لیفان

شرکت خودروسازی لیفان

شرکت خودروسازی لیفان یک شرکت چینی است که در سال ۱۹۹۲ میلادی، برای نخستین بار آغاز به کار نمود. لیفان یک شرکت سهامی عام است که در زمینه تولید انواع خودرو، موتور سیکلت و موتور برق فعالیت دارد. بسیاری از خودروهای شرکت لیفان به ایران و سایر نقاط جهان صادر می‌شوند.

این شرکت در بین صد شرکت برتر چین و سومین شرکت صادر کننده خودرو در این کشور است. اغلب تولیدات لیفان از نوع سدان‌های کوچک، خودروهای هاچ بک و ون های کوچک می‌باشند. امروزه در حدود ۱۴ هزار کارمند در این شرکت مشغول به کار می‌باشند.

ین مین شانگ، در سال ۱۹۹۲ میلادی، این شرکت را در منطقه چونگ کینگ، در جنوب شرق چین احداث نمود. در آغاز کار، لیفان تنها یک کارگاه کوچک تعمیر موتور سیکلت بود که ۹ کارگر داشت. با گذشت زمان و توسعه فعالیت‌های این شرکت، آوازه تولیدات لیفان علاوه بر چین، در سایر کشورها نیز پیچیده شد.

امروزه شرکت لیفان، پنجمین تولیدکننده بزرگ موتور سیکلت در چین است. اما کشور ویتنام در سال ۱۹۹۹ میلادی، نخستین کارخانه مونتاژ لیفان را تاسیس نمود. اما با آغاز سال ۲۰۰۳ میلادی، شرکت لیفان تصمیم به تولید اتوبوس گرفت.

نخستین خودرو سواری این شرکت، لیفان ۵۲۰ نام داشت که در سال ۲۰۰۵ وارد بازار شد. این خودرو سال‌ها بعد با نام سدان ۶۲۰ در ایران مونتاژ گردید. ۶۰X نیز نخستین خودرو کراس اوور شرکت لیفان است که هم اکنون در ایران نیز وجود دارد. خودروهای لیفان امروزه به ۵۱ کشور دنیا صادر می‌شوند.

قطعات و لوازم یدکی لیفان:

شرکت کرمان موتور، تنها شرکتی است که انواع خودروهای لیفان را مونتاژ می‌کند. این امر سبب شده تا انواع مدل‌های لیفان در بین عامه مردم، دارای محبوبیت بیشتری گردد. اما خرید لوازم یدکی لیفان یکی از مهم ترین دغدغه‌های خریداران مدل‌های مختلف این خودرو است.

فروشگاه‌های زیادی در کشور وجود دارند که قطعات جانبی لیفان را ارائه می‌دهند. اما خرید قطعات و لوازم یدکی لیفان از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، می‌تواند گزینه بهتری محسوب شود، زیرا دست واسطه‌ها از معامله این محصولات کوتاه است. فروشگاه آنلاین یدک لند تمامی قطعات یدکی و لوازم جانبی خودروهای لیفان را با قطعاتی اصل و ضمانت به شما ارائه میدهد.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت