عرضه می‌کند.بیش از 900 نوع لاستیک سواری در 280 اندازه، از جمله تولیدات این شرکت است.


به علاوه آنکه تری انگل سالانه چیزی در حدود 14 میلیون واحد تایر را از انواع مختلف سواری، تجاری و صنعتی و آفرودی را تولید و روانه بازار می‌کند.


همانطور که گفته شد، تری انگل برترین و بزرگترین کمپانی تولید تایر در کشور چین است که به طور مستمر در تلاش است تا حضور بین‌المللی خود را نیز گسترش دهد. به دنبال تلاش‌های مستمر این شرکت، در حال حاضر شاهد فروش محصولات مختلف آن در 160 کشور جهان هستیم. سراسر قاره آمریکا، کشورهای اتحادیه اروپا، خاوریانه، آسیا و اقیانوسیه جزو بازارهای فروش محصولات این شرکت به حساب می‌آیند.


ایران نیز جزو کشورهایی است که لاستیک تری انگل در بازار قطعات یدکی خودرو از فروش خوبی برخوردار بوده و افراد بسیاری در هنگام خرید لاستیک این برند را انتخاب می‌کنند.


قیمت خرید لاستیک تری انگل


قیمت مناسب تایر تری انگل به همراه کیفیت خوب آن سبب شده است تا مشتریان بسیاری این لاستیک را برای خودروی خود انتخاب و خریداری کنند. اما از کجا می‌تونید این لاستیک به راحتی سفارش دهید؟


یکی از آسان‌ترین روش‌های خرید، خرید اینترنتی یا غیر حضوری است که با انتخاب این روش ضمن آنکه در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید، حق انتخاب بسیاری نیز خواهید داشت تا در نهایت بهترین مدل مناسب خود را سفارش دهید.


یدک لند با هدف آسان‌تر شدن خرید لوازم یدکی خودرو، انواع لوازم و قطعات مورد نیاز خودرو را از بهترین و برترین تولید کنندگان گرد هم آورده است تا شما امکان مقایسه و بررسی محصولات را داشته باشید و به سادگی سفارش خود را ثبت نمایید.


در این شاخه انواع لاستیک‌های تری انگل برای خودروهای سواری، قرار گرفته شده است. پس بررسی می‌توانید مدل مناسب خودروی خود را به سبد خریدتان بیافزایید و محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت