انتخاب لنت ترمز

برند خودرو

مدل خودرو

نوع خودرو

ابتدا برند خودرو را انتخاب کنید

نوع لنت ترمز

برند لنت ترمز

لیست محصولات کمپانی ام‌اچ‌کو

لنت ترمز ام اچ کو (MHCO)


در بازار قطعه سازی، شرکت‌‌های تولید کننده بسیاری هستند که انواع لوازم یدکی خودروهای مختلف را تولید و عرضه می‌نمایند. اما در میان آنها تعدادی از شرکت‌ها به طور تخصصی به تهیه قطعه خاصی مشغولند و در حرفه خود نیز بسیار موفق عمل کرده‌اند. شرکت تولید کننده ام اچ کو  یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم یدکی است که انواع لنت ترمز خودروهای مختلف را تولید می‌کند. این شرکت در کشور چین مستقر بوده و محصولات درجه یک خود را به سراسر دنیا عرضه می‌نماید.


لنت ترمز MHCO مناسب برای انواع خودرو


لنت ترمز ام اچ کو که شامل لنت ترمز عقب و لنت ترمز جلو می‌شود از کیفیت و عملکرد مناسبی برخودار است. ساخت این لنت‌ها با مواد مرغوب سبب شده است تا رضایت بالای رانندگان و متخصصان خودرو را به خود جلب نماید. لنت ترمز MHCO از قابلیت‌های فراوانی نظیر ترمزگیری مطمئن، بی صدا و بدون آلودگی برخوردار است. مهندسان ام اچ کو لنت‌هایی را طراحی و تولید کرده‌اند که برای بسیاری از خودروها کاربرد داشته باشند بنابراین استفاده از این لنت ترمز در خودروهایی چون پاژن، پروتن، فیات، هیوندای و بسیاری دیگر عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. همچنین متخصصان و مشاوران برتر این برند محصولات باکیفیت و متنوعی را متناسب با شرایط آب و هوایی ایران و مطابق با استانداردهای خارجی و داخلی ارائه می‌دهند.


ویژگی‌های لنت ترمز ام اچ کو MHCO


لنت ترمز ام اچ کو به منظور تامین حداکثر امنیت، کاملا مطابق با سیستم ترمزگیری خودرو است. پلیت فولادی موجود در لنت ترمز MHCO  با پودر پلیمری تقویت شده تا از زنگ زدگی جلوگیری کند و در دماهای بالا نیز مقاومت الکترواستاتیکی را افزایش دهد.


عملکرد عالی و دوام بالا نیز از دیگر ویژگی‌های لنت ترمز این شرکت است. این محصول از رشته‌های فولادی و کربنی تشکیل شده به طوری که عاری از ترکیبات آزبستی است. همچنین نصب و تعویض لنت ترمز این برند بسیار ساده است چرا که در تمام مراحل تولید با دقت بالا و تلورانس کم طراحی گردیده است. میله‌های تنظیم کننده، اهرم، پین و دیگر ملزومات آن به صورت دقیق طراحی شده تا کارایی و عملکرد لنت، در بالاترین حد باشد. همچنین انعطاف رویه لنت زیاد است به گونه‌ای که به تخلیه آب و گرد و غبار کمک می‌کند. ویژگی دیگر این قطعه که برای از بین رفتن حرارت و صدا است استفاده از تکنولوژی  SHIM BOND HOT است که با این فن‌آوری ارتعاش و صدا به وسیله پخ‌های مهندسی شده از بین رفته‌اند. اگر از برند این شرکت برای خودروی خود استفاده نمایید متوجه عدم سایش بیش از حد دیسک چرخ، گیرایی خوب در تمام شرایط جوی، عمر استاندارد، مقاومت حرارتی بالای این محصول خواهید شد.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت