انتخاب لنت ترمز

برند خودرو

مدل خودرو

نوع خودرو

ابتدا برند خودرو را انتخاب کنید

نوع لنت ترمز

برند لنت ترمز

لیست محصولات کمپانی آسیمکو

قطعات و لوازم جانبی آسیمکو


شرکت آسیمکو پس از سال‌ها فعالیت در زمینه تولید و ساخت قطعات و لوازم جانبی خودرو، در نهایت از سال 2001 به دلیل تولید محصولات با کیفیت بالا، شناخته شد. تولیدات این شرکت قطعه ساز شامل، لنت ترمز، کفشک ترمز، پمپ سوخت، روتور دیسک و کمک فنر است که هم اکنون در بیش از 65 کشور در جهان به فروش می‌رسند. با گذشت سالها فعالیت، کیفیت محصولات Asimco همواره رو به رشد بوده که همین موضوع سبب شده این تولید کننده سهم بزرگی از بازار هدف را به خود اختصاص دهد و فروش خوبی در کشورهای مختلف داشته باشد.


در حال حاضر تیم آسیمکو طیف وسیعی از قطعات را داراست که 3000 مدل از لنت ترمز، 700 مدل کفشک ترمز، 300 مدل دیسک ترمز را شامل می‌شود. تیم بزرگ توسعه و تحقیق این شرکت، به طور مداوم بر روی بهبود فرمول‌های اصلی لنت ترمزهای نیمه فلز، کم فلز و لنت سرامیکی تمرکز داشته تا بتوانند محصولی با کیفیت‌تر از گذشته را ارائه دهند.


به منظور گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی، آسیمکو، کارخانه‌ای جدید به مساحت 96000 متر مربع راه‌اندازی کرده است که هم اکنون 900 نفر در این شرکت مشغول به فعالیت تولیدی و تحقیقاتی می‌باشند.


ظرفیت تولید سالانه آسیمکو، 3 میلیون کفشک ترمز، 15 میلیون لنت ترمز، 100 میلیون قطعه جانبی و 800 ابزار است. همانطور که مشاهده می‌کنید تولید لنت ترمز آسیمکو، ظرفیت بسیار بالاتری نسبت به دیگر محصولات این شرکت دارد زیرا کیفیت بالای آن سبب تقاضای زیاد در سراسر دنیا شده است.


دفاتر فروش آسیمکو در ایالات متحده آمریکا، دبی، شانگ-های، نیجریه، روسیه و آفریقای جنوبی راه‌اندازی شده و محصولات با کیفیت این شرکت را ارائه می‌دهند.


ویژگی‌های برجسته لنت ترمز آسیمکو


همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، محصولات آسیمکو از کیفیت بالا و رو به رشدی برخوردارند که لنت ترمز آسیمکو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی است.


لنت آسیمکو بر طبق تحقیقات گسترده این شرکت از ایمنی بالایی برخوردار بوده و کاملا با معیارهای خودروسازان برجسته منطبق خواهد بود. همین امر سبب همکاری گسترده آسیمکو با تولید کنندگان پیشرو در ساخت اتومبیل شده است.


با فشار بر روی پدال ترمز به سرعت متوجه توقف بی‌نظیر این لنت خواهید شد. برخی از ویژگی‌های این محصول:



  • توقف آنی و سریع در زمان ترمزگیری

  • دوام و طول عمر بالا

  • صدای اندک در هنگام ترمز

  • کاهش گرد و غبار

  • عملکرد بالا حتی در دماهای بالا

  • عدم زنگ زدگی

  • قالب‌گیری دقیق لنت ترمز


موارد بالا همگی گواه بر کیفیت بی‌مانند لنت ترمزهای آسیمکو هستند. این لنت‌ها با رعایت آخرین استانداردهای دقیق ساخت لنت، تولید می‌شوند و ایمنی بالای سرنشینان خودرو و راحتی راننده در زمان ترمزگیری را فراهم خواهند کرد.


قیمت خرید لنت ترمز آسیمکو در یدک لند


بر اساس بازخورد بسیار خوب محصولات آسیمکو در کشورهای مختلف، یدک لند نیز اقدام به فروش لنت ترمز آسیمکو کرده است. شما می‌توانید با توجه به مدل خودروی خود و تناسب آن با این محصول، لنت ترمز جلو آسیمکو و لنت ترمز عقب آسیمکو را از سایت فروشگاهی یدک لند مشاهده و پس از مطالعه مشخصات کامل آن، مدل مورد نظر خود را خریداری نمایید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت