لیست محصولات کمپانی رودستون

انواع لاستیک رودستون


یکی از پرفروش‌ترین لوازم خودرو، تایر آن است. این بخش از خودرو از اهمیت بسزایی برخوردار است. تأثیری که چهارحلقه لاستیک استاندارد برای یک خودروی سواری دارند، کمتر از موتور آن نیست. برای مثال: شاید خود شما نیز متوجه شده باشید که رانندگی با لاستیک‌های فرسوده چقدر مشکل است و اما برخلاف آن، زمانی که تایرهای استاندارد و جدیدی را برای رانندگی انتخاب می‌کنید، در می‌یابید که کنترل خودروی‌تان نسبت به قبل بسیار راحت‌تر شده است. در اینجا به اهمیت نوع تایر و کیفیت ساخت سازنده آن پی می‌بریم.


شرکت رودستون یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان تایر در سراسر جهان است که زیر مجموعه و تأسیس شده توسط نکسن تایرز در کشور کره جنوبی می‌باشد. این شرکت هم‌اکنون یک کارخانه در یانگسان کره و یک کارخانه بزرگ دیگر به ابعاد 500000 متر مربع در چینگدائوی چین دارد.
به طور کلی، کارخانه‌های این شرکت بزرگ دارای دستگاه‌های برش دقیق وکاملاً خودکار، به منظور تولید محصولات با کیفیتی می‌باشند.


یکی از ویژگی‌های مثبت تایرهای این برند، شاخص سایش بالای آن‌ها است.  متخصصان لاستیک رودستون، این شاخص را به عدد 500 رسانده‌اند که خود نشان‌دهنده دوام بالای تایرها می‌باشد. علاوه‌بر آن چسبندگی بالای تایر نیز مزیت دیگری است که می‌توان از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها یاد کرد. شرکت رودستون دارای شبکه‌های تحقیق و توسعه جهانی در کشورهایی از جمله کره، چین، آلمان و ایالات متحده است و پژوهشگران و محققان زبده جهان گرد هم آمدند و به منظور تولید ایده‌ها و فناوری‌های جدید، برای مشتریان در سراسر دنیا، با یکدیگر همکاری می‌کنند.


قیمت خرید انواع لاستیک رودستون


انتخاب و خرید لاستیک رودستون تجربه‌ای متفاوتی در رانندگی برای شما رقم خواهد زد. همانطور که پیش‌تر از ویژگی‌های این لاستیک‌ها گفته شد، ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت ساخت بالای آنها سبب شده تا رانندگان از عملکرد انواع لاستیک رودستون رضایت بالایی داشته باشند. در فروشگاه یدک لند شما می‌توانید انواع لاستیک رودستون را با قیمتی مناسب مشاهده و یا با یکدیگر مقایسه نمایید. برای خرید لاستیک مناسب داشتن اطلاعات کافی لازم و ضروری است که این مهم در یدک لند برای شما محیا خواهد بود.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت