مازراتی

شرکت خودروسازی مازراتی

شرکت خودروسازی مازراتی در سال ۱۹۱۴میلادی توسط آلفیری مازراتی تاسیس شد. این خودروساز ایتالیایی تولید کننده خودروهای اسپورت و لوکس است. ظاهر خودروهای لوکس یکی از عوامل فریب دهنده هنگام خرید می‌باشد. همانطور که می‌دانید انتخاب بر اساس ظاهر نمی‌تواند راه مطمئنی به منظور خرید مناسب باشد. بنابراین انتخاب این دسته از خودروهای لوکس کاری دشوار است که بایستی قبل از تصمیم گیری با اطلاعات کامل اقدام به خرید کرد.

هر کشوری بنا بر معیارهایی خودرویی را لوکس می‌نامند. برخی از آن‌ها امکانات زیاد خودروها را عاملی بر لوکس بودن می‌دانند برخی دیگر برندهای معتبر و گران قیمت را عامل تعیین کننده قرار داده‌اند. در کشور ما نیز موتور بالای ۲۵۰۰سی سی لوکس معرفی می‌شود.

بهتر است بدانید خودروهای لوکس به سوخت با کیفیت و گران‌تری نیاز دارند. بنابراین هزینه سوخت را بر اساس روند افزایش قیمت سوخت در نظر داشته باشید. دقت کنید که هزینه بیمه خودروهای لوکس نسبت به بقیه خودروها بیش‌تر است.

لوازم یدکی خودرو مازراتی

اگر خودرو لوکس شما دچار نقص فنی یا خرابی شود نیاز به تعمیر دارد. بنابراین باید این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه تعمیرات خودرو لوکسی نظیر مازراتی، بی ام و، بنز و ... به مراتب بالاتر از دیگر خودروها است.

در دسترس نبودن قطعات یدکی اصل نیز یکی از مشکلات اساسی می‌باشد. همچنین نبودن مکانیک متخصص و با تجربه نیز یکی دیگر از مسائل است. بنابراین اگر نتوانید این دو مورد را هنگام تعمیر لوازم جانبی پیدا کنید حتما مسئله ساز می‌گردد.

برای حفظ سلامت فنی و کیفیت ظاهری، باید به صورت دوره‌ای و مرتب به خودروی خود رسیدگی کنید. با توجه به این که اصطکاک خودروهای لوکس بالا است بنابراین واضح است که تعمیرات دور‌ه‌ای و مرتب اهمیت بالایی می‌یابد. مهم‌ترین کار هنگام تعمیرات دور‌ه‌ای، چک کردن لوازم مصرفی نظیر فیلتر روغن، لنت‌ها، روغن موتور و ... است. پس در هنگام تهیه لوازم یدکی مصرفی دقت لازم داشته باشید.

برای تهیه لوازم یدکی اصل راه‌هایی وجود دارد که یکی از آن‌ها دقت در مارک شرکت سازنده و کد شناسایی بسته بندی است. باید شماره شناسایی با کد روی قطعه مطابق باشد. یکی دیگر از روش‌ها برای تشخیص جعلی بودن لوازم یدکی، مقایسه اختلاف قیمت لوارم جانبی است.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت