انتخاب لنت ترمز

برند خودرو

مدل خودرو

نوع خودرو

نوع لنت ترمز

برند لنت ترمز

لیست محصولات کمپانی میکاسا

لیست قیمت لنت ترمز میکاسا


سیستمی که در هنگام رانندگی به شما کمک می‌کنند تا در مواقع لزوم، سرعت خودرو را کاسته یا خودرو را به طور کامل متوقف کنید، سیستم ترمز است. سیستم ترمز از قطعات متعددی تشکیل شده است که یکی از مهم‌ترین آن پد یا لنت ترمز است. این بخش از سیستم ترمز با همکاری دیسک سرعت تایرها را می‌کاهد. در واقع اصطکاک میان لنت و دیسک ترمز عمل کاهش سرعت یا توقف را به دنبال دارد.


حتما شما هم در زمان تعویض لنت، متوجه عملکرد ضعیف سیستم ترمز خودرویتان شده‌اید.
لرزش پدال در هنگام ترمز گیری، نیاز به فشار بیشتر بر روی پدال، صدای گوش خراش در زمان ترمز گیری، برخی از علامت‌هایی هستند که با مشاهده آنها باید به تعمیرگاه مراجعه کنید چرا که احتمالا زمان تعویض لنت‌های خودرویتان فرا رسیده است.


برای هر مدل خودرو، ظاهر و عملکرد لنت ترمز جلو با لنت ترمز عقب متفاوت است. بنابراین اگر قصد تعویض لنت‌ها را دارید به خرید لنت مناسب دقت کنید.


مجموعه‌ای از لنت ترمز میکاسا


در اینجا شما مجموعه‌ای از لنت ترمز میکاسا را مشاهده می‌کنید. این شرکت، لنت ترمزهای متنوعی را تولید و عرضه کرده است تا خودروهای بسیاری بتوانند از آنها و کیفیت بی‌نظیرشان استفاده کنند.


میکاسا یک لنت ترمز ژاپنی است که در کشور چین تولید و به کشورهای مختلفی در سراسر دنیا از جمله ایران صادر می‌شوند.


خرید لنت ترمز میکاسا


ما در فروشگاه یدک لند سعی داشتیم تا خرید لوازم یدکی خودرو را برای رانندگان، سریع و آسان کنیم به همین دلیل مجموعه بزرگ و متنوعی از محصولات برندهای گوناگون را در سایت یدک لند گرد هم آوردیم تا کاربران بتوانند به سادگی مدل دلخواه خود را با قیمتی مناسب دریافت کنند.


در این قسمت شما می‌توانید تمامی لنت ترمزهای میکاسا را مشاهده کنید و با پیدا کردن مدل مناسب خودروی خود آن را به سادگی سفارش دهید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت