گریت وال

شرکت خودروسازی گریت وال

صنعت خودروسازی و تولید لوازم یدکی خودرو در سال های اخیر از پیشرفت زیادی در سراسر جهان برخوردار بوده است. گریت وال موتورز یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی چینی است که سال هاست فعالیت خود را آغاز نموده است. در سال ۱۹۸۴ میلادی، شرکت گریت وال موتورز برای نخستین بار فعالیت خود را شروع کرد.

گریت وال موتورز خودروهای متنوع زیادی را تولید کرده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. پیشرفت این شرکت در عرصه خودروسازی به قدری بوده است که امروزه جایگاه هفتم از بزرگترین خودروسازان چین را به خود اختصاص داده است.

اما بیشتر محصولات شرکت گریت وال موتورز در زمینه خودروهای بیابانگرد است. مینی بوس، مینی ون، وانت و اس یووی از جمله سایر تولیدات این شرکت به شمار می‌روند. دفتر مرکزی گریت وال در شهر بائودینگ چین قرار گرفته است. این شرکت از جمله شرکت‌های سهامی عام است. حدود ۲۳ هزار نفر در این شرکت مشغول به فعالیت می‌باشند.

اما در سال‌های اخیر، تولید برخی از انواع خودروهای شرکت گریت وال موتورز، با اتفاقات بحث بر انگیزی همراه بود. در این اتفاق، شرکت‌های نیسان، تویوتا و فیات شکایاتی را در خصوص استفاده غیر قانونی از پلتفرم‌های اختصاصی این شرکت ها تنظیم نمودند.

امروزه این شرکت معتبر، قرارداد همکاری مشترکی با شرکت دیار خودرو ایران به امضا رسانده است که به موجب آن، وانت‌های وینگل ۳، وینگل ۵ و دییر و دو مدل خودرو SUV در ایران مونتاژ و ساخته می‌شوند.

قطعات و لوازم یدکی گریت وال

خرید لوازم یدکی گریت وال اصل در ایران کار ساده‌ای نیست. بسیاری از قطعات و لوازم جانبی این خودروسازی باید توسط مبادی قانونی وارد کشور گردد و تولید آن در داخل امکان پذیر نیست. از این رو خرید حضوری لوازم و قطعات یدکی گریت وال می‌تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد.

اما برخی از فروشگاه‌های اینترنتی در این زمینه، انواع لوازم یدکی گریت وال اصل را به مشتریان خود عرضه می‌دارند. خرید از این فروشگاه‌های اینترنتی می‌تواند علاوه بر زمان، در هزینه‌ها نیز صرفه جویی نماید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت