لیست محصولات کمپانی دانلوپ

انواع لاستیک دانلوپ


در جهان امروزی، صنعت تایرسازی به یکی از مهم‌ترین صنعت‌های رو به پیشرفت تبدیل شده است. بازرگانان این صنعت دغدغه‌های مختلفی را بررسی و بر اساس آن‌ها محصولات خود را با کیفیت‌ها و ویژگی‌های گوناگونی، ارائه می‌کنند.


تایر خودرو را می‌توان در تشبیهی، به کفش انسان مبدل کرد. در صورتی که کفش مناسب و با کیفیت خوب به پا نکنید، متأسفانه پای‌تان ممکن است متوجه مشکلاتی شود و در آینده به بقیه اندام‌های‌تان نیز آسیب بزند. شرکت دانلوپ، یکی از برندهای معروف در صنعت تایرسازی است که در سال ۱۸۸۹ در بیرمنگام انگلستان توسط جان بوید دانلوپ، تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون متعلق به شرکت‌ لاستیک و تایر گودیر (Goodyear) است که در آمریکای شمالی، اروپا، استرالیا و نیوزلند اداره می‌شود. این شرکت یکی از پیشتازان صنعت لاستیک و تایرسازی به شمار می‌رود. یکی از دلایل کسب این موفقیت، این است که دانلوپ به نیاز کسانی که به دنبال خرید تایر مناسب هستند، توجه کاملی دارد.  محصولات این شرکت در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار دارند که دست مشتریان را بسیار باز می‌گذارند.


یکی از این محصولات تایری است که به قول خودشان، مخصوص همه فصول سال است. این تایر، محصولی کاملاً کاربردی برای استفاده مطمئن در تمام فصل‌ها و در همه شرایط از جمله هوای مرطوب، خشک و برفی است. همچنین این تایر دارای شاخص سایش بسیار بالایی است که به منظور فرسودگی کمتر آن در شرایط مختلف، به آن افزوده شده است. دیگر ویژگی قابل توجه تایر دانلوپ، کشش و چسبندگی بالای آن در هوای مرطوب است. این ویژگی به منظور استفاده مصرف‌کنندگانی است که در شرایط جاده‌ای با رطوبت بالا (مثل جاده‌های بارانی) رانندگی می‌کنند. دلیل این امر وجود شیارهای پهنی است که به تخلیه آب و گل و لای میان آج‌ها کمک می‌کنند.


خرید لاستیک دانلوپ


با توجه به اینکه شرکت دانلوپ تایرز شعب بین‌المللی زیادی در سرتاسر دنیا دارد، پس می‌توان محصولات این شرکت برجسته را به راحتی تهیه کرد. اما باید به این نکته توجه داشت که بهتر است تهیه این محصولات را از نمایندگی‌های فروش معتبر و مجاز در سراسر کشور انجام دهید. چراکه در صورت فاقد اعتباربودن فروشگاهی، ممکن است تایرهای خریداری شده از کیفیت مطلوب برخوردار نباشند و به بقیه تجهیزات خودرو آسیبی زده شود. در این شاخه بیش از ۶۰ مدل لاستیک دانلوپ قرار گرفته شده‌اند که شما می‌توانید با بررسی ویژگی‌های آنها و مقایسه مدل‌ها با یکدیگر خرید لاستیک دانلوپ خود را به سادگی و در زمانی کوتاه ثبت نمایید.

هیچ محصولی وجود ندارد

To be determined ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت